Rakennuttajatoimisto HTJ Oy

Rakennuttajatoimisto HTJ:n talonrakennuttamisen toimialue vahvistuu

HTJ vahvistaa talonrakennuttamisen toimialaansa Itä-, Keski- ja Pohjois-Suomessa. Esa Suomalainen on aloittanut HTJ:n talotoimialueen Itä-Suomen aluejohtajana 20.5.2024 ja Teemu Haaja Keski- ja Pohjois-Suomen aluejohtajana loppuvuodesta 2023. Molemmat tehtävät ovat uusia. Suomalainen ja Haaja vastaavat HTJ:lla omien vastuualueidensa kokonaisvaltaisesta johtamisesta sekä talonrakentamisen hankkeista.

HTJ vahvistaa talonrakennuttamisen palveluitaan Itä-, Keski- ja Pohjois-Suomessa. Kuvassa Teemu Haaja (vas.) ja Esa Suomalainen (oik.) HTJ Talo -päivässä Eerikkilässä toukokuun lopussa.

Esa Suomalainen siirtyi HTJ:lle A-Insinööreiltä, jossa hän toimi aluejohtajana Itä-Suomen alueella. Teemu Haaja työskenteli viimeksi HTJ:n projektijohtajana Häme-Pirkanmaan alueella.

”HTJ:lla on vahva jalansija entuudestaan koko Suomessa infratoimialalla, ja nyt vahvistamme talonrakennuttamisen palveluitamme myös mm. Kuopion, Joensuun, Lappeenrannan, Mikkelin, Pieksämäen, Iisalmen, Savonlinnan, Kajaanin, Oulun ja Rovaniemen seuduilla. Esalla ja Teemulla on vankkaa projektiosaamista sekä oikeanlaista asennetta kehittää ja laajentaa toimintaamme HTJ:n kasvutavoitteiden mukaisesti”, HTJ:n toimitusjohtaja Janne Ketola sanoo.

”HTJ on suunnittelu- ja urakoitsijatoimistoista riippumaton rakennuttamisen ja projektinjohdon asiantuntijayritys, josta löytyy osaamista niin infra-, talo- ja teollisuuspuolelta kuin ympäristö- ja energiapalveluistakin. Olen vakuuttunut yrityksen eri toimialojen ja -alueiden saumattomasta yhteistyöstä. Tämä antaa erinomaiset edellytykset palvella nykyisiä ja uusia asiakkaita entistä monipuolisemmin myös Itä-Suomessa. Minulla on pitkä ja monipuolinen kokemus alalta tällä alueella, joten tiedän, että kasvupotentiaalia löytyy. Hyppään innolla uuteen tehtävään”, Suomalainen sanoo.

”HTJ on luotettu ja arvostettu rakennuttajatoimisto, jossa panostetaan osaamisen ja toimintojen kehittämiseen sekä kasvuun. Keski- ja Pohjois-Suomen talonrakennuttajat saavat meistä mutkattoman kumppanin isompiin ja pienempiin hankkeisiin, joissa tarvitaan projektinjohdon rautaista ammattilaista”, Haaja sanoo.

Janne Ketola
janne.ketola@htj.fi

Teemu Haaja
Aluejohtaja, Talonrakennuttaminen, Keski- ja Pohjois-Suomi
teemu.haaja@htj.fi

Esa Suomalainen
Aluejohtaja, Talonrakennuttaminen, Itä-Suomi
esa.suomalainen@htj.fi

Kuvat

Lataa

HTJ on yksi Suomen johtavista rakennuttajatoimistoista. Tarjoamme rakennuttamisen, työmaavalvonnan, energia- ja ympäristökonsultoinnin sekä projektinjohdon asiantuntijapalveluita.

Kasvatamme onnistumisia rakentamalla toimivia ja viihtyisiä elinympäristöjä yhdessä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa. Meillä työskentelee yli 200 asiantuntijaa talo-, teollisuus- ja infrahankkeiden parissa ympäri Suomea. Liikevaihtomme on noin 26 Me.

www.htj.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi