Kauppakeskus Loheen tulossa uudistuksia – Normal rantautuu Loheen syksyllä 2024

Kauppakeskus Loheen on tulossa uusia vuokralaisia ja raikkaita uudistuksia kesän ja syksyn 2024 aikana. Uudistukset vaativat tilamuutoksia ja tästä syystä Sokos tullaan keskittämään Lohen toiseen kerrokseen. Muutoksen yhteydessä Sokos saa käyttöönsä myös Outletin liiketilan, tehden näin Sokosessa asioinnista entistäkin sujuvampaa, kun kaikki palvelut löytyvät jatkossa samasta kerroksesta.

Sokokselta vapautuvaan liiketilaan on tulossa kiinnostava uusi vuokralainen, kun tanskalainen vähittäiskauppaketju Normal avaa myymälänsä kauppakeskus Loheen. Syksyllä avattava Lohen myymälä täydentää hienosti kauppakeskuksen monipuolista liiketarjontaa. Normalin valikoimista löytyy ihonhoito- ja hygieniatuotteita, kosmetiikkaa, snackseja, meikkejä ja puhdistusaineita pysyvästi alhaiseen hintaan.

– Haluamme kehittää kauppakeskus Lohea aktiivisesti ja asiakkaitamme kuunnellen. Normal oli erittäin toivottu asiakkaiden keskuudessa, ja olemme iloisia voidessamme toteuttaa nämä toiveet. Samalla saamme tuoda Lohjalle jotain aivan uutta, kertoo liikepaikkapäällikkö Mika Tolppola.

Lohen ravintolatarjonnassa tapahtuu myös uudistuksia, kun Robert’s Coffee muuttaa 13.6. ensimmäiseen kerrokseen PP-auton avaraan ja valoisaan liiketilaan. Kahvila Toasti taas tulee muuttamaan toiseen kerrokseen Robert’s Coffeen paikalle, kokien samalla miljööuudistuksen raikkaus ja houkuttelevuus silmällä pitäen. Ravintola Antonio saa muutoksen yhteydessä kaivattua lisätilaa, tuoden helpotusta esimerkiksi vilkkaaseen lounasaikaan.

Muutostyöt alkavat Lohessa joustavasti kesäkuun aikana.

Lisätietoja: liikepaikkapäällikkö Mika Tolppola p. 050 466 8252

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO on läntisellä Uudellamaalla ja Varsinais-Suomessa kahdeksan kunnan alueella toimiva, paikallisten ihmisten omistama kasvava alueosuuskauppa. SSO:n toiminnan tarkoituksena on tuottaa palveluja ja etuja yli 70 000 asiakasomistajalleen. SSO:n tavoitteena on pysyä kehityksen kärjessä kaikilla toimialoillaan: market- ja tavaratalokaupassa, liikennekaupassa, matkailu- ja ravitsemiskaupassa sekä autokaupassa.

ABC Lohja laajentaa aukioloaan 3.6. – olit sitten aamuvirkku tai yökyöpeli, ABC palvelee sinua jatkossa 24 tuntia vuorokaudessa27.5.2024 09:52:51 EEST | Tiedote

Ykköstien varrella sijaitseva ABC Lohja on tunnettu pysähdys- ja asiointipaikka niin paikallisten kuin kauempaakin tulleiden matkalaisten joukossa. Liikenneaseman monipuoliset palvelut ovat 3.6. alkaen entistäkin paremmin saatavilla, kun ABC laajentaa aukioloaan, ollen jatkossa auki 24 tuntia vuorokaudessa, vuoden jokaisena päivänä. – Asiakkaat ovat toivoneet meiltä laajempia aukioloja – monet kun ovat tottuneet asioimaan esimerkiksi marketeissa vuorokauden ympäri. On erittäin hienoa saada nyt vastata näihin toiveisiin, kertoo Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n ABC ryhmäpäällikkö Maarit Rissanen tyytyväisenä. Kesä on liikenneasemalla erityisen vilkasta aikaa, kun kesälomalaiset mielellään pysähtyvät tauolle paikassa, jossa yhdellä pysähdyksellä hoituu sekä auton tankkaus tai lataus että nälän karkoituskin. Nälkäisille matkalaisille onkin luvassa herkullisia uutisia, kun uudistuneen salaattipöydän lisäksi ABC Lohjalla starttaa myös ABC pizzapöytäkonsepti. – Pizzapöytä on tervetullut lisä jo

SSO:n Kesäpäivä tarjoaa kesäistä tunnelmaa ja mukavaa ohjelmaa niin lapsille kuin aikuisille20.5.2024 09:48:04 EEST | Tiedote

SSO:n Kesäpäivä vierailee tänä kesänä viidellä paikkakunnalla, tuoden mukanaan leppoisaa tunnelmaa ja iloisia kohtaamisia. Kesäpäivä-tapahtumassa voi muun muassa nauttia taikurin lumoavista tempuista ja pyörittää Onnenpyörää kivojen palkintojen toivossa, sekä tutustua SSO:n tytäryhtiön Estradi Kyläkaupan herkkuihin, muuta kivaa ohjelmaa unohtamatta. Osassa tapahtumia paikalla on myös SSO:n Asiakasomistaja- ja S-Pankkipalvelujen asiantuntija. – On ilo voida tarjota asiakkaillemme mukavia hetkiä Kesäpäivän merkeissä. Saimme paljon positiivista palautetta viime kesänä järjestetystä Kesäkiertueesta ja niinpä päätimme ilahduttaa asiakkaitamme kesäisillä tapahtumilla tänäkin kesänä, kertoo SSO:n asiakkuus- ja viestintäpäällikkö Anu Karppinen. Kesäpäivä-tapahtumien ohjelmaan ja aikatauluun voi tutustua osoitteessa sso.fi/kesapaiva. Ohjelma julkaistaan noin viikkoa ennen kutakin tapahtumaa. Lämpimästi tervetuloa viettämään kesäpäivää kanssamme!

SSO laajentaa robokuljetustarjontaa – sympaattisia kuljetusrobotteja myös Saloon, Karkkilaan ja Somerolle sekä Lohjalle Perttilään ja Tynninharjulle.30.4.2024 10:00:00 EEST | Tiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO aloitti viime vuoden joulukuussa ruoan robokuljetukset Lohjalla Sale Hiidensalmella. Siitä lähtien kuljetusrobotit ovat olleet tuttu näky Lohjan keskustan katukuvassa herättäen ihastusta kulkiessaan. Nyt robokuljetustarjonta laajenee, kun S-market Karkkila, S-market Somero, Salon alueella S-market Tupuri ja Sale Hermanni, sekä Lohjalla Sale Perttilä ja S-market Tynninharju saavat omat kuljetusrobottinsa tiistaina 30.4.2024 klo 10.

SSO:n vaaleissa äänestettiin ennätysvilkkaasti16.4.2024 12:17:26 EEST | Tiedote

SSO:n edustajiston vaaleissa äänestys kävi ennätysvilkkaana. Ääniä annettiin yhteensä 15 780, mikä on yli tuplasti enemmän kuin edellisissä vaaleissa vuonna 2020 (6791 kpl). Äänestysprosentiksi muodostui 22,1 % (v. 2020: 9,7 %). Uusia edustajiston jäseniä, kotiseutunsa vaalijoita valittiin tällä kertaa 20. Edustajistolla on tärkeä tehtävä oman seutunsa äänitorvena huolehtia, että osuuskaupan palveluja ja etuja kehitetään omistajien toiveita kuunnellen.