Owlet laajentaa globaalia liiketoimintaansa ja julkaisee lääketieteellisesti suunnitellun Dream Sock™ - älysukan Yhdistyneessä Kuningaskunnassa ja Euroopassa.

Owlet, Inc. (“Owlet” tai “Yhtiö”) (NYSE:OWLT), pioneeri älykkään vauvamonitoroinnin alalla, lanseeraa tänään Dream Sock - älysukan Yhdistyneessä Kuningaskunnassa ja Euroopassa. Dream Sock on älykäs vauvamonitori, jolla voi ajantasaisesti tarkkailla terveen, 0-18 kuukauden ikäisen ja 2,5 - 13,6 kilon painoisen vauvan terveysarvoja ja ilmoituksia. Tämä innovatiivinen lääketieteellinen laite seuraa vauvan tärkeitä terveysarvoja reaaliaikaisesti ja antaa vanhemmille ennennäkemätöntä mielenrauhaa.

Tämä lehdistötiedote sisältää multimediaa. Katso koko julkaisu täällä: https://www.businesswire.com/news/home/20240611460477/fi/

Nähdäksesi tämän sisällön lähteestä mms.businesswire.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

(Photo: Business Wire)

"Olemme erittäin ylpeitä voidessamme lanseerata Dream Sock - älysukan lapsenhoidon avuksi Yhdistyneessä Kuningaskunnassa ja Euroopassa ja antaa näin miljoonille vanhemmille enemmän mielenrauhaa, kun heidän vauvansa nukkuu,“ sanoi Kurt Workman, Owletin toimitusjohtaja ja yksi perustajista. “Dream Sock on nyt globaali tuote, se on lääketieteellisesti luotettava ja tarkka, hyväksytty maantieteellisesti laajoissa valtuutetuissa testeissä ja todettu toimivaksi. Meidän missiomme on auttaa vauvoja ja heidän huoltajiaan kaikkialla ja se toteutuu nyt entistäkin laajemmin.”

Owlet Dream Sock - älysukka on CE- ja UKCA-hyväksytty EU:n ja Yhdistyneen Kuningaskunnan lääketieteellisten laitteiden standardien mukaisesti ja se täyttää tarkat kriteerit, joten se on turvallinen, tehokas ja kaikkien asiaankuuluvien vaatimusten mukainen. Tämä älykäs digitaalinen vauvamonitori asetetaan mukavasti vauvan jalkaan ja se antaa reaaliaikaista tietoa vauvan sykkeestä, veren happitasosta, unirytmistä ja monesta muusta toiminnosta. Owlet Dream applikaatio (saatavissa iOS- ja Android-puhelimiin) tarjoaa reaaliaikaiset tiedot suoraan mobiililaitteeseen ja mukaan tulevaan tukiasemaan. Molempiin tulee välittömästi ilmoitus, jos vauvan syke on korkea/matala, tai veren happitaso putoaa. Sen on kliinisesti todettu mittaavan tarkasti vauvan elintärkeitä toimintoja, myös vauvan liikkuessa ja toimii kaikilla ihonväreillä.

“Dream Sock - älysukka tarjoaa lääketieteelliset keinot vauvan terveyden tarkkailuun ja se on mullistava tuote tällä alalla,” sanoi Dr. Alisa Niksch, lastenkardiologi ja Owletin lääketieteellisen osaston johtaja. “Sillä saadaan sairaalatason tarkkuutta kotoiseen lastenhoitoon ja se auttaa vanhempia tarkkailemaan vauvan elintärkeitä toimintoja luotettavasti. Dream Sockin avulla vanhemmat saavat täsmällistä ja reaaliaikaista tietoa, joka tukee heitä päätöksissä ja auttaa heitä hoitamaan vauvaa paremmin kotioloissa.”

Dream Sock - älysukkaa käyttävän vauvan terveyslukemien ja unirytmin historiaa voi seurata Owlet Dream App - sovelluksen avulla, se antaa huoltajille arvokasta tietoa. Yhdistyneen Kuningaskunnan ja Euroopan vanhemmilla on nyt pääsy edistykselliseen unenseurantaan. Sovellus tarjoaa ennustavan uniteknologian, jonka kanssa ei enää tarvitse arvailla nokosia ja nukkuma-aikoja. Vauvan unenseurannan historiasta vanhemmat näkevät tulevat todennäköiset nukahtamiset ja heräämiset. Dream Sock - Älysukan voi myös parittaa Owlet Cam ®2 - kameran kanssa. Näin vanhemmat voivat nähdä ja kuulla vauvan aina paikasta riippumatta, saada ilmoituksia liikkumisesta ym. Nämä laitteet yhdessä tarjoavat vanhemmille täydellisen balanssin mielenrauhan, teknologian ja turvallisuuden suhteen.

Dream Sock - Älysukka on nyt saatavana Owletin paikallisten nettisivujen kautta Yhdistyneessä Kuningaskunnassa, Irlannissa, Saksassa, Ranskassa, Alankomaissa, Itävallassa, Belgiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Italiassa, Espanjassa ja Sveitsissä, sekä suurilta jälleenmyyjiltä, kuten Amazon, John Lewis, ym.

Tietoja Owlet, Inc. - yhtiöstä

Owletin digitaalinen vauvamonitorointijärjestelmä on mullistamassa vauvan hoitoa. Yhtiö (NYSE:OWLT) on markkina-arvoltaan pieni terveydenhoitoalan kasvuyritys ja valmistaa Yhdysvaltain Elintarvike- ja Lääkeviraston (FDA) hyväksymiä puettavia lasten hoitolaitteita ja integroituja audiovisuaalisia HD-kameroita. Tuotteet antavat vanhemmille reaaliaikaista tietoa ja havaintoja vauvojen terveydestä ja hyvinvoinnista ja auttavat heitä varmistamaan lastensa rauhallisen unen.

Yli 2 miljoonaa vanhempaa ympäri maailman vuodesta 2012 lähtien on käyttänyt Owletin järjestelmää ja kerännyt tietoa yhteen suurimmista kuluttajatason tietopankeista, joka keskittyy vauvojen terveyden ja unen seurantaan. Yhtiö jatkaa ohjelmistojen ja digitaalisten tiedonkäsittelyratkaisujen kehittämistä, jotta sairaala- ja kotihoidon välistä kuilua saataisiin pienennettyä. Yhtiö pyrkii tuomaan uusia havaintomalleja vanhemmille ja huoltajille maailmanlaajuisesti. Owlet uskoo, että jokainen lapsi ansaitsee pitkän, onnellisen ja terveen elämän. Lisätietoja osoitteessa www.owletcare.com.

Tulevaisuutta koskevat lausumat

Tämä lehdistötiedote sisältää tulevaisuutta koskevia lausumia, jotka ovat Yhdysvaltain PSLRA-lain (Private Securities Litigation Reform Act of 1995, tai "Reform Act") tietosuojasopimusta koskevien määräysten mukaisia. Tämän lehdistötiedotteen kaikkia lausumia, jotka eivät pohjaudu historialliseen tietoon, tulee pitää tulevaisuutta koskevina lausumina, mukaan lukien rajoituksetta lausumat Yhtiön sertifioinnista ja sen Dream Sock - tuotteen lanseeraamisesta Yhdistyneessä Kuningaskunnassa ja Euroopassa sekä lausumat vaikutuksista, kasvunäkymistä ja laajennetusta tuotetarjonnasta kansainvälisillä markkinoilla. Joissakin tapauksissa tulevaisuutta koskevan lausuman voi tunnistaa sanoista “arvio,” “saattaa,” “uskoo,” “suunnittelee,” “odottaa,” “olettaa,” “aikoo,” “päämäärä,” “potentiaalinen,” “tuleva,” “näkymä,” “ohjeistus,” näiden kielteismuodoista, tai samankaltaisista ilmaisuista, vaikka kuitenkaan kaikki tulevaisuutta koskevat lausumat eivät sisällä näitä tunnistesanoja. Tulevaisuutta koskevat lausumat perustuvat Yhtiön odotuksiin sillä hetkellä kun lausuma tehdään, viittaavat vain kyseiseen päivämäärään ja sisältävät useita riskejä, epävarmuuksia ja muita tekijöitä. Kaikkien näiden tulevaisuutta koskevien lausumien suhteen Yhtiö noudattaa Reform Act - lain safe harbor-sopimusta. Yhtiön varsinainen tulos, suoriutuminen tai saavutukset voivat poiketa materiaalisesti kaikista tulevista tuloksista, suoriutumisista tai saavutuksista joihin tulevaisuutta koskevat lausumamme viittaavat. Monet tärkeät seikat voivat vaikuttaa Yhtiön tulevaisuuden tuloksiin ja aiheuttaa noiden tulosten materiaalisen poikkeamisen niistä mitkä mainitaan tai mihin viitataan Yhtiön tulevaisuutta koskevissa lausumissa. Nuo seikat sisältävät seuraavia asioita, mutta eivät rajoitu niihin: (i) Dream Sock - Älysukan ja sen uuden lääketieteellisen teknologian saatavuus, vastaanotto ja kaupallinen menestys näillä kansainvälisillä markkinoilla, (ii) Owletin tuotteiden hyväksyntäpolku, sisältäen hakemukset hyväksyntäviranomaisille, sekä viranomaisten toimenpiteet, päätökset ja vastaukset, viranomaisiin luetaan esim. Yhdysvaltain Elintarvike- ja Lääkevirasto (FDA), sekä vastaavat instituutit Yhdysvaltain ulkopuolella, sekä myös Owletin kyky säilyttää viranomaisten hyväksyntä tai sertifikaatti tuotteissamme, sekä muut viralliset vaatimukset ja oikeuskäsittelyt; (iii) Owletin kilpailijat ja Yhtiön kyky kasvaa kannattavasti ja hallita kasvua; (iv) Yhtiön kyky parantaa tulevaisuuden toimintaa ja taloudellista tulosta tai saada lisärahoitusta toiminnan jatkamiseen; (v) Owletin kyky saada lisärahoitusta tulevaisuudessa, sekä myös Yhtiön nykyisiin lainoihin ja velkasopimuksiin liittyvät riskit, joihin kuuluu velkasitoumusten noudattaminen, rajoitukset Yhtiön rahoituksessa, Yhtiön yleisten velkatasojen vaikutukset ja Yhtiön kyky luoda kassavirtaa tulevaisuudessa voidakseen täyttää velkasitoumukset ja varmistaa Owletin liiketoiminnan jatkuminen; (vi) Owletin kyky toteuttaa strategisia toimenpiteitä, vähentää kuluja, kasvattaa liikevaihtoa, kehittää ja lanseerata uusia tuotteita, innovoida ja parantaa olemassa olevia tuotteita, vastata asiakkaiden vaatimuksiin ja sopeutua muutoksiin kuluttajatottumuksissa ja jälleenmyyntitrendeissä; (vii) Owletin kyky hankkia, puolustaa ja suojella älyllistä omaisuuttaan ja täyttää viralliset vaatimukset, joihin kuuluu mutta eivät rajoitu näihin: yksityisyyden ja tietosuojan vaatimukset, tietoturvamurrot ja katoaminen, kuten myös muut riskit jotka liittyvät Owletin digitaalisiin alustoihin ja teknologioihin; (viii) Owletin kyky säilyttää asiakassuhteet, suhteet valmistajiin ja alihankkijoihin, sekä säilyttää Owletin johto ja avaintyöntekijät; (ix) Owletin kyky päivittää ja säilyttää tietotekniikkajärjestelmät; (x) soveltuvien lakien ja säännösten muutokset; (xi) Yhtiön hallinnasta riippumattomien taloudellisten tai muiden olosuhteiden vaikutus Owletin liiketoimintaan, taloustilanteeseen, toimenpiteisiin, hankintaketjuun ja logistiikkaan, kuten epidemiat tai pandemiat makrotaloudelliset epävarmuudet, sosiaaliset levottomuudet, vihollisuudet, luonnonkatastrofit, tai muut katastrofaaliset tapahtumat; (xii) Owletin mahdollinen haitallinen altistuminen muille taloudellisille, säädöksellisille tai kilpailullisille tekijöille, kuten muutoksille kuluttajien käyttäytymisessä; ja (xiii) muut riskit ja epävarmuudet jotka on mainittu Yhtiön muissa julkaisuissa, julkisissa lausumissa ja Yhdysvaltain arvopaperimarkkinoita valvovalle elimelle (U.S. Securities and Exchange Commission, “SEC”) jätetyissä asiakirjoissa. Näihin kuuluu ne, jotka on mainittu Yhtiön vuosikertomuksen "Riskitekijät" - osiossa lomakkeella 10-K 31.12. 2023 päättyneelle tilivuodelle, sekä kaikki sellaiset tekijät joita ajoittain voidaan päivittää Yhtiön muissa SEC:lle jättämissä asiakirjoissa. Kaikki tällaiset tulevaisuutta koskevat lausumat, jotka liittyvät Yhtiöön tai keneen tahansa henkilöön joka edustaa Yhtiötä, ovat nimenomaisesti päteviä kokonaisuudessaan yllämainittujen varoituslauseiden tai niihin tehtyjen viittausten osalta. Lisäksi Yhtiö työskentelee kehittyvässä ympäristössä. Uusia riskitekijöitä ja epävarmuuksia voi ajoittain ilmaantua ja tekijät, jotka Yhtiö nyt määrittelee epäolennaisiksi voivat muuttua merkittäviksi eikä Yhtiö voi ennustaa tällaisia muutoksia eikä sitä, kuinka ne voivat vaikuttaa Owletiin. Mikäli laki ei niin edellytä, Yhtiö ei ole velvollinen päivittämään tai tarkistamaan mitään tulevaisuutta koskevia lausumia tämän lehdistötiedotteen päiväyksen jälkeen esiin tulevien uusien tietojen, tilanteen muutosten tai muiden seikkojen vuoksi, vaikka Owlet voikin ajoittain niin tehdä. Yhtiö ei hyväksy mitään tulevaisuuden toimintakykyyn liittyviä kolmannen osapuolen tekemiä ennustuksia.

Tämän ilmoituksen alkuperäiskielinen versio on tekstin ainoa virallinen versio. Käännös on tarjolla vain lukijan mukavuuden vuoksi, ja sitä tulee verrata alkuperäiskieliseen versioon, joka on ainoa oikeudellisesti todistusvoimainen teksti.

Media:
pr@owletcare.com
owletuk@diffusionpr.com

DentalMonitoring Sets New Standard in Orthodontic Remote Monitoring With EU-MDR Certification14.6.2024 20:33:00 EEST | Press release

DentalMonitoring is proud to announce that the DentalMonitoring Software is now certified under the European Union Medical Device Regulation 2017/745 (EU MDR) and fulfills the requirements for CE marking as a class IIa medical device. European Medical Device Regulation 2017/745 (EU MDR) replaces the previous Medical Device Directive 93/42/EEC (MDD). EU MDR sets more rigorous requirements for clinical evaluation, risk management, post-market surveillance, and data collection on medical devices.(1) This landmark achievement underscores DentalMonitoring's commitment to advancing dental care through cutting-edge technology and rigorous regulatory compliance. Achieving this certification four years ahead of the deadline demonstrates DentalMonitoring's commitment to positioning itself as an innovative, serious, efficient, and safe player in the medical field. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20240614842101/en/ DentalMo

Argonne and a Moroccan University Sign Agreement to Advance Green Energy Tech and Computing14.6.2024 16:24:00 EEST | Press release

The U.S. Department of Energy’s (DOE) Argonne National Laboratory and University Mohammed VI Polytechnic (UM6P) have signed a memorandum of understanding (MOU) to collaborate on key areas of mutual interest related to green energy technology and the nexus of water and energy. In a ceremony held at UM6P’s campus in Benguerir, the MOU was signed by Argonne Laboratory Director Paul Kearns and UM6P President Hicham El Habti. “We are excited to see what discoveries and innovations will result from our ongoing partnership,” said Kearns. ​“By working together, we’ll open new scientific frontiers for both our countries’ futures.” “Today marks a significant milestone in our journey towards sustainable innovation. The signing of this Memorandum of Understanding with Argonne National Laboratory underscores our commitment to advancing research and development in renewable energy, energy grids, and water management. Together, we aim to leverage our collective expertise to create transformative solu

MultiBank Group Recognized as Top BaFin-Regulated Forex Broker14.6.2024 15:33:00 EEST | Press release

MultiBank Group is thrilled to announce its recognition as a top BaFin-regulated forex broker by FXEmpire, a leading financial markets authority. This prestigious accolade highlights MultiBank Group's unwavering commitment to excellence, security, and innovation in the forex trading industry. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20240614306878/en/ Top BaFin regulated forex broker 2024 (Graphic: Business Wire) About BaFin: Regulating German Financial Markets BaFin, Germany's Federal Financial Supervisory Authority, oversees the country's banking, securities, and insurance sectors. It ensures fair and transparent operations in the forex and CFD markets by enforcing rigorous standards. Selection Methodology FXEmpire's methodology for selecting the best BaFin-regulated brokers includes: Regulation Verification: Ensuring each broker is BaFin-regulated, providing traders with high-level protection. Cost Efficiency: Brokers

Takeda Signs Option Agreement with Ascentage Pharma to Enter into Exclusive Global License for Olverembatinib, a Third-Generation BCR-ABL Tyrosine Kinase Inhibitor (TKI)14.6.2024 15:00:00 EEST | Press release

Takeda (TSE:4502/NYSE:TAK) today announced the signing of an option agreement with Ascentage Pharma to enter into an exclusive license agreement for olverembatinib, an oral, potentially best-in-class, third-generation BCR-ABL tyrosine kinase inhibitor (TKI), which is currently in development for chronic myeloid leukemia (CML) and other hematological cancers. If exercised, the option would allow Takeda to license global rights to develop and commercialize olverembatinib in all territories outside of mainland China, Hong Kong, Macau, Taiwan and Russia. Despite the impact TKIs have had in the treatment of patients with CML, there remains significant unmet need for patients whose disease is resistant or refractory to these therapies or who develop hard-to-treat mutations following these treatments. “Takeda has a long history of driving important treatment advances for patients, particularly those with hematological cancers facing treatment gaps,” said Teresa Bitetti, president of the Globa

SLB and Aker Carbon Capture Announce Closing of Carbon Capture Joint Venture14.6.2024 13:30:00 EEST | Press release