Digital Workforcelle 2,6 miljoonan euron tilaus merkittävältä yhdysvaltalaiselta energiayhtiöltä
Digital Workforcelle 2,6 miljoonan euron tilaus merkittävältä yhdysvaltalaiselta energiayhtiöltä
Lehdistötiedote 17.6.2025, 11:45 EEST
Digital Workforce vahvistaa pitkäaikaista automaatiokumppanuuttaan yhden Yhdysvaltojen suurimman energiayhtiön kanssa.
Digital Workforce Services on saanut noin 2,6 miljoonan euron arvoisen uuden tilauksen pitkäaikaiselta asiakkaaltaan Yhdysvalloissa. Uusi toimeksianto jatkaa menestyksekästä monivuotista kumppanuutta, jonka tavoitteena on laajentaa älykästä automaatiota asiakkaan toiminnoissa.
Pörssinoteerattu energiayhtiö palvelee yli 9 miljoonaa yksityistä, julkista ja yritysasiakasta ja työllistää yli 28 000 ammattilaista koko maassa. Uuden tilauksen kautta Digital Workforce jatkaa liiketoimintaprosessien analysointi- ja automaatiokehityspalvelujen tarjoamista. Nämä palvelut tukevat asiakkaan monialustastrategiaa tuottaen konkreettisia tuloksia ja samalla tehostaen teknologiainvestointeja. Lisäksi palvelut auttavat pitämään lisenssikustannukset mahdollisimman alhaisina.
Yhteistyön keskeinen painopiste on Microsoft Power Platformin hyödyntäminen SS&C Blue Prismin ja muiden teknologioiden rinnalla automaatiomahdollisuuksien tunnistamiseksi, toimintojen virtaviivaistamiseksi ja konkreettisen liiketoiminta-arvon tuottamiseksi. Digital Workforcen syvällinen asiantuntemus Microsoft-pohjaisessa automaatiossa auttaa asiakkaita saavuttamaan ketteryyttä ja kustannustehokkuutta erityisesti suurissa, hajautetuissa yritysympäristöissä.
"Yhteistyömme tämän asiakkaan kanssa alkoi vuonna 2020, ja tämä uusin tilaus heijastaa luottamusta, jonka olemme rakentaneet johdonmukaisen, laadukkaan palvelun kautta. Olemme yhdessä automatisoineet onnistuneesti yli 120 liiketoimintaprosessia asiakkaan eri toiminnoissa. Hybriditoimitusmallimme yhdistää paikallisen tiimin Yhdysvalloissa ja kansainväliset automaatioasiantuntijat. Näin varmistamme nopean toimituksen ja joustavan tuen pitäen samalla toimituskustannukset alhaisina”, sanoo Jussi Vasama, Digital Workforcen toimitusjohtaja.
Digital Workforcen liiketoimintaprosessien automaatiopalvelut on suunniteltu auttamaan yrityksiä toimimaan nopeasti, vähentämään monimutkaisuutta ja nopeuttamaan arvonluontia. Tiiviin yhteistyön kautta asiakkaat voivat rakentaa automaatiokyvykkyyksiä sisäisesti ja saavuttaa pitkäaikaisia hyötyjä koko organisaatiossaan.
Lisätietoja antaa: Jussi Vasama, toimitusjohtaja, Digital Workforce Services Plc, puh. +358 50 380 9893
Tietoja Digital Workforcesta
Digital Workforce Services Oyj on johtava liiketoiminnan automaatioon ja teknologiaratkaisuihin keskittynyt palveluntarjoaja. Digital Workforce Outsmart -alustan ja palveluiden avulla, mukaan lukien tekoälyagentit, asiakasorganisaatiot voivat uudistaa tietotyötä, säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa sekä parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Yli 200 suurta kansainvälistä asiakasta käyttää yhtiön palveluita toimintansa kehittämiseen automaation avulla. Digital Workforce on erityisen vahva terveyden- ja sosiaalihuollon asiakas- ja hoitopolkujen automatisoinnissa edistäen pitkäaikaissairauksien seurantaa, parantaen potilasturvallisuutta ja lisäten työn tuottavuutta. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa, Irlannissa sekä Pohjois- ja Keski-Euroopassa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla.
Lisätietoja: https://digitalworkforce.com
Avainsanat
Muut kielet
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Digital Workforce Services Oyj
Kanta-Hämeen hyvinvointialue arkistoi poistuvan ProConsona Lastenvalvoja- järjestelmän hallitusti automaation avulla30.9.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Kanta-Hämeen hyvinvointialue arkistoi poistuvan ProConsona Lastenvalvoja- järjestelmän Digital Workforcen ja Atostekin tuottamalla automaatioratkaisulla. Projekti toteutetaan 2M-IT:n tarjoamana SaaS-palveluna. ProConsona Lastenvalvoja- asiakastietojärjestelmän neljä kantaa kattavat yli 25 000 henkilötunnusta. Automaatio poimii tiedot lähdejärjestelmästä ja siirtää ne vaaditussa muodossa Kelan Kanta-arkistoon. Arkistoinnin jälkeen hyvinvointialue voi päättää järjestelmän ylläpidon hallitusti ja turvallisesti. "Kanta-Hämeen hyvinvointialueella oli velvollisuus ottaa vastaan alueen vanhojen organisaatioiden sosiaalihuollon järjestelmät, joita nyt arkistoimme. Arkistoinnilla on erityisen tiukka aikataulu, sillä toimittaja on irtisanonut järjestelmän ja ylläpitoa on jatkettu lisäajalla. Meille oli tärkeää löytää kumppani, joka pystyy toteuttamaan palvelun ketterästi ja luotettavasti asetetussa 8 kuukauden tavoiteajassa. Kun vanhat tiedot on saatu turvallisesti talteen Kelan Kanta-palveluun,
The Wellbeing Services County of Kanta-Häme securely archives its ProConsona Lastenvalvoja legacy system using automation30.9.2025 08:00:00 EEST | Press release
The Wellbeing Services County of Kanta-Häme is archiving its legacy ProConsona Lastenvalvoja system using an automation solution provided by Digital Workforce and Atostek. The project is delivered as a SaaS service by 2M-IT. The legacy system includes four databases that cover more than 25,000 personal identity codes. The Automation extracts data from the source system and transfers it in the required format to Kela’s Kanta archive. Once the archiving project is concluded, the wellbeing services county can close the system in a controlled and secure way. "The Wellbeing Services County of Kanta-Häme was obliged to take over the legacy social care systems from former municipal organizations, which we are now archiving. The archiving project is under a particularly tight schedule, as the vendor has terminated the system contract and maintenance has only been extended temporarily. It was important for us to find a partner capable of delivering the service in an agile and reliable manner wi
Kanta-siirto valmiiksi ajallaan: Keski-Uudenmaan hyvinvointialue pääsee irti vanhoista järjestelmistä ja säästää lähes €1M vuodessa4.7.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Keski-Uudenmaan hyvinvointialue hankki vuonna 2020 keskitetyn asiakas- ja potilastietojärjestelmän korvatakseen hoitoyksiköissä käytössä olleet useat erilliset järjestelmät. Uuden järjestelmän käyttöönotto ei kuitenkaan tarkoittanut vanhojen välitöntä poistamista – poistuvien järjestelmien katselukäyttöä ja ylläpitoa oli jatkettava siihen saakka, kunnes niihin tallennetut tiedot oli siirretty Kanta-palveluun tai hyvinvointialueen omiin arkistoihin. Monien järjestelmien samanaikainen ylläpito aiheutti hyvinvointialueelle merkittäviä kustannuksia ja ylimääräistä työtä. Luopuakseen vanhoista järjestelmistä mahdollisimman nopeasti, Keski-Uudenmaan hyvinvointialue käynnisti keväällä 2024 poistuvien järjestelmien arkistoinnin automaation tukemana. Digital Workforce valikoitui hankkeessa hyvinvointialueen sopimuskumppaniksi avoimen kilpailutuksen perusteella. Projekti toteutettiin yhteistyössä alihankkija Atostekin kanssa. Tiedonsiirtoprojekti kattoi hyvinvointialueen terveydenhuollon Pegasos
Kanta Transfer Success: The Wellbeing Services County of Central Uusimaa Retires Legacy Systems, Saving Nearly €1M Annually4.7.2025 08:00:00 EEST | Press release
The Wellbeing Services County of Central Uusimaa procured a centralized client and patient information system in 2020 to replace the various legacy systems previously used across its organization. However, the introduction of the new system did not lead to the immediate retirement of the old ones — legacy systems had to remain operational until all data stored in them had been successfully transferred to the national Kanta services or the county’s own archives. Maintaining multiple systems in parallel resulted in significant costs and additional administrative burden for the county. To retire the legacy systems as quickly as possible, the Wellbeing Services County launched an archiving project in spring 2024, supported by an automation-driven solution. Digital Workforce was selected as the implementation partner through an open tendering process, and the project was delivered in collaboration with subcontractor Atostek. The data transfer project covered the county’s Pegasos- and Mukana
Digital Workforcen ja Atostek toteuttavat Lifecare, Webstar ja Mediatri -järjestelmien Kanta-arkistoinnin 2M-IT:n asiakkaille27.5.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
2M-IT:n asiakkaat, Pohjanmaan ja Varsinais-Suomen hyvinvointialueet, ovat hankkineet Digital Workforcen ja Atostekin tuottaman palvelun Lifecare, Webstar ja Mediatri -järjestelmien arkistoimiseksi Kelan Kantaan. Hankkeen tavoitteena on, että järjestelmiin tallennetut tiedot arkistoidaan mahdollisimman nopeasti, jotta hyvinvointialueet pääsevät eroon poistuvien järjestelmien kustannuksista. Pohjanmaan hyvinvointialueen hankkeessa tietoja poimitaan poistuvan Lifecare-järjestelmän viidestä tietokannasta ja Varsinais-Suomen hyvinvointialueella Lifecare, Webstar ja Mediatri -järjestelmien 16 tietokannasta. Tiedot muunnetaan tarvittavaan muotoon ja siirretään sekä Kelan Kanta-arkistoon että hyvinvointialueiden omiin sähköisiin arkistoihin. Molemmat projektit ovat käynnistyneet toukokuussa ja käsiteltävänä on yhteensä noin 1 300 000 henkilötunnusta. Ratkaisu perustuu Digital Workforcen ohjelmistorobotiikkaan ja Atostekin ERA-alustaan, jotka yhdessä mahdollistavat sujuvan tiedonsiirron Kanta-a
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme