Ilmiömäinen hyvinvointitapahtuma I love me teki uuden kävijäennätyksen – lähes 61 000 juhlisti kaamosta Helsingin Messukeskuksessa
Ilmiöksi kohonnut I love me -messut toi viikonloppuna ennätykselliset lähes 61 000 kävijää Helsingin Messukeskukseen. Pohjois-Euroopan suurimmassa hyvinvointitapahtumassa tutustuttiin kauneuden, hyvinvoinnin ja muodin tuoreimpiin ilmiöihin ja trendeihin, juhlistettiin kaamosta, tehtiin ostoksia ja iloittiin kohtaamisista.

I love me 2024 esitteli viikonloppuna hyvinvoinnin, kauneuden ja muodin kasvavat ilmiöt ja kiinnostavat brändit sekä innosti löytämään uusia näkökulmia hyvinvointiin. Pohjois-Euroopan suurin ja energisin hyvinvointitapahtuma toi kolmen päivän aikana yhteen 60 668 (+8 %) kävijää, yli 400 näytteilleasettajaa ja 200 esiintyjää. Kävijämäärä ylitti samalla tapahtuman edellisen ennätyksen vuodelta 2019 runsaalla 1000:lla kävijällä.
”I love me on kauneuden, muodin ja hyvinvoinnin toimijoille merkittävin paikka näkyä. Kaikki kiinnostavimmat brändit ja nousevat ilmiöt löytyvät tapahtumasta. On huikeaa, että vuosi toisensa jälkeen voimme tarjota yhdessä yritysten kanssa näin ainutlaatuisen kohtaamispaikan − tällaista ei ole muualla Pohjois-Euroopassa”, Helsingin Messukeskuksen liiketoimintapäällikkö Noora Haatainen iloitsee.
I love me:ssä kasvatetaan brändin tunnettuutta ja tehdään kauppaa
I love me:stä on tullut paikka, jossa kauneuden, hyvinvoinnin ja muodin suunnannäyttäjäbrändit tekevät lanseerauksia, kasvattavat tunnettuutta ja löytävät uusia asiakkaita. Muodin alueella nähtiin tänä vuonna muun muassa Minna Parikan uusi kenkämerkki.
”Uudelle merkilleni MINNA MINNAlle oli todella tärkeää olla mukana messuilla, jossa massat ovat liikkeellä, ja saada suuri määrä ihmisiä kokeilemaan kenkiä livenä. On hienoa nähdä, että messuympäristössä on mahdollista myydä hintavia tuotteita ja luoda haippia uuden merkin ympärille. Asiakkaat olivat todella iloisella ja uteliaalla tuulella, joka loi messuista ihanan kokemukseen meille kaikille”, Minna Parikka kertoo.
Brändin tunnettuuden kasvattaminen lukeutui myös uusien suomalaisten kauneusbrändien luojana tunnetun Nordic Beauty Inc.:in tavoitteisiin.
“I love me on ollut meille tosi positiivinen kokemus, ja kaikki ovat olleet tosi iloisella mielellä. Myynnit ovat olleet loistavat koko viikonlopun ajan. Meille oli tärkeää, että suomalaiset brändimme Nobe ja Scandy tulevat suomalsille tutuiksi ja saamme kasvatettua brändien tietoisuutta. Olemme saaneet tämän viestin hienosti perille. On ollut myös hienoa tavata täällä vaikuttajia, mikä tukee brändien tunnettuutta. Uskon että I love me:ssä mukanaolo tulee vaikuttamaan positiivisesti myös tulevaisuuden myynteihimme", Nordic Beauty Inc.:in toimitusjohtaja ja perustaja Johanna Rönkkö sanoo.
I love me:n pääyhteistyökumppanin MIELI ry:n asiantuntijat puhuivat tapahtumassa muun muassa mielen voimavarojen treenaamisesta, arjen jaksamisesta ja siitä, miten suuri vaikutus ystävyydellä on hyvinvointiin. Keväällä 2025 julkistettavan Mielinauhan 2025 suunnittelee I love me:n muodin kilpailuihin lukeutuvan Vuoden nuori suunnittelija 2024 -kilpailun voittaja Arttu Åfeldt. Valtakunnallisen kampanjan tuotoilla tuetaan kotimaista mielenterveystyötä ja kriisityötä.
Lisätiedot:
Pia Sievinen, viestinnän asiantuntija, Helsingin Messukeskus, puh. 040 559 9155, pia.sievinen@messukeskus.com
Ensimmäiset tapahtumakuvat ovat ladattavissa täältä. Kuvaaja: Eeva Suutari.
I love me 2025 järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 17.–19.10.2025. Pohjois-Euroopan suurin ja energisin hyvinvointitapahtuma tuo yhteen kauneuden, hyvinvoinnin ja muodin kiinnostavimmat brändit ja tuoreimmat ilmiöt. iloveme.fi I @iloveme_official I #iloveme2025
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Pia Sievinen, viestinnän asiantuntija, Helsingin Messukeskus, puh. 040 559 9155, pia.sievinen@messukeskus.com
Kuvat





Tietoja julkaisijasta
Helsingin Messukeskus on Suomen elämyksellisin tapahtumakortteli ja vaikuttavin kohtaamismedia. Onnistuneet kohtaamiset jättävät vahvan muistijäljen ja tuottavat kiistatonta tulosta. Suomen suurin tapahtumajärjestäjä tuottaa laadukkaita tapahtumia sekä vuokraa tilojaan ja palvelujaan erilaisten tapahtumien areenaksi. Messukeskuksen itse tuottamia tapahtumia ovat mm. Habitare, Helsingin Kirjamessut, Educa, FinnBuild, Matkamessut ja Vene Båt. Vierastapahtumina Messukeskuksen tiloissa järjestetään mm. Slush, Nordic Business Forum, Assembly, Koiramessut sekä lukuisia kansainvälisiä kongresseja ja yritystapahtumia vuosittain. Tilat käsittävät 7 hallia, 40 muuntuvaa kokoustilaa, 21 ravintolaa ja oman tapahtumahotellin. Omistajayritys Suomen Messut Oyj perustettiin vuonna 1919. | Messukeskus. The real social media. | www.messukeskus.com @messukeskus
Helsinki Expo and Convention Centre (brand name Messukeskus) hosts Finland’s most inspiring events and exciting encounters. We create successful and lasting interactions with undisputable results. As Finland’s premier experience provider, we organise high-quality events and rent out our facilities for various occasions. Events produced by Messukeskus include, among others, Habitare, the Helsinki Book Fair, Educa, Finnbuild, Matka Nordic Travel Fair, and Helsinki International Boat Show. Messukeskus also hosts guest events such as Slush, Nordic Business Forum, Assembly, International Dog Fair, as well as many international congress and business events every year. Our premises include 7 halls, 40 convertible meeting rooms, 21 restaurants, and our own hotel.The Finnish Fair Corporation was founded in 1919. | Messukeskus. The real social media | www.messukeskus.com @messukeskus
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Messukeskus
Helsingin Messukeskuksen tulo- ja työllisyysvaikutus pääkaupunkiseudulle 245 miljoonaa euroa vuonna 2024 – kasvua 31 prosenttia28.4.2025 08:30:00 EEST | Tiedote
Helsingin Messukeskuksen tulo- ja työllisyysvaikutus pääkaupunkiseudulle kasvoi merkittävästi vuonna 2024 ja oli 245 miljoonaa euroa. Kasvua edellisvuodesta oli 31 prosenttia. Messukeskuksen tavoitteena on kasvattaa tapahtumien tulo- ja työllisyysvaikutus 400 miljoonaan euroon vuoteen 2026 mennessä.
Ensimmäiset ajoneuvonosturikuljettajien EM-kisat järjestetään Maxpo 2025 -messuilla25.4.2025 16:40:58 EEST | Tiedote
Golden Crane Competition 2025 Ajoneuvonosturikuljettajien Euroopan mestaruuskisat järjestetään Maxpo-messujen yhteydessä 29.–30.8.2025. Kisa ajetaan kahdella eri radalla ja ajoneuvonosturilla - yhteistulos ratkaisee voittajan. Pääpalkintona on viikon matka Conexpo-messuille Las Vegasiin. Maxpo 2025 -messut järjestetään torstaista lauantaihin 28. – 30.8.2025 Hyvinkään lentokentällä.
Haussa vuoden lupaavimmat teknologia-alan kasvuyritykset – Teknologia-messujen startup-kilpailu käynnistyy toukokuussa25.4.2025 09:07:14 EEST | Tiedote
Teknologia 25 -messujen startup-kilpailu etsii uusia ja kekseliäitä ratkaisuja teknologian alalla. Voittajalle on luvassa Suomen Messusäätiön lahjoittama 10 000 euron palkinto, joka jaetaan Helsingin Messukeskuksessa 4.–6.11. järjestettävässä tapahtumassa.
A year of growth at Helsinki Expo and Convention Centre: record visitor numbers, investments and strong financial results23.4.2025 15:00:00 EEST | Press release
The year 2024 was a strong one in terms of performance for the Finnish Fair Corporation. Revenue rose close to the level of the record-breaking pre-COVID year, many events broke their previous visitor records, and new investment initiatives were launched. The Finnish Fair Corporation Ltd’s annual report for 2024, published today, provides a detailed overview of the year.
Tillväxtens år på Helsingfors Mässcentrum: besöksrekord, investeringar och starkt resultat23.4.2025 15:00:00 EEST | Pressmeddelande
År 2024 var resultatmässigt starkt för Helsingfors Mässcentrum och koncernen Finlands Mässa. Omsättningen steg så gott som till nivåerna från rekordåret före coronapandemin, många evenemang slog besöksrekord, och nya initiativ togs inom investeringar. Finlands Mässa Abp:s år sammanfattas i årsberättelsen för 2024, som publicerades idag.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme