Søren Flensborg Sinebrychoffin markkinoinnin johtoon
Søren Flensborg on aloittanut Sinebrychoffin markkinointijohtajana ja johtoryhmän jäsenenä 15.10. Hän siirtyy Suomeen Sveitsistä, jossa hän on toiminut Carlsberg-konserniin kuuluvan Feldschlösschenin markkinointijohtajana sekä johtoryhmän jäsenenä.

Feldschlösschenillä Flensborg työskenteli huhtikuusta 2022 lähtien, sitä ennen hän on toiminut useassa eri kaupallisessa positiossa ja eri Carlsberg-maassa. Tanskalainen Flensborg aloitti Carlsbergilla Tanskassa vuonna 1995. Hän muuttaa perheensä kanssa Suomeen.
“Olen erittäin iloinen, että olemme saaneet Sørenin joukkoomme Sinebrychoffille. Hän on erittäin kokenut markkinoija ja ihmisjohtaja vahvoilla suosituksilla ja vaikuttavalla kokemuksella. Hänen syvällinen ja laaja-alainen osaamisensa tulee olemaan Suomen markkinointitiimille suuri valtti”, sanoo Sinebrychoffin toimitusjohtaja Anders Frydenlund.
Markkinointijohtajana (Vice President, Marketing) Søren Flensborg vastaa monen tunnetun brändin kehityksestä ja menestyksestä Suomessa, tuotesalkussa on tuotemerkkejä kuten Karhu, KOFF, Battery, 1664, KOFF Long Drink, Garage, Crowmoor ja Somersby. Sinebrychoffin markkinoinnissa työskentelee 30 henkilöä, joilla on hyvin monipuolisia tehtäviä, juomien kehityksestä brändien tuotepäälliköihin tai myyntipistemarkkinointiin.
”Olen hyvin ylpeä päästessäni Pohjoismaiden vanhimman panimon ikonisten brändien pariin – Sinebrychoff on moderni juomatalo, jonka henkilöstö on erittäin pätevä! Suomen hyvin kilpailtu juomamarkkina on erittäin kiinnostava ja haastava, odotan mahdollisuuksia kehittää näitä vahvoja tuotemerkkejä tiimin kanssa”, sanoo tiistaina työnsä Keravalla aloittanut Søren Flensborg.
Yhteyshenkilöt
Timo MikkolaviestintäpäällikköSinebrychoff
Puh:+358408307176timo.mikkola@sff.fiTietoja julkaisijasta
1819 perustettu Sinebrychoff on osa Carlsberg-konsernia ja valmistaa oluita, siidereitä, long drink -juomia, virvoitusjuomia, vesiä sekä energiajuomia. Sen tuotesalkkuun kuuluvat mm. Karhu, KOFF, Carlsberg, Battery Energy Drink, Monster Energy, Crowmoor sekä Somersby ja Coca-Colan yhtiön juomat, kuten Coca-Cola, Fanta, Bonaqua sekä Sprite. Henkilöstön monimuotoisuus, vuorovaikutus asiakkaiden ja ympäröivän yhteiskunnan kanssa sekä vahvat tuotebrändit ovat kestävän kehityksen edistämisen lisäksi yhtiölle tärkeitä. Sinebrychoff valmistaa juomat 100 % uusiutuvalla energialla ja juomanvalmistus on hiilineutraalia. Alkoholin kohtuukäyttöä yhtiö edistää laajalla alkoholittomien oluiden valikoimalla. Käymme parempaan huomiseen.
sinebrychoff.fi — Sinebrychoff - Facebook & Instagram: Sinebrychoff1819 - kohtuullisesti.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Oy Sinebrychoff Ab
Helsingin IFK ja Sinebrychoff yhdessä jo 40 vuotta – Red Classics -ottelu kerää tukea nuorisoharrastuksille10.10.2025 13:01:47 EEST | Tiedote
Helsingin IFK:n ja Sinebrychoffin yhteistyö alkoi kiekkokaudella 1985 – 1986, ja nyt pelattavalla kaudella tulee siten tasan 40 vuotta täyteen. 17.10. oteltava HIFK-Kalpa-ottelu on Red Classics -erikoistapahtuma, jonka myötä tuetaan nuorisokiekkoilua ja muita nuorten harrastuksia.
KOFF Jouluolut tulee Hauhon Alvettulan kylästä, uudistavan viljelyn menetelmiä käyttävältä Vanha-Puntilan tilalta9.10.2025 12:51:01 EEST | Tiedote
Vuodesta 1987 valmistetun Suomen vanhimman ja suosituimman jouluoluen mallasohra on viljelty Vanha-Puntilan tilalla Hauhon Alvettulan kylässä. Tämänkin vuoden KOFF Jouluoluen mallasohran voi jo 17. kerran jäljittää pellolleen. Neljän edellisvuoden tapaan mallasohra on viljelty uudistavan viljelyn menetelmiä käyttäen.
Uutuusjuomien elonkorjuu tuo värikkäitä ja hedelmäisiä makuja11.8.2025 09:35:57 EEST | Tiedote
Sinebrychoffin elokuun uutuuksissa on trooppisia ja marjaisia uutuusmakuja sekä uusia käteviä pakkausvaihtoehtoja. Muun muassa Karhu Galaxy NEIPA, KOFF Long Drink Snappy Citrus, Battery Pinkpine ja Coca-Cola Kirsikka tuovat syksyyn ja talveen kaivattua väriä ja raikkaita makuja
Karhu-olut kaappaa ruotsalaisen median juhlistaakseen naapurimaiden välistä kilpailua13.5.2025 09:02:15 EEST | Tiedote
Karhu aloittaa tiistaina 13. toukokuuta printtimainoskampanjan, jota tukevat digitaaliset ja sosiaalisen median materiaalit suurissa suomalaisissa ja ruotsalaisissa uutismedioissa – Helsingin Sanomat, Vasabladet, Österbottens Tidning, Dagens Nyheter, Aftonbladet, Expressen, Göteborgs-Tidningen ja Kvällsposten.
Ravintolaraitiovaunu SpåraKOFF täyttää 30 vuotta12.5.2025 09:45:00 EEST | Tiedote
Suomen ainoa ravintolaraitiovaunu täyttää tasavuosia maanantaina 12.5.2025, jolloin sen ensimmäisestä ajelusta tulee kuluneeksi 30 vuotta. SpåraKOFF jatkaa liikennöintiään normaalisti jännitemuutoksesta huolimatta.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme