S-Pankki lanseeraa uuden brändimainonnan konseptin – Suomen mutkattomin pankki vastaa tämän päivän asiakasodotuksiin
S-Pankki lanseeraa tänään 11.8. uuden brändimainonnan kampanjan. Kampanjan keskiössä on kuvitteellinen henkilöhahmo Per Tieeri. Hieman humoristisenkin kampanjan myötä S-Pankki haluaa kertoa tahtotilastaan olla asiakkailleen Suomen mutkattomin pankki. Mutkattomuus näkyy S-Pankissa muun muassa asiakkaiden tarpeiden ymmärtämisenä sekä helppokäyttöisinä ja laadukkaina digipalveluina.

S-Pankki on tänään julkaissut uuden brändimainonnan konseptin. Konseptin ytimessä kulkee viesti Suomen mutkattomimmasta pankista. Kyseessä on S-Pankin strateginen tahtotila, jota kohti pankki kulkee määrätietoisesti.
“Valtaosa asiakkaistamme kokee, että palvelumme ovat mutkattomia ja helppokäyttöisiä. Haluamme olla asiakkaillemme paremman arjen kumppani ja kehittää siten palveluitamme entistäkin mutkattomammiksi”, S-Pankin asiakkuuksista ja brändistä vastaava johtaja Anni Hiekkanen sanoo.
Asiakkaiden toiveet heijastelevat kuluttajakäyttäytymisen suurempaa murrosta. Pankkiasioita halutaan hoitaa entistä joustavammin osana arkea, jolloin erityisesti digitaalisia palveluita kohtaan kohdistuu suuria odotuksia.
S-Pankki on kuluvalla strategiakaudellaan kääntänyt tarinassaan uuden luvun, mikä tarkoittaa sekä kannattavaa kasvua että merkittäviä panostuksia asiakaslähtöisyyteen ja digitaalisten palveluiden kehitykseen.
“Asiakkaamme odottavat meiltä turvallisia ja helppokäyttöisiä digipalveluita, ja onneksi voimme jo nyt ylpeydellä näitä tarjota. Teemme joka päivä töitä sen eteen, että voimme tarjota maailman luokan digipalveluita myös jatkossa”, Hiekkanen jatkaa.
Mainoskonseptissa mennyt pankkimaailma kohtaa mutkattomuuden
Kampanjan mainosvideoissa menneisyyden pankkimaailman ruumiillistuma Per Tieeri harmittelee S-Pankin mutkattomia ja digitaalisia palveluita, sillä hän kokee, että S-Pankki on vienyt pankkiasioinnista kaiken vanhan hyvän ajan glamourin. Modernia mutkattomuutta lähestytäänkin kampanjassa korostaen sen kontrastia menneiden aikojen pankkipalveluiden hierarkisuuteen ja jähmeyteen.
Tänään käynnistynyt kampanja tulee näkymään valtakunnallisesti erilaisilla mainospinnoilla muun muassa tv:ssä, radiossa ja elokuvateattereissa. Konseptin on suunnitellut Bob the Robot.
Näet mainoksen täältä: Arkista, helppoa ja niin tätä päivää | S-Pankki
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
S-Pankin viestintä
Puh:+358 10 767 9300viestinta@s-pankki.fiwww.s-pankki.fiLinkit
S-Pankki
S-Pankki on kotimainen pankki ja osa S-ryhmää. Olemme olemassa siksi, että jokaisella olisi mahdollisuus vähän rahakkaampaan huomiseen. Meillä on yli kolme miljoonaa asiakasta ja tunnemme asiakkaidemme arjen. Tuomme siihen helppoutta ja hyötyä muun muassa helppokäyttöisten digitaalisten palveluidemme avulla. Täyden palvelun pankkina olemme tukena elämän pienissä ja suurissa käännekohdissa. s-pankki.fi
Muut kielet
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta S-Pankki Oyj
S-Bankens nya fond investerar i finländska småföretag21.7.2025 09:00:00 EEST | Pressmeddelande
S-Banken Finska Småbolag Aktie Placeringsfond investerar sina tillgångar huvudsakligen i aktier eller aktierelaterade värdepapper i små och medelstora finländska företag.
S-Pankin uusi rahasto sijoittaa suomalaisiin pienyhtiöihin21.7.2025 09:00:00 EEST | Tiedote
S-Pankki Suomalaiset Pienyhtiöt Osake Sijoitusrahasto sijoittaa varansa pääasiassa pienten tai keskisuurien suomalaisten yhtiöiden osakkeisiin tai osakesidonnaisiin arvopapereihin.
Enkät: Invånarna i huvudstadsregionen är mer villiga att göra längre resor till sin stuga2.7.2025 08:00:00 EEST | Pressmeddelande
Enligt en enkät som S-Banken låtit göra åker finländarna till stugan några gånger om året och det vanligaste sällskapet är maken eller makan. Vanligen stannar de ett par dagar på stugan, och för många är det den knappa fritiden som begränsar den tid som kan tillbringas på stugan. Invånarna i huvudstadsregionen är mer villiga än andra finländare att resa upp till 300 kilometer till sin stuga.
Tutkimus: Pääkaupunkiseudulla asuvat valmiimpia pidempiin mökkimatkoihin2.7.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
S-Pankin teettämän kyselytutkimuksen mukaan suomalaiset käyvät mökillä muutaman kerran vuodessa, ja mökkiseurana on useimmiten puoliso. Mökille mennään pariksi päiväksi, ja vapaa-ajan vähyys rajoittaa monen mökkeilyaikaa. Pääkaupunkiseudulla asuvat ovat muita suomalaisia valmiimpia jopa 300 kilometrin mökkimatkoihin.
Enkät: Finländarna spenderar mer pengar på semester i hemlandet än utomlands – turister stannar nu längre på inhemska resmål än tidigare26.6.2025 10:46:42 EEST | Pressmeddelande
Enligt en nyligen genomförd undersökning spenderas mer pengar på semesterresor inom landet än på utlandssemestrar. Utomlands står boendet för en större del av budgeten, medan inrikesresor medför högre kostnader för färdmedel. Den inhemska turismen gynnas av olika evenemang och resenärerna vill i allt högre grad ha individuella upplevelser och lättanvända tjänster.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme