Owlet laajentaa globaalia liiketoimintaansa ja julkaisee lääketieteellisesti suunnitellun Dream Sock™ - älysukan Yhdistyneessä Kuningaskunnassa ja Euroopassa.

Owlet, Inc. (“Owlet” tai “Yhtiö”) (NYSE:OWLT), pioneeri älykkään vauvamonitoroinnin alalla, lanseeraa tänään Dream Sock - älysukan Yhdistyneessä Kuningaskunnassa ja Euroopassa. Dream Sock on älykäs vauvamonitori, jolla voi ajantasaisesti tarkkailla terveen, 0-18 kuukauden ikäisen ja 2,5 - 13,6 kilon painoisen vauvan terveysarvoja ja ilmoituksia. Tämä innovatiivinen lääketieteellinen laite seuraa vauvan tärkeitä terveysarvoja reaaliaikaisesti ja antaa vanhemmille ennennäkemätöntä mielenrauhaa.

Tämä lehdistötiedote sisältää multimediaa. Katso koko julkaisu täällä: https://www.businesswire.com/news/home/20240611460477/fi/

Nähdäksesi tämän sisällön lähteestä mms.businesswire.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

(Photo: Business Wire)

"Olemme erittäin ylpeitä voidessamme lanseerata Dream Sock - älysukan lapsenhoidon avuksi Yhdistyneessä Kuningaskunnassa ja Euroopassa ja antaa näin miljoonille vanhemmille enemmän mielenrauhaa, kun heidän vauvansa nukkuu,“ sanoi Kurt Workman, Owletin toimitusjohtaja ja yksi perustajista. “Dream Sock on nyt globaali tuote, se on lääketieteellisesti luotettava ja tarkka, hyväksytty maantieteellisesti laajoissa valtuutetuissa testeissä ja todettu toimivaksi. Meidän missiomme on auttaa vauvoja ja heidän huoltajiaan kaikkialla ja se toteutuu nyt entistäkin laajemmin.”

Owlet Dream Sock - älysukka on CE- ja UKCA-hyväksytty EU:n ja Yhdistyneen Kuningaskunnan lääketieteellisten laitteiden standardien mukaisesti ja se täyttää tarkat kriteerit, joten se on turvallinen, tehokas ja kaikkien asiaankuuluvien vaatimusten mukainen. Tämä älykäs digitaalinen vauvamonitori asetetaan mukavasti vauvan jalkaan ja se antaa reaaliaikaista tietoa vauvan sykkeestä, veren happitasosta, unirytmistä ja monesta muusta toiminnosta. Owlet Dream applikaatio (saatavissa iOS- ja Android-puhelimiin) tarjoaa reaaliaikaiset tiedot suoraan mobiililaitteeseen ja mukaan tulevaan tukiasemaan. Molempiin tulee välittömästi ilmoitus, jos vauvan syke on korkea/matala, tai veren happitaso putoaa. Sen on kliinisesti todettu mittaavan tarkasti vauvan elintärkeitä toimintoja, myös vauvan liikkuessa ja toimii kaikilla ihonväreillä.

“Dream Sock - älysukka tarjoaa lääketieteelliset keinot vauvan terveyden tarkkailuun ja se on mullistava tuote tällä alalla,” sanoi Dr. Alisa Niksch, lastenkardiologi ja Owletin lääketieteellisen osaston johtaja. “Sillä saadaan sairaalatason tarkkuutta kotoiseen lastenhoitoon ja se auttaa vanhempia tarkkailemaan vauvan elintärkeitä toimintoja luotettavasti. Dream Sockin avulla vanhemmat saavat täsmällistä ja reaaliaikaista tietoa, joka tukee heitä päätöksissä ja auttaa heitä hoitamaan vauvaa paremmin kotioloissa.”

Dream Sock - älysukkaa käyttävän vauvan terveyslukemien ja unirytmin historiaa voi seurata Owlet Dream App - sovelluksen avulla, se antaa huoltajille arvokasta tietoa. Yhdistyneen Kuningaskunnan ja Euroopan vanhemmilla on nyt pääsy edistykselliseen unenseurantaan. Sovellus tarjoaa ennustavan uniteknologian, jonka kanssa ei enää tarvitse arvailla nokosia ja nukkuma-aikoja. Vauvan unenseurannan historiasta vanhemmat näkevät tulevat todennäköiset nukahtamiset ja heräämiset. Dream Sock - Älysukan voi myös parittaa Owlet Cam ®2 - kameran kanssa. Näin vanhemmat voivat nähdä ja kuulla vauvan aina paikasta riippumatta, saada ilmoituksia liikkumisesta ym. Nämä laitteet yhdessä tarjoavat vanhemmille täydellisen balanssin mielenrauhan, teknologian ja turvallisuuden suhteen.

Dream Sock - Älysukka on nyt saatavana Owletin paikallisten nettisivujen kautta Yhdistyneessä Kuningaskunnassa, Irlannissa, Saksassa, Ranskassa, Alankomaissa, Itävallassa, Belgiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Italiassa, Espanjassa ja Sveitsissä, sekä suurilta jälleenmyyjiltä, kuten Amazon, John Lewis, ym.

Tietoja Owlet, Inc. - yhtiöstä

Owletin digitaalinen vauvamonitorointijärjestelmä on mullistamassa vauvan hoitoa. Yhtiö (NYSE:OWLT) on markkina-arvoltaan pieni terveydenhoitoalan kasvuyritys ja valmistaa Yhdysvaltain Elintarvike- ja Lääkeviraston (FDA) hyväksymiä puettavia lasten hoitolaitteita ja integroituja audiovisuaalisia HD-kameroita. Tuotteet antavat vanhemmille reaaliaikaista tietoa ja havaintoja vauvojen terveydestä ja hyvinvoinnista ja auttavat heitä varmistamaan lastensa rauhallisen unen.

Yli 2 miljoonaa vanhempaa ympäri maailman vuodesta 2012 lähtien on käyttänyt Owletin järjestelmää ja kerännyt tietoa yhteen suurimmista kuluttajatason tietopankeista, joka keskittyy vauvojen terveyden ja unen seurantaan. Yhtiö jatkaa ohjelmistojen ja digitaalisten tiedonkäsittelyratkaisujen kehittämistä, jotta sairaala- ja kotihoidon välistä kuilua saataisiin pienennettyä. Yhtiö pyrkii tuomaan uusia havaintomalleja vanhemmille ja huoltajille maailmanlaajuisesti. Owlet uskoo, että jokainen lapsi ansaitsee pitkän, onnellisen ja terveen elämän. Lisätietoja osoitteessa www.owletcare.com.

Tulevaisuutta koskevat lausumat

Tämä lehdistötiedote sisältää tulevaisuutta koskevia lausumia, jotka ovat Yhdysvaltain PSLRA-lain (Private Securities Litigation Reform Act of 1995, tai "Reform Act") tietosuojasopimusta koskevien määräysten mukaisia. Tämän lehdistötiedotteen kaikkia lausumia, jotka eivät pohjaudu historialliseen tietoon, tulee pitää tulevaisuutta koskevina lausumina, mukaan lukien rajoituksetta lausumat Yhtiön sertifioinnista ja sen Dream Sock - tuotteen lanseeraamisesta Yhdistyneessä Kuningaskunnassa ja Euroopassa sekä lausumat vaikutuksista, kasvunäkymistä ja laajennetusta tuotetarjonnasta kansainvälisillä markkinoilla. Joissakin tapauksissa tulevaisuutta koskevan lausuman voi tunnistaa sanoista “arvio,” “saattaa,” “uskoo,” “suunnittelee,” “odottaa,” “olettaa,” “aikoo,” “päämäärä,” “potentiaalinen,” “tuleva,” “näkymä,” “ohjeistus,” näiden kielteismuodoista, tai samankaltaisista ilmaisuista, vaikka kuitenkaan kaikki tulevaisuutta koskevat lausumat eivät sisällä näitä tunnistesanoja. Tulevaisuutta koskevat lausumat perustuvat Yhtiön odotuksiin sillä hetkellä kun lausuma tehdään, viittaavat vain kyseiseen päivämäärään ja sisältävät useita riskejä, epävarmuuksia ja muita tekijöitä. Kaikkien näiden tulevaisuutta koskevien lausumien suhteen Yhtiö noudattaa Reform Act - lain safe harbor-sopimusta. Yhtiön varsinainen tulos, suoriutuminen tai saavutukset voivat poiketa materiaalisesti kaikista tulevista tuloksista, suoriutumisista tai saavutuksista joihin tulevaisuutta koskevat lausumamme viittaavat. Monet tärkeät seikat voivat vaikuttaa Yhtiön tulevaisuuden tuloksiin ja aiheuttaa noiden tulosten materiaalisen poikkeamisen niistä mitkä mainitaan tai mihin viitataan Yhtiön tulevaisuutta koskevissa lausumissa. Nuo seikat sisältävät seuraavia asioita, mutta eivät rajoitu niihin: (i) Dream Sock - Älysukan ja sen uuden lääketieteellisen teknologian saatavuus, vastaanotto ja kaupallinen menestys näillä kansainvälisillä markkinoilla, (ii) Owletin tuotteiden hyväksyntäpolku, sisältäen hakemukset hyväksyntäviranomaisille, sekä viranomaisten toimenpiteet, päätökset ja vastaukset, viranomaisiin luetaan esim. Yhdysvaltain Elintarvike- ja Lääkevirasto (FDA), sekä vastaavat instituutit Yhdysvaltain ulkopuolella, sekä myös Owletin kyky säilyttää viranomaisten hyväksyntä tai sertifikaatti tuotteissamme, sekä muut viralliset vaatimukset ja oikeuskäsittelyt; (iii) Owletin kilpailijat ja Yhtiön kyky kasvaa kannattavasti ja hallita kasvua; (iv) Yhtiön kyky parantaa tulevaisuuden toimintaa ja taloudellista tulosta tai saada lisärahoitusta toiminnan jatkamiseen; (v) Owletin kyky saada lisärahoitusta tulevaisuudessa, sekä myös Yhtiön nykyisiin lainoihin ja velkasopimuksiin liittyvät riskit, joihin kuuluu velkasitoumusten noudattaminen, rajoitukset Yhtiön rahoituksessa, Yhtiön yleisten velkatasojen vaikutukset ja Yhtiön kyky luoda kassavirtaa tulevaisuudessa voidakseen täyttää velkasitoumukset ja varmistaa Owletin liiketoiminnan jatkuminen; (vi) Owletin kyky toteuttaa strategisia toimenpiteitä, vähentää kuluja, kasvattaa liikevaihtoa, kehittää ja lanseerata uusia tuotteita, innovoida ja parantaa olemassa olevia tuotteita, vastata asiakkaiden vaatimuksiin ja sopeutua muutoksiin kuluttajatottumuksissa ja jälleenmyyntitrendeissä; (vii) Owletin kyky hankkia, puolustaa ja suojella älyllistä omaisuuttaan ja täyttää viralliset vaatimukset, joihin kuuluu mutta eivät rajoitu näihin: yksityisyyden ja tietosuojan vaatimukset, tietoturvamurrot ja katoaminen, kuten myös muut riskit jotka liittyvät Owletin digitaalisiin alustoihin ja teknologioihin; (viii) Owletin kyky säilyttää asiakassuhteet, suhteet valmistajiin ja alihankkijoihin, sekä säilyttää Owletin johto ja avaintyöntekijät; (ix) Owletin kyky päivittää ja säilyttää tietotekniikkajärjestelmät; (x) soveltuvien lakien ja säännösten muutokset; (xi) Yhtiön hallinnasta riippumattomien taloudellisten tai muiden olosuhteiden vaikutus Owletin liiketoimintaan, taloustilanteeseen, toimenpiteisiin, hankintaketjuun ja logistiikkaan, kuten epidemiat tai pandemiat makrotaloudelliset epävarmuudet, sosiaaliset levottomuudet, vihollisuudet, luonnonkatastrofit, tai muut katastrofaaliset tapahtumat; (xii) Owletin mahdollinen haitallinen altistuminen muille taloudellisille, säädöksellisille tai kilpailullisille tekijöille, kuten muutoksille kuluttajien käyttäytymisessä; ja (xiii) muut riskit ja epävarmuudet jotka on mainittu Yhtiön muissa julkaisuissa, julkisissa lausumissa ja Yhdysvaltain arvopaperimarkkinoita valvovalle elimelle (U.S. Securities and Exchange Commission, “SEC”) jätetyissä asiakirjoissa. Näihin kuuluu ne, jotka on mainittu Yhtiön vuosikertomuksen "Riskitekijät" - osiossa lomakkeella 10-K 31.12. 2023 päättyneelle tilivuodelle, sekä kaikki sellaiset tekijät joita ajoittain voidaan päivittää Yhtiön muissa SEC:lle jättämissä asiakirjoissa. Kaikki tällaiset tulevaisuutta koskevat lausumat, jotka liittyvät Yhtiöön tai keneen tahansa henkilöön joka edustaa Yhtiötä, ovat nimenomaisesti päteviä kokonaisuudessaan yllämainittujen varoituslauseiden tai niihin tehtyjen viittausten osalta. Lisäksi Yhtiö työskentelee kehittyvässä ympäristössä. Uusia riskitekijöitä ja epävarmuuksia voi ajoittain ilmaantua ja tekijät, jotka Yhtiö nyt määrittelee epäolennaisiksi voivat muuttua merkittäviksi eikä Yhtiö voi ennustaa tällaisia muutoksia eikä sitä, kuinka ne voivat vaikuttaa Owletiin. Mikäli laki ei niin edellytä, Yhtiö ei ole velvollinen päivittämään tai tarkistamaan mitään tulevaisuutta koskevia lausumia tämän lehdistötiedotteen päiväyksen jälkeen esiin tulevien uusien tietojen, tilanteen muutosten tai muiden seikkojen vuoksi, vaikka Owlet voikin ajoittain niin tehdä. Yhtiö ei hyväksy mitään tulevaisuuden toimintakykyyn liittyviä kolmannen osapuolen tekemiä ennustuksia.

Tämän ilmoituksen alkuperäiskielinen versio on tekstin ainoa virallinen versio. Käännös on tarjolla vain lukijan mukavuuden vuoksi, ja sitä tulee verrata alkuperäiskieliseen versioon, joka on ainoa oikeudellisesti todistusvoimainen teksti.

Media:
pr@owletcare.com
owletuk@diffusionpr.com

Rapid Medical™ Completes Initial Neurovascular Cases in the USA Following FDA Clearance of Its Active Access Solution22.7.2024 17:16:00 EEST | Press release

Rapid Medical™, a leading developer of advanced endovascular devices, announces the first procedures in the USA with the breakthrough deflectable access platform DRIVEWIRE 24 at the 2024 Society of NeuroInterventional Surgery’s (SNIS) 21st Annual Meeting. With active technology, DRIVEWIRE articulates a wide range of catheters for direct access to endovascular locations. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20240722355520/en/ DRIVEWIRE 24 redefines interventional access by providing an active deflectable tip that controls and steers a range of catheters directly to the target vessels. Whereas conventional access devices are reactive and rely on external forces to reach their target, DRIVEWIRE's active technology selects turns on-demand and handles the complexity of navigating the vascular highway with ease. (Graphic: Business Wire) “DRIVEWIRE addresses a major unmet need in the endovascular space,” exclaims Dr. Shahra

Cessna Caravan Flight Deck to Feature Cockpit Advancements, Enhancing Flight Experience for Pilots22.7.2024 16:00:00 EEST | Press release

Textron Aviation Inc., a Textron Inc. (NYSE: TXT) company, today announced significant enhancements to its legendary Cessna Caravan and Cessna Grand Caravan EX utility turboprop aircraft. A brighter, modernized flight deck with new backlit panels, along with other amenities designed to elevate the pilot experience, are the direct result of continuous conversations with customers. The enhancements, which are expected to be available in 2025, will be standard on all new Caravan and Grand Caravan EX aircraft. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20240722286058/en/ Textron Aviation | Cessna Grand Caravan EX & Cessna Caravan (Photo: Business Wire) “The enhancements to the Cessna Caravan flight deck demonstrate our continued commitment to providing the best possible flight experience for our customers,” said Christopher Crow, vice president, Piston and Utility Sales. “Our ongoing investments in this family of aircraft cont

i2c Inc. Announces Strategic Partnership with Beyon Money Business to Launch Corporate Card Program22.7.2024 16:00:00 EEST | Press release

i2c Inc., a leading provider of digital banking and payments solutions, today announced that it is partnering with Beyon Money Business, a new vertical offering digital financial solutions for SMEs and Corporates, to launch an advanced corporate expense card program tailored to the small to mid-size enterprise sectors. The program will be available in Bahrain initially and throughout the states of the Gulf Cooperation Council (GCC) in the future. Leveraging i2c’s modular building block SaaS technology, the Beyon Money Business program underscores its commitment to flexible financial products and to modernizing how corporates manage their expenses through enhanced functionality and security features, such as 3D security for e-commerce transactions. The launch of Beyon Money Business directly responds to the growing need for specialized corporate financial tools. With i2c's flexible banking and payments platform enabling the development of a state-of-the-art expense management solution,

Xsolla Expands Support for Game Developers Through the Greater China Region Launch, Marking a New Era in the Gaming Industry22.7.2024 15:00:00 EEST | Press release

Xsolla, a global video game commerce company known for its extensive suite of tools and services specifically designed for the game industry, is thrilled to announce the grand opening of the Xsolla Greater China Region office. The opening event will occur on Monday, July 22, 2024, at D-06 Parkview Green Fangcaodi, Chaoyang District, signifying a renewed commitment to enhancing and growing the video game industry in China and worldwide. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20240722568214/en/ (Graphic: Xsolla) The expansion of the Xsolla Beijing office embodies a vision to serve as a humble partner and provide access to the tools and services for everyone in the gaming community, assisting companies with ambitions to navigate and reach emerging markets swiftly. This expansion is not just a physical establishment; it is the center of China's technology and gaming community. Under the theme "Equal Access for Everyone," t

TOM FORD Announces the Departure of Creative Director Peter Hawkings22.7.2024 15:00:00 EEST | Press release