Kutsu: Powerin lippulaivamyymälän avajaisiin odotetaan tuhansia ihmisiä – radiojuontajat luotsaavat huvipuistoteemaista ohjelmaa
Powerin uusi lippulaivamyymälä avataan 5.6.2024 klo 7:00 Vantaan Tammistossa. Media on tervetullut paikalle. Avajaisohjelma houkuttelee huvipuistoteemaisella ilottelulla, huimilla tarjouksilla ja radiotähtien ohjelmalla.

Powerin uusi Power+ -konseptin elämysmyymälä tarjoaa elämyksiä ja tarjouksia avajaispäivänä klo 7:00 alkaen.
Paikalle rakentuu huvipuistotunnelma koko perheelle: pelejä, joista voi voittaa palkintoja, hattaraa, popcornia, virvokkeita, DJ:t ja juontajat.
Ohjelmaa luotsaavat NRJ:n aamuradion juontajapari Niko Saarinen ja Julianna Jokela.
Avajaiset kestävät klo 7–23 ja työllistävät 300 henkilöä.
Avajaistarjousten ja -ohjelman odotetaan houkuttavan paikalle tuhansia ihmisiä.
”Viimeisimmässä myymäläavauksessamme eli Power Itiksen avajaisissa syksyllä 2023 kävi 6000 asiakasta. Odotamme Tammiston suurmyymälän avajaisista vieläkin suurempaa spektaakkelia. Avajaistarjoukset tulevat olemaan sen verran merkittäviä, että odotamme ihmisten saapuvan kauempaakin ostoksille. Olemme varautuneet siihen, että jonottajia saapuu paikalle jo aamuyöstä”, Power Suomen markkinointipäällikkö Ville Laakso kertoo.
Avajaistarjouksessa on mm. Samsung Galaxy S24 älypuhelin 399 € (aiempi hinta 749 €), Playstation 5 pelikonsoli 299 € (aiempi hinta 429 €), Bosch pyykinpesukone 399 € (aiempi hinta 1099 €) ja paljon muuta.
Kaikki avajaistarjoukset löytyvät osoitteesta: power.fi/tammisto
Media voi saapua paikalle tai olla etukäteen yhteydessä markkinointipäällikkö Ville Laaksoon, ville.laakso@power.fi , 0505168498
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Ville LaaksoMarketing Manager, Power Finland Oy
Puh:+358505168498etunimi.sukunimi@power.fiJuha-Mikko SaviluotoToimitusjohtajaPower Finland Oy
Puh:03050305etunimi.sukunimi@power.fiPower Finland Oy
Power Finland kuuluu Power International AS -konserniin, joka omistaa Power-ketjut Norjassa, Tanskassa, Suomessa sekä Ruotsissa. Pohjoismainen keskusvarasto sijaitsee Ruotsissa. Konsernin liikevaihto on lähes 1,5 miljardia euroa. Power-ketju perustuu äärimmäiseen kustannustehokkuuteen ja sen tavoitteena on tarjota asiakkaalle myymälöissä aina sama hinta kuin Power.fi-nettikaupassa. Suomessa on yli 40 Power-myymälää.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Power Finland Oy
86 % vanhemmista kokee näyttävänsä lapsilleen huonoa esimerkkiä ruutuajan käytössä14.7.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Lähes yhdeksän kymmenestä suomalaisesta vanhemmasta myöntää, ettei heidän oma ruutukäyttäytymisensä tarjoa lapsille parasta mahdollista esimerkkiä. Tämä käy ilmi Power Finlandin huhtikuussa 2025 teettämästä Perheen ruutuaikatutkimuksesta, johon vastasi tuhat lapsiperheen huoltajaa eri puolilta Suomea.
POWER kasvatti myyntiään kolmatta peräkkäistä laskuvuottaan tehneessä kodinelektroniikkamarkkinassa – vahva alkuvuosi 2025 luo uskoa tulevaan2.7.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Vuosi 2024 oli Suomen kodinelektroniikkamarkkinassa haastava: kokonaismarkkina supistui 3,6 % edellisvuoteen verrattuna, jo kolmannen kerran peräkkäin. POWER onnistui kuitenkin kasvattamaan myyntiään 2 %, ja liikevaihto nousi 311,5 miljoonaan euroon. Liikevoitto oli positiivinen, ollen 1,2 miljoonaa euroa. ”Onnistuimme toteuttamaan strategiaamme haastavassa markkinatilanteessa ja saimme käynnissä olevat kehityshankkeet etenemään suunnitellussa aikataulussa – nämä ovat lisänneet kilpailukykyämme, mikä näkyy markkinaosuutemme positiivisena kehittymisenä”, toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto toteaa.
Lomalla läsnä vai linjoilla? 70 % kaipaa puolison huomiota, ei ruutua17.6.2025 16:31:56 EEST | Tiedote
Kesä, kumppani ja kolmantena pyöränä puhelin. Powerin tutkimus paljastaa, että 70 % vanhemmista kokee puolison ruutuajan heikentävän yhteistä läsnäoloa. Loma tuo odotuksia yhteydestä, mutta ruudut voivat yhä seurata mukana mökille ja juhannuspöytään. Powerin tutkimus muistuttaa: turvallinen digiarki tarkoittaa myös aikuisille tilaa läsnäololle ja yhteydelle.
Power avaa yli 3000 neliön POWER+ -konseptin jättimyymälään Raisioon16.6.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Elektroniikkaketju Power jatkaa Suomen myymäläverkoston vahvistamista avaamalla täysin uuden POWER+ -konseptin jättimyymälän Raisioon lokakuussa 2025.
Power avaa jälleen ovensa nuorille – kesätyö voi olla nuoren elämän ensimmäinen askel työelämään6.6.2025 09:55:41 EEST | Tiedote
Suomen johtaviin elektroniikkaketjuihin kuuluva Power tarjoaa tänä kesänä jopa 75 kesätyöpaikkaa ympäri maan. Kesätyö Powerilla on monelle nuorelle ensimmäisiä kokemuksia työelämästä – ja samalla tilaisuus oppia vastuuta, asiakaspalvelua ja tiimityötä käytännössä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme