Søren Flensborg Sinebrychoffin markkinoinnin johtoon
Søren Flensborg on aloittanut Sinebrychoffin markkinointijohtajana ja johtoryhmän jäsenenä 15.10. Hän siirtyy Suomeen Sveitsistä, jossa hän on toiminut Carlsberg-konserniin kuuluvan Feldschlösschenin markkinointijohtajana sekä johtoryhmän jäsenenä.

Feldschlösschenillä Flensborg työskenteli huhtikuusta 2022 lähtien, sitä ennen hän on toiminut useassa eri kaupallisessa positiossa ja eri Carlsberg-maassa. Tanskalainen Flensborg aloitti Carlsbergilla Tanskassa vuonna 1995. Hän muuttaa perheensä kanssa Suomeen.
“Olen erittäin iloinen, että olemme saaneet Sørenin joukkoomme Sinebrychoffille. Hän on erittäin kokenut markkinoija ja ihmisjohtaja vahvoilla suosituksilla ja vaikuttavalla kokemuksella. Hänen syvällinen ja laaja-alainen osaamisensa tulee olemaan Suomen markkinointitiimille suuri valtti”, sanoo Sinebrychoffin toimitusjohtaja Anders Frydenlund.
Markkinointijohtajana (Vice President, Marketing) Søren Flensborg vastaa monen tunnetun brändin kehityksestä ja menestyksestä Suomessa, tuotesalkussa on tuotemerkkejä kuten Karhu, KOFF, Battery, 1664, KOFF Long Drink, Garage, Crowmoor ja Somersby. Sinebrychoffin markkinoinnissa työskentelee 30 henkilöä, joilla on hyvin monipuolisia tehtäviä, juomien kehityksestä brändien tuotepäälliköihin tai myyntipistemarkkinointiin.
”Olen hyvin ylpeä päästessäni Pohjoismaiden vanhimman panimon ikonisten brändien pariin – Sinebrychoff on moderni juomatalo, jonka henkilöstö on erittäin pätevä! Suomen hyvin kilpailtu juomamarkkina on erittäin kiinnostava ja haastava, odotan mahdollisuuksia kehittää näitä vahvoja tuotemerkkejä tiimin kanssa”, sanoo tiistaina työnsä Keravalla aloittanut Søren Flensborg.
Yhteyshenkilöt
Timo MikkolaviestintäpäällikköSinebrychoff
Puh:+358408307176timo.mikkola@sff.fiTietoja julkaisijasta
1819 perustettu Sinebrychoff on osa Carlsberg-konsernia ja valmistaa oluita, siidereitä, long drink -juomia, virvoitusjuomia, vesiä sekä energiajuomia. Sen tuotesalkkuun kuuluvat mm. Karhu, KOFF, Carlsberg, Battery Energy Drink, Monster Energy, Crowmoor sekä Somersby ja Coca-Colan yhtiön juomat, kuten Coca-Cola, Fanta, Bonaqua sekä Sprite. Henkilöstön monimuotoisuus, vuorovaikutus asiakkaiden ja ympäröivän yhteiskunnan kanssa sekä vahvat tuotebrändit ovat kestävän kehityksen edistämisen lisäksi yhtiölle tärkeitä. Sinebrychoff valmistaa juomat 100 % uusiutuvalla energialla ja juomanvalmistus on hiilineutraalia. Alkoholin kohtuukäyttöä yhtiö edistää laajalla alkoholittomien oluiden valikoimalla. Käymme parempaan huomiseen.
sinebrychoff.fi — Sinebrychoff - Facebook & Instagram: Sinebrychoff1819 - kohtuullisesti.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Oy Sinebrychoff Ab
Maailman ainoan ravintolaraitiovaunun SpåraKOFFin matka jatkuu5.2.2025 12:01:52 EET | Tiedote
Kantakaupungin raitiotien jännitteen nostosta alkanut jännitysnäytelmä sai onnellisen lopun.
Sinebrychoff ja Keravan kaupunki jakoivat harrastestipendejä 30 000 eurolla keravalaisille lapsille ja nuorille27.1.2025 09:40:44 EET | Tiedote
Sinebrychoff ja Keravan kaupunki myöntävät kaksi kertaa vuodessa harrastestipendejä, joilla tuetaan keravalaisten lasten ja nuorten harrastamista ja hyvinvointia. Kevään harrastestipendejä jaettiin 104 nuorelle yhteensä 30 000 eurolla.
Uutta väriä harmaaseen – KOFFilta kesän maistuvimmat makulonkerot20.1.2025 15:16:32 EET | Tiedote
Makulonkeroiden valikoima kasvaa kahdella herkullisella uutuudella: trooppisilta hedelmiltä maistuva KOFF Long Drink Gin & Tropical Lime-Mandarin-Kiwi ja aitoa mehua sisältävä KOFF Long Drink Juiced Raspberry-Lime.
Muumien 80-vuotisjuhlan kunniaksi: Muumi 80 v. -juhlajuoma13.1.2025 10:04:17 EET | Tiedote
Muumien 80-vuotisen taipaleen kunniaksi juhlistamme pyöreitä vuosia juhlavuosijuoman kanssa. Makuna valloittava yhdistelmä makeaa vadelmaa sekä miellyttävän pehmeää päärynää. Etiketin kuvituksen on piirtänyt Tove Jansson.
Alkoholittomien oluiden suosio jatkaa kasvuaan – Sinebrychoff myi viime vuonna jo 10 miljoonaa tölkkiä ja pulloa9.1.2025 12:03:11 EET | Tiedote
Alkoholittoman oluen kulutuksen kasvu jatkuu Suomessa. Nollaoluen laatumielikuva on parantunut ja hyvinvointitrendi lisää alkoholittomien ja matala-alkoholisten juomien kulutusta. Suomen suosituinta alkoholitonta olutta, Crispiä, myytiin 2024 miljoonia litroja ja Sinebrychoffin koko alkoholittoman oluen valikoimaa myytiin jo kymmenen miljoonaa tölkillistä tai pullollista.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme