Varsinais-Suomen hyvinvointialue, Varha

Varha aloittaa laskujen perinnän

Jaa

Varha aloittaa maksamattomien laskujen perinnän vaiheittain 27.6.2024 alkaen. Perintään siirretään laskut, joita ei ole maksettu eräpäivään mennessä. Perintäpalvelua hoitaa Revire Perintä Oy.

Kaksi violettia graafista elementtiä, jotka näyttävät sydämiltä tai V-kirjaimilta tummaa taustaa vasten. Oikeassa ylänurkassa on Varhan logo.

Henkilöasiakkaalla on, edellytysten täyttyessä, mahdollisuus saada Varhalta laskulle maksuaikaa tai sille voidaan muodostaa maksusuunnitelma. Näiden muutosten edellytyksenä on, ettei lasku ole vielä erääntynyt ja aiemmat laskut on maksettu. Varhan maksuvalvonnan puhelinpalvelu palvelee asiakkaita arkisin ma - to klo 9 - 11 numerossa 02 313 1141.

Jos laskua ei ole eräpäivään mennessä maksettu, se siirtyy Revire Perintä Oy perintätoimiston hoidettavaksi. Ennen varsinaisia perintätoimia asiakas saa perintäyhtiöltä maksumuistutuksen. Laskun siirryttyä perintäyhtiölle maksujärjestelyistä sovitaan suoraan perintäyhtiön kanssa. Revire Perintä Oy:n kautta tulleet laskut tulee maksaa laskulla olevalla viitenumerolla suoraan Revire Perintä Oy:n pankkitilille.

Varha tukee kestävää kehitystä ja suosittelee henkilöasiakkaille e-laskusopimuksen käyttöönottoa. Tällöin lasku saapuu suoraan verkkopankkiin. Varhan e-lasku tilataan omasta verkkopankista valitsemalla laskuttajaksi Varsinais-Suomen hyvinvointialue.

Lisätietoja Varhan laskutuksesta on luettavissa asiakaslaskutus ja ohjeet sivustolta.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Varsinais-Suomen hyvinvointialue

"Turvaamme, parannamme, pelastamme – hyvinvointia yhdessä, joka päivä."
Varsinais-Suomen hyvinvointialue järjestää varsinaissuomalaisten sote- ja pelastuspalvelut. Verkkopalvelumme: varha.fi

Muut kielet

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Varsinais-Suomen hyvinvointialue, Varha

Milli 25 år – tillhandahåller tjänster som förnyas efter kundernas behov, på ett och samma ställe27.3.2025 14:31:41 EET | Pressmeddelande

Personer som injicerar droger och deras närstående som bor i Åbo och närbelägna kommuner kan få hjälp och stöd vid Hälsorådgivningen Milli i Åbo centrum. Syftet är att minska de negativa effekterna av narkotikamissbruk – både mänskligt lidande och samhällskostnader. Vid Milli följer man samhällsutvecklingen och anpassar tjänsterna efter nya behov som uppstår, genom ett nära samarbete med andra aktörer inom området.

Milli 25 vuotta – asiakkaiden tarpeiden mukaan uudistuvia palveluja yhdestä paikasta27.3.2025 14:31:41 EET | Tiedote

Pistämällä huumeita käyttävät sekä heidän läheisensä voivat Turun ja lähikuntien alueella saada tukea Turun keskustassa toimivasta Terveysneuvontapiste Millistä. Toiminnalla pyritään vähentämään huumeiden käytöstä aiheutuvia haittoja - niin inhimillistä kärsimystä kuin yhteiskunnalle koituvia kustannuksia. Millissä eletään yhteiskunnan muutoksissa mukana ja palveluja uudistetaan esiin nousevien tarpeiden mukaan laajassa yhteistyössä alan muiden toimijoiden kanssa.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye