Mobiilioperaattori Moi ja S-ryhmä valtakunnalliseen bonusyhteistyöhön
Kuuden osuuskaupan alueella paikallisena alkanut yhteistyö laajenee valtakunnalliseksi asiakastoiveiden perusteella. S-ryhmän asiakasomistajat saavat Bonusta kaikista Moin kuluttajille suunnatuista tuotteista.

Kuusi S-ryhmän osuuskauppaa on tehnyt mobiilioperaattori Moin kanssa paikallista bonusyhteistyötä jo reilun vuoden ajan.
“Olemme saaneet yhteistyöstä positiivista palautetta ja asiakasomistajamme ovat toivoneet sen laajentamista. Nyt solmitulla kumppanuudella vastaamme tähän toiveeseen”, kertoo asiakkuusjohtaja Heini Dahlström SOK:lta.
Osuuskaupan tehtävänä on tuottaa hyötyä asiakasomistajille. S-ryhmän tavoitteena on tarjota sellaisia valtakunnallisia kumppanuuksia, jotka kiinnostavat ja hyödyttävät mahdollisimman suurta osaa asiakasomistajista.
“Yhteistyössä Moin kanssa toteutuu molempien osapuolten tavoite tarjota asiakkaille laadukkaita ja kiinnostavia tuotteita jatkuvasti edulliseen hintaan – ja tietysti Bonus päälle”, Dahlström toteaa.
“Olemme erittäin iloisia, että yhteistyömme S-ryhmän kanssa laajenee ja voimme tehdä valtakunnallista kampanjointia nykyisille ja tuleville asiakkaillemme”, sanoo Moi Mobiili Oy:n toimitusjohtaja Petri Lahtinen.
Yhteistyön muuttuminen valtakunnalliseksi ei vaikuta jo Bonusta Moilta kerryttäviin asiakkaisiin, vaan Bonuksen kertyminen jatkuu normaalisti.
Asiakasomistajat saavat Bonusta kaikista Moin tarjoamista kuluttajaliittymistä: Laitenetti, Rento 4G, Suosikki 4G ja Reilu 5G. Yhteistyö on voimassa koko Suomessa (pois lukien Ahvenanmaa). Liittymiä voi hankkia Moi.fi:stä. Lisäksi niitä voi ostaa Prismoissa olevista puhelinpisteistä, joita on tällä hetkellä viidessä myymälässä pääkaupunkiseudulla, Oulussa ja Kuopiossa.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
SOK:n viestintä
SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 9–16.
Heini DahlströmAsiakkuusjohtaja, SOK
Puh:010 7680960heini.dahlstrom@sok.fiPetri LahtinenToimitusjohtajaMoi Mobiili
Puh:040 050 0373petri.lahtinen@moi.fiKuvat
SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt.
Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa & ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissä ja oman pankkimme kautta.
Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme Suomeen vuosittain noin 500 miljoonaa euroa.
#parempipaikkaelää
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Maalaus korostuu suomalaisten remontointisuunnitelmissa – Prisma tuo myyntiin uudet sisustusmaalit suosituimmissa sävyissä9.9.2025 07:55:00 EEST | Tiedote
S-ryhmän asiakasomistajilleen toteuttama tuore kyselytutkimus valottaa suomalaisten remontointisuunnitelmia. Kyselyyn vastasi yli 1900 suomalaista, ja sen tulokset puhuvat selkeää kieltä: pienet kodin remontit kiinnostavat nyt enemmän kuin suuret investoinnit. Useimmiten remontointiaikeissa suunnataan maalikaupoille. Prisman valikoimaan saapuneet uudet sisustusmaalit tuovat kymmenen Suomen suosituinta sävyä helposti remontoijien saataville.
Kaupan toimenpiteillä selvä vaikutus – S-ryhmän ruokakaupoissa hillittiin muovikassien kysyntää8.9.2025 08:15:00 EEST | Tiedote
Osana kansallista muovikassisitoumusta sekä pitkäaikaista kampanjointia yhdessä muiden kaupan alan toimijoiden kanssa, S-ryhmän ruokakaupoissa (Prisma, S-market, Sale, Alepa) on tehty toimenpiteitä muovikassien määrän vähentämiseksi. Toukokuun alussa aloitetun uuden myymäläviestinnän sekä eri kassivaihtoehtoja koskeneen hintamuutoksen myötä yhä harvempi osti muovikassin tänä kesänä.
Suomesta löytyy jo kauppoja, joissa puhelin on syrjäyttänyt lompakon5.9.2025 08:03:00 EEST | Tiedote
Tietyissä S-ryhmän toimipaikoissa jo joka toinen bonustapahtuma kirjataan puhelimella muovikortin sijaan. Muutos on tapahtunut lyhyessä ajassa, sillä esimerkiksi Applen laitteille S-Etukortin on voinut lisätä vasta viime vuodesta alkaen.
SOK mukaan European Marketing Distribution -hankintaliittoumaan29.8.2025 13:00:00 EEST | Tiedote
SOK on liittynyt päivittäistavaroiden kansainvälisen EMD-hankintaliittouman jäseneksi. Yhteistyön tavoitteena on luoda uudenlaisia toimintamalleja kansainvälisten merkkituotteiden hankintaan – asiakkaiden hyödyksi.
Kosmetiikan kemikaalikuorma huolettaa monia – 54 % suomalaisista valitsee yhä useammin luonnonkosmetiikan tuotteita28.8.2025 07:45:00 EEST | Tiedote
Statistan tilastojen mukaan luonnonmukaisen kosmetiikan markkinoiden ennustetaan kasvavan koko markkinaa nopeammin. Tämä näkyy yhä konkreettisemmin myös suomalaisten kosmetiikka- ja ihonhoitotuotteiden hankinnoissa, joissa luonnonkosmetiikka on jatkuvasti vahvistanut asemaansa. Peräti 54 prosenttia Sokoksen teettämän kyselytutkimuksen vastaajista toteaa kasvattaneensa luonnonkosmetiikan käyttöä viime vuosina. Tärkeimmät syyt valita luonnonmukaisempia tuotteita perinteisempien kosmetiikkatuotteiden sijaan ovat kemikaalien välttäminen ja tuotteiden turvallisuus.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme