S-Pankki on jo kahdeksatta vuotta peräkkäin pankkialan arvostetuin brändi
S-Pankki on Taloustutkimuksen Brändien arvostus -tutkimuksen mukaan Suomen arvostetuin pankki- ja rahoitusalan brändi. Tutkimuksessa brändien arvostusta on mitattu suomalaisten kuluttajien mielipiteiden perusteella.

S-Pankki on jo kahdeksatta kertaa putkeen pankkialan arvostetuin brändi. Tutkimuksen mittarina toimiva arvostusindeksi oli S-Pankin osalta jatkanut nousuaan vuoteen 2024 verrattuna. Myös tutkimuksessa mitatut asiakastyytyväisyysindeksi ja suositteluhalukkuus (NPS) olivat nousseet edelleen viime vuoden lukemista.
“Olemme todella iloisia siitä, että suomalaiset näkevät meidät jälleen pankkialan arvostetuimpana brändinä. Rakennamme entistäkin asiakaslähtöisempää ja digitaalisempaa S-Pankkia. Haluamme olla asiakkaidemme paremman arjen kumppani, ja tarjota arkea sekä omaa taloudenpitoa helpottavia palveluita. On hienoa nähdä, että työmme tulokset näkyvät suomalaisten arvostuksena upeaa brändiämme kohtaan”, S-Pankin Asiakkuudet ja brändi -yksikön johtaja Anni Hiekkanen sanoo.
Brändien arvostus 2025 -tutkimuksessa selvitettiin 699 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa. Tutkimus toteutettiin huhti-kesäkuussa 2025 ja sen kohderyhmänä olivat 15–79-vuotiaat suomalaiset valtakunnallisesti Ahvenanmaan maakuntaa lukuun ottamatta.
Suomen mutkattomin pankki
S-Pankki kehittää jatkuvasti asiakaskokemustaan ja on määritellyt uuden asiakaskokemuksen tahtotilan – S-Pankin tavoitteena on olla Suomen mutkattomin pankki.
“Asiakkaamme kokevat jo nyt, että palvelumme ovat jo nyt helppokäyttöisiä ja etenkin S-mobiili kerää kiitosta. Emme kuitenkaan tyydy tähän, vaan kehitämme palveluitamme ja asiakaskokemustamme edelleen kohti Suomen mutkattominta pankkia”, Hiekkanen sanoo.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
S-Pankin viestintä
Puh:+358 10 767 9300viestinta@s-pankki.fiwww.s-pankki.fiLinkit
S-Pankki
S-Pankki on kotimainen pankki ja osa S-ryhmää. Olemme olemassa siksi, että jokaisella olisi mahdollisuus vähän rahakkaampaan huomiseen. Meillä on yli kolme miljoonaa asiakasta ja tunnemme asiakkaidemme arjen. Tuomme siihen helppoutta ja hyötyä muun muassa helppokäyttöisten digitaalisten palveluidemme avulla. Täyden palvelun pankkina olemme tukena elämän pienissä ja suurissa käännekohdissa. s-pankki.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta S-Pankki Oyj
Rapporterna om förmögenhetsförvaltning och fonder för januari–juni 2025 har publicerats29.8.2025 08:00:00 EEST | Pressmeddelande
S-Banken har publicerat rapporterna om investeringsverksamheten i de fonder som S-Banken förvaltar och om förmögenhetsförvaltningens hållbarhetsarbete för januari–juni 2025. Antalet andelsägare i S-Banken-fonderna ökade från 417 000 under jämförelseperioden till cirka 472 000. Samtidigt femdubblades nettoteckningarna i S-Banken-fonder.
Varallisuudenhoidon ja rahastojen raportit tammi–kesäkuulta 2025 julkaistu29.8.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
S-Pankki on julkaissut raportit hallinnoimien rahastojen sijoitustoiminnasta ja varallisuudenhoidon vastuullistyöstä tammi-kesäkuulta 2025. S-Pankki-rahastojen osuudenomistajien määrä nousi katsauskaudella noin 472 000:een vertailukauden 417 000:sta. Samaan aikaan S-Pankki-rahastojen nettomerkinnät viisinkertaistuivat.
S-Bankens undersökning: För finländare innebär hemmet trygghet och en bas men också en investering28.8.2025 08:00:00 EEST | Pressmeddelande
För finländare betyder hemmet framför allt en egen plats och egen ro, men också en plats där man kan förverkliga sig själv. Beslut som rör boende fattas oftast mitt i livsförändringar, till exempel när en parrelation påbörjas, barn föds eller när man byter jobb eller studieort, visar S-Bankens färska undersökning.
S-Pankin tutkimus: koti merkitsee suomalaiselle turvaa, tukikohtaa, mutta myös sijoitusta28.8.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Kodin merkitys suomalaisille korostuu ennen kaikkea omana tilana ja rauhana, mutta myös itsensä toteuttamisen paikkana. Asumiseen liittyvät päätökset syntyvät useimmiten elämänmuutosten keskellä, kuten parisuhteen alkaessa, lasten syntyessä tai työ- ja opiskelupaikan vaihtuessa, kertoo S-Pankin tuore tutkimus.
S-Bankens undersökning: de studerandes försämrade ekonomiska situation märks i samtal om pengar21.8.2025 13:00:00 EEST | Pressmeddelande
Den allt stramare ekonomiska situationen har fått en stor del av de studerande att tala mer öppet om pengar än tidigare. Tyvärr är det ändå många som tvekar att prata om pengar och känner skam kring det.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme