DEEBOT T30 -siivousrobotti nostaa perusteellisen siivouksen uudelle tasolle

Kotitalousrobottien johtava brändi ECOVACS ROBOTICS lanseeraa uudet DEEBOT T30 OMNI ja DEEBOT T30 PRO OMNI -siivousrobotit. Uutuusmallit siivoavat kodin kulmat entistä tarkemmin. Malleissa on tehokas moottori, mopin kuumavesipesu sekä uusi takkuuntumaton harja, jotka yhdessä varmistavat korkealaatuisen siivoustuloksen ja putipuhtaat lattiat. T30-laitteen mukana tuleva telakka mahdollistaa robotin itsepuhdistuksen ja robotti voidaan käynnistää myös kosketuksella.

Uusi DEEBOT T30 PRO OMNI puhdistaa lattiat moitteettomasti ja tehokkaasti

Adaptiivinen TruEdge™-toiminto puhdistaa kulmat huolellisesti

DEEBOT T30 -tuoteperheessä oleva uusi TruEdge™ Adaptive Edge Cleaning -toiminto puhdistaa kodin kulmat tehokkaasti. Toiminto on erottava tekijä T30-malleissa verrattuna muihin siivousrobotteihin, joille kulmat sekä pöydän ja tuolien jalat ovat yleisiä katvealueita. Muiden siivousrobottien ulkonevat varret aktivoituvat vain, kun ne kohtaavat helposti tunnistettavat pitkät reunat, kun taas ECOVACSin portaattomasti säädettävässä mopissa on täysin ulos- ja sisäänvedettävä rakenne, joka kohdistaa puhdistusprosessin aikana oikean määrän imutehoa kulmiin ulottuen reunoihin lähes kokonaan ja puhdistaen ne entistä paremmin. Kehittyneet 3D-algoritmit ja useat sensorit tukevat T30-siivousrobotin navigointia myös ahtaissa tiloissa auttaen robottia väistämään tielle sattuvat esteet tarkasti. TrueDetect 3.0 -tekniikka mahdollistaa tarkan kartan luomisen siivottavasta kodista, minkä johdosta DEEBOT T30 kykenee ennakoimaan ihmisen liikkeitä ja välttämään tyylikkäästi huonekalut ja esteet niin, että lattia puhdistetaan millimetrin tarkkuudella.

Tehokas moottori yhdistettynä mopin kuumavesipesutoimintoon

DEEBOT T30 OMNI ja DEEBOT T30 PRO OMNI -malleissa on uusi ja voimakas 11 000 Pa:n moottori, joka varmistaa poikkeuksellisen imu- ja puhdistustehon ja siten täydellisen puhtaan lattian kulmasta kulmaan. Palatessaan telakalle tai havaitessaan maton, siivousrobotti nostaa mopin automaattisesti 9 mm korkeuteen. Näin matot pysyvät suojassa mopilta, eikä lattiaa mopata tarpeettomasti kahdesti. Uusissa DEEBOT T30 -malleissa on myös innovatiivinen Active Moisture Mopping -toiminto, joka kostuttaa mopin säännöllisesti taaten tasaisen, tahrattoman ja raidattoman moppaustuloksen. DEEBOT T30 PRO OMNI sisältää lisäksi Smart Rework -toiminnon, joka on tarkoitettu heille, jotka haluavat korkealuokkaisen siivoustuloksen. Robotin palatessa telakalle, telakka tunnistaa antureillaan, kuinka likainen moppi on. Laite valitsee likaisuusasteen mukaan tilanteeseen sopivan puhdistusstrategian ja moppaa lattian uudelleen joko kerran, kahdesti tai useamman kerran.

Sano hyvästit takuille ZeroTangle™ Brush -teknologian avulla

DEEBOT T30 -tuoteperheen erinomaiseen puhdistustehoon vaikuttaa myös ZeroTangle™ Brush -teknologia, jossa yhdistyvät erityinen V-muotoinen rullaharja ja kaksi riviä kampahampaita, jotka estävät puhdistettavilta pinnoilta mukaan tarttuvia hiuksia sotkeutumasta harjoihin. Nerokkaan muotoilun ansiosta rullaharja liukuu vaivattomasti hiusten läpi. Takkuuntuvat harjat ovat historiaa ja upea siivoustulos on taattu!

Siivousrobotin ohjaaminen on nyt myös helpompaa kuin koskaan: kodin puhdistamisen voi käynnistää koskettamalla T30-siivousrobottia kevyesti jalalla. Lisäksi lattian siivousta voidaan ohjata ECOVACS-sovelluksella, mikä on nyt yhteensopiva myös erilaisten sovellusten ja Apple Smart Watchin kanssa. T30 PRO OMNIsta löytyy myös YIKO-ääniohjaus, joka voidaan käynnistää yksinkertaisella äänikomennolla.

Tyylikäs, automaattinen ja hygieeninen: Mini OMNI -telakka T30-roboteille

Tilaa säästävässä Mini OMNI -telakassa yhdistyvät tyyli ja puhdistustehokkuus. Telakan irrotettavan pohjalevyn ja parannetun suodatinrakenteen ansiosta sitä on helppo käsitellä ja telakan vaatima huolto- ja hoitotyö on vähäinen.

Edestä löytyvän, irrotettavan moduulin ansiosta telakka vaatii vain noin 60 cm tilan. DEEBOT T30 -sarjan OMNI-telakka on myös varusteltu Auto-Empty-toiminnolla, joka tyhjentää pölysäiliön täysin automaattisesti. Mopit puhdistuvat telakassa kuumalla, 70 asteisella vedellä ja kuivataan kuumalla ilmalla. Asema puhdistaa myös itsensä automaattisen itsepuhdistustoiminnon avulla, mikä takaa telakan hygieenisyyden.

Hinnat ja saatavuus:

DEEBOT T30 OMNI on saatavilla mustana ja sen suositushinta on 899 euroa. DEEBOT T30 PRO OMNI on saatavilla rosén sekä hopean värisenä ja sen suositushinta on 999 euroa.

Kuvia median käyttöön tiedotteen liitteenä sekä täällä.

Lisätiedot ja testipyynnöt:

Jonna Varhama
jonna.varhama@manifesto.fi

Tietoja ECOVACS ROBOTICSista

Qian Dongqi perusti ECOVACS Groupin vuonna 1998. Vuonna 2006 elektroniikkavalmistaja laajensi liiketoimintaansa ECOVACS ROBOTICSilla, joka on kotitalousrobottien tutkimukseen ja kehittämiseen, suunnitteluun, valmistukseen ja myyntiin erikoistunut yritys. Monipuolisen robottivalmistajan tulevaisuuden visio on mottona "Robotics for All." edistää innovatiivisia ratkaisuja siinä määrin, että ihmisten ja robottien välille syntyy symbioosi niin arjessa kuin tuotannossa. Lisätietoja innovatiivisista kodin apulaisista saat osoitteesta www.ecovacs.com

Stina Krookin säätiö jakaa yhteensä 150 000 euroa kuva- ja näyttämötaiteen tekijöille Suomessa – palkittujen joukossa lastenorkesteri Robin Rekku & Jekkuorkesteri28.5.2024 16:00:00 EEST | Tiedote

Stina Krookin säätiö on myöntänyt yhteensä 150 000 euroa kuva- ja näyttämötaiteen tukemiseen kiinnittäen erityistä huomiota Suomen ruotsinkieliseen väestöön. Tänä vuonna stipendiaatteihin kuuluu Robin Rekku & Jekkuorkesterin lisäksi myös muun muassa keramiikkataiteilija Caroline Slotte. Säätiö on myöntänyt yhteensä 23 stipendiä merkittäville kuva- ja näyttämötaiteen edustajille.

Stina Krooks stiftelse delar ut totalt 150 000 euro till aktörer inom bild- och scenkonst – barnorkestern Robin Hund & Hans glada orkester premieras28.5.2024 16:00:00 EEST | Tiedote

Stina Krooks stiftelse har beviljat sammanlagt 150 000 euro för att stöda och främja bild- och scenkonst inklusive musik med särskilt beaktande av den svenskspråkiga befolkningen i Finland. Stipendiaterna inkluderar i år utöver Robin Hund & Hans glada orkester bland annat keramikkonstnär Caroline Slotte. Stiftelsen har beviljat stipendier till totalt 23 framstående bild- och scenkonstnärer.

Autoglymin uusi väriä vaihtava vanteenpuhdistusaine poistaa lian, jarrupölyn ja rautahiukkaset hellävaraisesti mutta tehokkaasti27.5.2024 09:00:00 EEST | Tiedote

Uudessa Advanced All Wheel Cleaner -vanteenpuhdistusaineessa on vaahtoava koostumus, joka tarttuu vanteeseen lisäten kosketusaikaa, jolloin lika ja muut epäpuhtaudet irtoavat tehokkaasti. Puhdistusaineen aktiiviset ainesosat reagoivat vanteisiin tarttuneen lian kanssa värjäten epäpuhtaudet syvänpunaiseksi ja irrottaen ne vanteen pinnasta huuhdellessa. Puhdistaa ilman hankausta; turvallista käyttää säännöllisesti kaikilla lakatuilla pinnoilla. Saatavilla 1 litran ja 2,5 litran pakkauksissa. Kokeile myös Autoglymin uutta Easy Sprayer -puhdistuspistoolia entistä nopeampaan ja helpompaan puhdistukseen.

Hedin MG Finland Oy aloittaa virallisena maahantuojana ja tuo Suomen markkinalle MG4 Trophy Extended Range -täyssähköautomallin21.5.2024 08:30:00 EEST | Tiedote

Hedin MG Finland Oy on aloittanut toimintansa MG-autojen virallisena maahantuojana Suomessa. Uutena malliversiona yritys tuo Suomeen MG4 Trophy Extended Range -täyssähköauton, joka tarjoaa jopa 520 kilometrin toimintamatkan (WLTP). Kaikilla MG-autoilla on 7 vuoden tai 150 000 ajokilometrin takuu sekä 7 vuoden maksuton tiepalvelu. Avajaistarjouksena Hedin MG Finland Oy tarjoaa lisäksi 7 vuoden autohuollot kaupan päälle kaikkiin uusiin MG4-malleihin.