Burson Finland Oy

Aktiiviseen elämään, ilman turhaa säätöä

Jaa

Uudet ACCENTUM Open -kuulokkeet tekevät yhteydessä pysymisestä virkistävän vaivatonta

Helsinki – 7. toukokuuta 2025 – Sennheiser julkistaa tänään täysin langattomat ACCENTUM Open -nappikuulokkeet, joiden avulla viihteestä nauttiminen ja ympäröivään maailmaan yhteydessä pysyminen on vaivatonta. ACCENTUM Open yhdistää brändin tunnetun äänentoiston avoimeen muotoiluun, joka ei tuki korvaa. Kuulokkeet ovat täydellinen valinta aktiivisille ihmisille, jotka haluavat nauttia erinomaisesta äänenlaadusta ilman turhaa säätöä.

Lisää alla englanniksi.

“ACCENTUM Open was designed to complement your busy life—not complicate it,” said Friederike Menking, Product Manager. “Whether you are listening to music, catching up on a podcast at your desk or checking in with your friends on your way to the train, the ease of use is second only to the sound.”

Fidelity with freedom

At the heart of ACCENTUM Open is an 11mm dynamic transducer, seated just outside of the ear canal. Due to the open nature of the earbud, the fit does away with ear fatigue while providing awareness of your surroundings. The universal design is second nature to wear, eliminating the need for ear adapters or clips.

With Bluetooth 5.3 and multipoint connectivity, users can seamlessly switch between multiple devices, such as taking a work call on a laptop before instantly returning to a music playlist on their smartphone. The dual beamforming microphones ensure dependable hands-free call quality, filtering out background noise for additional speech intelligibility.

Light as air

The combination of an open earbud and ultralight stem with touch controls makes ACCENTUM Open liberating to use. Each weigh just 4.4 grams—about the same as a playing card—and is effortless to remove—for the evening or just a moment. The earbuds offer up to 6.5 hours of playback on a single charge, and a total of 28 hours when recharged with the compact case. With fast-charge capability, just 10 minutes of charging from a USB cable delivers up to 1.5 hours of listening time—perfect for bringing an extra episode or two of your favorite new show.

Availability
ACCENTUM Open is available in cream and black colorways from today, with an MSRP of 89.90 euros.

About the Sennheiser brand

We live and breathe audio. We are driven by the passion to create audio solutions that make a difference. Building the future of audio and bringing remarkable sound experiences to our customers – this is what the Sennheiser brand has represented for more than 75 years. While professional audio solutions such as microphones, meeting solutions, streaming technologies and monitoring systems are part of the business of Sennheiser electronic GmbH & Co. KG, the business with consumer devices such as headphones, soundbars and speech-enhanced hearables became part of the Sonova Holding AG group of companies in 2022, who have licensed the Sennheiser trademark for this purpose.   

www.sennheiser.com  

www.sennheiser-hearing.com 

About Sonova Consumer Hearing
Sonova Consumer Hearing offers premium headphones and hearables – primarily in the true wireless segment – as well as audiophile headphones, hearing solutions and soundbars under the Sennheiser brand. The business is part of the Sonova Group, a global leader in innovative hearing care solutions with headquarters in Switzerland and more than 17,000 employees worldwide.  

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Liitteet

Burson on kumppanisi kasvuun, muutokseen ja maineenhallintaan.

Autamme brändejä, yrityksiä ja organisaatioita rakentamaan mainetta, kehittämään vaikuttavia sidosryhmästrategioita, hallitsemaan kriisejä ja teemoja, hyödyntämään dataa ja tekoälyä sekä luomaan kasvua ja kestävää arvoa.

50 huippuosaajaamme Suomessa auttavat asiakkaitamme navigoimaan jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä ja tekemään aidosti tuloksellista viestintää. Lisäksi 6 000 kansainvälistä kollegaamme tuovat asiakkaidemme käyttöön mittavat verkostot ja kovatasoisen paikallisen osaamisen 40 markkinalla.

Vankka asiantuntemuksemme yltää yritys- ja vaikuttajaviestinnästä kuluttajatuotteisiin ja brändinrakennukseen, tutkimuksiin, vastuullisuusviestintään sekä yritysjärjestelyihin ja listautumisiin.

Toimimme luotettuna neuvonantajana useilla toimialoilla, kuten energiateollisuudessa, terveydenhuollossa, vähittäiskaupassa sekä teknologia- ja rahoitussektoreilla.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Burson Finland Oy

Vauvojen RS-viruksen ennaltaehkäisy käynnistyy jälleen Suomessa26.8.2025 07:30:00 EEST | Tiedote

KANSALLISESTA PÄÄTÖKSESTA HUOLIMATTA YHDENVERTAISUUS EI VÄLTTÄMÄTTÄ TOTEUDU Kansallisen päätöksen mukaisesti RS-virusta vastaan kehitettyä vasta-ainetta annetaan jatkossakin hyvinvointialueilla. Tavoitteena on ehkäistä vauvojen joutumista sairaalahoitoon tulevan RSV-kauden aikana. Hyvinvointialueiden toteuttama ennaltaehkäisy perustuu kansalliseen päätökseen, joka mahdollistaa yhdenvertaisen oikeuden maksuttomaan ennaltaehkäisyyn kaikille vauvaperheille asuinpaikasta riippumatta. Osassa hyvinvointialueita ennaltaehkäisyohjelma on jo käynnistynyt. Uudenmaan hyvinvointialueet eivät ole vielä tiedottaneet ohjelman aloituksesta.

FINT1DAS: Uusi 3-vuotinen pilottitutkimus tyypin 1 diabeteksen varhaiseen tunnistamiseen lapsilla - testaus aloitetaan 2- ja 6-vuotiailla Oulussa ja Turussa18.8.2025 06:00:00 EEST | Tiedote

Oulussa ja Turussa käynnistyy elokuussa kolme vuotta kestävä pilottihanke, FINT1DAS, jossa testataan 2- ja 6-vuotiaita lapsia tyypin 1 diabeteksen tunnistamiseksi varhaisessa vaiheessa. Hankkeen tavoitteena on tunnistaa taudin alkuvaihe jo ennen oireiden ilmaantumista, mikä tarjoaa perheille mahdollisuuden varhaiseen tukeen ja ohjaukseen. Näin voidaan valmistautua lähestyvään sairauteen ja välttää diagnoosivaiheeseen usein liittyvä vaikea aineenvaihdunnan häiriö, ketoasidoosi.

FINT1DAS: Uusi 3-vuotinen pilottitutkimus tyypin 1 diabeteksen varhaiseen tunnistamiseen lapsilla - testaus aloitetaan 2- ja 6-vuotiailla Turussa ja Oulussa18.8.2025 06:00:00 EEST | Tiedote

Turussa ja Oulussa käynnistyy elokuussa kolme vuotta kestävä pilottihanke, FINT1DAS, jossa testataan 2- ja 6-vuotiaita lapsia tyypin 1 diabeteksen tunnistamiseksi varhaisessa vaiheessa. Hankkeen tavoitteena on tunnistaa taudin alkuvaihe jo ennen oireiden ilmaantumista, mikä tarjoaa perheille mahdollisuuden varhaiseen tukeen ja ohjaukseen. Näin voidaan valmistautua lähestyvään sairauteen ja välttää diagnoosivaiheeseen usein liittyvä vaikea aineenvaihdunnan häiriö, ketoasidoosi.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye