Uusi digitaalinen terveyskeskus hakee satoja terveydenhuollon ammattilaisia palvelusuhteeseen
Tamperelainen Terveyspalvelu Vastaanotto.fi lanseeraa digitaalisen terveyskeskusalustan, joka mahdollistaa lakisääteiset järjestelmät, luvat ja vakuutukset terveydenhuollon palveluntuottajille tuottaa palveluitaan jopa ilman omaa yritystä valtakunnallisesti.
Uusi alusta yhdistää palveluntuottajat ja asiakkaat, vähentää terveydenhuollon kustannuksia, parantaa potilaiden valinnanvapautta.
Kuka tahansa terveydenhuollon ammattilainen voi liittyä palveluun veloituksetta.
Viime aikoina paljon keskustelua herättäneen mallin jossa yli 65-vuotiaat asiakkaat pääsevät jatkossa yksityisen lääkärin etävastaanotolle jopa pelkän Kela-korvauksen ja poliklinikkamaksun hinnalla saattaa laajentua myös muille ikäryhmille. Vastaanotto.fi haluaa mahdollistaa tämän ja tarjoaa tähän tarvittavat työkalut terveydenhuollon ammattilaisille.
Tämän valtakunnallisen terveydenhuollon alustan taustalla on tamperelainen yritys nimeltä: Terveyspalvelu Vastaanotto.fi

Terveyspalvelu Vastaanotto.fi Oy hakee satoja terveydenhuollon palveluntuottajia työ- tai palvelusuhteeseen. Yhtiön kehittämä digitaalinen terveyskeskus muuttaa terveydenhuollon perinteisiä toimintamalleja, kustannuksia ja mahdollistaa auditoidun potilastietojärjestelmän ja asiakasportaalin hyödyntämisen ajasta ja paikasta riippumatta.
Digitaalinen terveyskeskus mahdollistaa palveluntuottajille siirtymisen lakisääteisiin ja täysin sähköisiin järjestelmiin, terveydenhuollon palveluiden tuottamisen, ammatinharjoittamisen jopa ilman omaa yritystä ja yhdistää potilaat palveluntuottajiin.
Koko terveydenhuolto elää myllerryksen keskellä ja digitalisaation kautta lisääntyneet etänä tuotetut palvelut ovat jatkuvassa kasvussa ja tulleet jäädäkseen. Nyt on ensisijaisen tärkeää muistaa että asiakkaille myös etänä tuotettavat palvelut hoidetaan potilaiden etu edellä, tietoturvallisesti ja palauttaa asiakkaalle mahdollisuus valita juuri hänelle sopiva palveluntuottaja.
Digitaaliseen terveyskeskukseen voi liittyä kuka tahansa terveydenhuollon- ja jatkossa myös sosiaalihuollon ammattilainen veloituksetta.
Ongelma ja ratkaisu:
Perinteisten potilastietojärjestelmien kustannukset ovat valtavia ja yksityisten terveysjättien komissiot palveluntuottajille ja varsinkin lääkäreille saattavat olla jopa 50% ja tämä näkyy yleensä myös asiakashinnoissa. Digitaalisen terveyskeskuksen kustannukset palveluntuottajille ovat potilaskohtaisia ja vähintään kolmanneksen alhaisemmat ja tätä kautta myös asiakkaan hintapiste muuttuu oleellisesti.
Haluamme myös peräänkuuluttaa läpinäkyvän hinnoittelun merkitystä, on hyvin oleellista että asiakas tietää mitä palvelu maksaa sitä hankkiessaan ja esimerkiksi
vastaanotto.fi palveluntuottajat eivät peri korkeita palvelu/toimistomaksuja.
Terveyspalvelu Vastaanotto.fi vahvistaa kasvun ja palvelukehityksen mahdollisuuksiaan vuoden 2025 Q2 alussa päättyvän osakeannin kautta.
"Saimme uuden merkittävän sijoitustarjouksen ja hyväksyimme sen. Uudella rahoituksella kasvatamme operatiivista henkilöstöämme ja mahdollistamme kokonaisuuden kasvattamisen ja palveluliiketoiminnan kehittämisen jatkossa. Uusi omistajataho ei mukanaan vain sijoitettua pääomaa, vaan myös merkittävää osaamista liiketoiminnan skaalautuvuuteen ja kansainvälistymiseen"
Kertoo yhtiön perustaja ja hallituksen jäsen: Teemu Salminen
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Board member / Co-founder: Teemu SalminenTerveyspalvelu Vastaanotto.fi Oy
Puh:+3584577332266teemu@stemgo.fiKuvat
Linkit
Terveyspalvelu Vastaanotto.fi
stemGO Oy on nyt: Terveyspalvelu vastaanotto.fi
Tämä vuonna 2014 perustettu tamperelainen yritys keskittyy sosiaali- ja terveydenhuollon sähköisiin ja laiteriippumattomiin ratkaisuihin. Yhtiön perusarvo on luoda helppokäyttöisiä ohjelmistopohjaisia palveluita, jotka tarjoavat käyttäjilleen parhaan kokemuksen ja tehokkaimman työpanoksen vähimmällä vaivalla.
Laiteriippumattomuus ja käyttöliittymän optimointi tuo sosiaali- ja terveydenhuollon sektoreille ennennäkemättömiä vapauksia tuottaa ja ylläpitää moderneja palveluita. Olemme sitoutuneet luomaan uutta ja parempaa käytettävyyttä alalle, joka palvelee koko kansakuntaa.
Ensimmäinen stemGO-sovellus tuotiin markkinoille vuonna 2018 ja kyseinen sovellus oli silloin Suomen ensimmäinen puhtaasti mobiililaitteilla toiminut ja Kanta liitoksessa ollut hoitokirjaustyökalu.
Nykyinen stemGO Medical on Suomen ensimmäinen laiteriippumaton Kantaliitoksessa oleva ja terveydenhuollon ammattilaisten kehittämä potilastietojärjestelmä.
stemGO Medical mahdollistaa potilaiden hoitamisen ajasta ja paikasta riippumattomasti älypuhelimella, tabletilla ja pöytätietokoneella.
stemGO Medical on Suomen edullisin ja ainoa vastaanottokohtaisen hinnoittelumallin omaava potilastietojärjestelmä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta stemGO Oy
Kohta pääset lääkärin vastaanotolle myös apteekissa13.6.2025 08:00:00 EEST | Uutinen
Apteekit avaavat nyt uusia terveyspisteitä, varsinkin haja-asutusalueille joissa terveydenhuollon palveluita ajetaan alas tai palvelut on jo lopetettu kokonaan. Apteekkien terveyspisteet tuovat sairaanhoitajan- ja lääkärin etävastaanotot osaksi apteekkien palveluita.
Suomalaista terveydenhuollon tekniikkaa viedään nyt Ukrainaan6.6.2025 08:00:00 EEST | Uutinen
Suomalaisyritys Terveyspalvelu Vastaanotto.fi Oy ja ukrainalainen konsulttiyritys: UBM Group Llc ovat yhdessä aloittaneet markkinatutkimuksen. Hankkeen tavoitteena on aloittaa Finnpartnership liikekumppanuushanke ja hankkeen aikana tutkia paikallisia toimintamalleja, etsiä kumppaneita ja viedä suomalaista terveydenhuollon tekniikkaa Ukrainaan.
Tamperelaisyhtiöt suuntaavat kansainvälisille lääkemääräyksien markkinoille30.5.2025 08:00:00 EEST | Uutinen
Tamperelaisyhtiöt suuntaavat kansainvälisille markkinoille, sähköinen lääkemääräys käy jatkossa kaikissa EU-maissa ristiin. Tamperelaisyritykset: stemGO Oy ja Reseptikeskus Oy ovat aloittaneet kansainvälistymiseen tähtäävän markkinatutkimuksen, jonka tavoitteena on laajentaa nykyinen toimintamalli kansainvälisille markkinoille. Toimintamallin palvelupolku koostuu kolmesta vaiheesta: sähköisen lääkemääräyksen hankinta tai uusinta, suoraohjaus verkkoapteekkiin lääkehankintaa varten ja lääkejakelun kautta kotiinkuljetukseen. Yhtiöt keskittyvät kehittämään asiakaslähtöisiä palveluita sekä rakentamaan strategisia kumppanuuksia globaalisti. Tämä avaus merkitsee meille merkittävää askelta yrityksien kasvustrategiassa ja vahvistaa niiden asemaa terveydenhuollon palvelu-ja ohjelmistoalalla. Hankkeen taustalla on EU-maiden sähköisten lääkemääräyksien ristiin hyväksyminen jatkossa, lääkemääräyksen luontimaasta riippumatta.
Digitaalinen terveyskeskus Vastaanotto.fi haluaa mullistaa myös työterveysmarkkinat23.5.2025 08:00:00 EEST | Uutinen
Digitaalinen terveyskeskus Vastaanotto.fi haluaa mullistaa myös työterveysmarkkinat, luomalla mallin jossa ylimääräiset kulut karsitaan ja yritys voi halutessaan tehdä kiinteähintaisia vuosisopimuksia henkilöstön kokoluokan mukaisesti.
Myös sote-sektori siirtyy alustatalouteen27.5.2024 07:00:00 EEST | Tiedote
Tamperelainen stemGO Oy tuo alustatalouden sosiaali- ja terveydenhuollon markkinaympäristöön.