
Myrttisen kurkut marssittaa kauppoihin odotetun uutuuden – jotain uutta, jotain vanhaa
Suomalaisen Arho Foods Oy:n maineikas brändi, Myrttisen kurkut, on valmistanut perinteisellä menetelmällä hapatettuja suolakurkkuja jo vuosikymmenien ajan. Tänä syksynä uuden sadon suolakurkkujen rinnalle kauppoihin ilmestyy myös odotettu uutuus, jossa tuttu maku kohtaa uuden ulkomuodon: Suomen suosituimpia suolakurkkuja on nyt saatavilla helposti naposteltavassa minikoossa.

Hyvää ei kannata muuttaa, legendaarista vielä vähemmän. Myrttisen minikurkkujen maku onkin ehtaa Myrttistä. Maun salaisuutena on oma suolakurkkuliememme, joka valmistetaan Myrttisen 80-vuotiaalla, tarkkaan varjellulla reseptillä.
Suolakurkkujen uusi koko tarjoaa kuitenkin uudenlaisia käyttökohteita, sillä cocktail-kokoiset suolakurkut eivät vaadi pilkkomista. Minikurkut sopivatkin mainiosti niin naposteltaviksi kuin lisukkeeksi aterioille.
"Kuluttajapalautteiden johdosta päätimme laajentaa Myrttisen tuoteperhettä, jotta suolakurkkuja voitaisiin hyödyntää entistä monipuolisemmissa yhteyksissä. Uudet minikurkut ovatkin sellaisenaan maistuva lisuke ruoalle tai esimerkiksi helppo napostelutuote pohjolan herkkuja sisältävälle sapas-lautaselle.
Samalla minikurkut edustavat perinteisiä fermentointimenetelmiä, jotka ovat nousseet tärkeäksi ravitsemustrendiksi. Valmistustavan ansiosta tuotteemme saavat paitsi omaleimaisen makunsa ja rakenteensa myös tukevat luonnollisesti vastustuskykyä", kertoo toimitusjohtaja Henrik Hemmilä.
Uutuustuote on saatavilla syyskuusta alkaen hyvin varustetuista päivittäistavarakaupoista ja HoReCa-tukuista.
Lisätietoja:
Sanna Sundholm, tuotepäällikkö, Arho Foods Oy, sanna.sundholm@arho.fi, p. +358 40 561 8174
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Sanna SundholmTuotepäällikköArho foods Oy
Puh:+358405618174sanna.sundholm@arho.fiKuvat
Linkit
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.