Tätä ei ole ennen nähty - Ristorante lanseeraa tiramisu-pizzan
Dr. Oetker Ristorante yllättää ja lanseeraa Pizza à la Tiramisu -pizzan. Jälkiruokapizza on todellinen hyvän mielen nautinto, joka sopii varsinkin herkuttelijoille.

Syyskuun puolivälistä pizzan ystäviä hemmotellaan makealla yllätyksellä: Ristorante Pizza à la Tiramisu. Rajoitetun ajan saatavilla oleva juhlapizza tuo italialaisen jälkiruokaklassikon pizzanmuodossa suomalaisten kahvipöytiin.
Ensivilkaisulla erikoinen, mutta ensipuraisulla vakuuttava: ohut ja rapea pizzapohja yhdistyy hienostuneeseen kahvikerman ja mascarponen makuun. Pienet Amarettini-keksipalaset ja ripaus kaakaojauhetta kruunaavat elämyksen. Tuloksena on todellinen nautinto kaikille, jotka rakastavat uusia makuelämyksiä ja italialaisia klassikoita.
"Ristorante on aina haastanut makunystyröitä rohkeilla ja yllättävillä makuyhdistelmillä. Esimerkiksi 90-luvulla valikoimassa oli Ristorante Pasta -pizza, jonka päällä oli pastaa. Bianca Prosciutto Patata -pizzassa oli perunalastuja, ja Würstel e Patatine yhdisti pizzan ja nakinviipaleet. Ristorante-fanit ympäri maailmaa innostuivat erityisesti pari vuotta sitten lanseeratusta kalapuikkopizzasta. Tiramisu-pizza on jatkumoa tälle innovatiiviselle kokeilulinjalle, ja tällä kertaa hellimme etenkin jälkiruoan ystäviä", kertoo Katariina Iivonen, Dr. Oetker Suomen markkinoinnista.
Pakastepizzan tarina Suomessa
Pakastepizzojen tarina Suomessa alkoi 1990-luvulla, jolloin suomalaiset löysivät nopean ja herkullisen vaihtoehdon arjen ruokapöytään. Vuosien varrella pizzasta on tullut todellinen kansansuosikki: suomalaiset ostavat vuosittain yli 40 miljoonaa pakastepizzaa.
Dr. Oetker Ristorante on ollut mukana alusta asti. Ensimmäisten pizzauutuuksien joukossa oli Ristoranten mozzarellapizza, josta tuli nopeasti koko maan myydyin pakastepizza. Asema, jonka se pitää hallussaan edelleen. Myös erityisruokavalioita on huomioitu valikoimassa. Vuodesta 2021 on saatavilla täysin vegaaniset pizzat. Gluteenittomia Ristorante-pizzoja on ollut kaupoissa jo vuodesta 2016.
Nyt, neljä vuosikymmentä perustamisensa jälkeen, brändi palaa juurilleen yllättämällä suomalaiset jälleen rohkealla uutuudella. Uskallatko maistaa?
Kuten kaikki brändin pizzat, myös Pizza à la Tiramisu valmistuu helposti ja nopeasti: paista esilämmitetyn uunin alatasolla 11–13 minuutin ajan, ja juhlahetki on valmis.
Suositushinta: 3,49 euroa.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Katariina IivonenDr. Oetker Suomi Oy, markkinointi
Puh:+358 (0)50 377 8434katariina.iivonen@oetker.comKuvat
Liitteet
Dr. Oetker
Dr. Oetker aloitti Suomessa vuonna 1997, jolloin lanseerattiin valtakunnan suosituimmaksi pizzaksi noussut Dr. Oetker Ristorante -pakastepizzasarja. Dr. Oetkerin yli sadan tuotteen tuotevalikoimaan Suomessa kuuluvat tällä hetkellä pakastepizzat, vanukkaat, leivontatuotteet ja myslit. www.oetker.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Bucket Agency
Vallila ja Erika Vikman julkistavat yhteistyömalliston – rohkeutta, värejä ja oman äänen vahvistamista15.9.2025 10:00:14 EEST | Tiedote
Vallila ja artisti Erika Vikman yhdistävät voimansa ja lanseeraavat 15.10. yhteistyömalliston, jossa korostuvat rohkea itseilmaisu, värikkyys ja oman polun seuraaminen.
Paradox Museum Helsinki saavutti 100 000 kävijän rajapyykin vain viidessä kuukaudessa – Eurooppalainen menestystarina26.8.2025 15:00:00 EEST | Tiedote
Helsingin keskustassa sijaitseva Paradox Museum on saavuttanut merkittävän virstanpylvään: museon 100 000:s kävijä astui sisään tiistaina 26. elokuuta – vain viisi kuukautta avajaisten jälkeen. Tämä tekee Helsingin toimipisteestä yhden Euroopan suosituimmista Paradox-museoista ja samalla ketjun nopeimmin kasvavista kohteista.
Käyttämätön elektroniikka muuttuu maksuvälineeksi Finlaysonin verkkokaupassa7.7.2025 11:12:25 EEST | Tiedote
Lähes jokaisessa EU:n kotitaloudessa on käyttämätöntä elektroniikkaa arviolta 3000 euron edestä. Vain noin 15 % kuluttajaelektroniikasta kierrätetään oikein useimpien laitteiden jäädessä pölyttymään ihmisten pöytälaatikoihin. Tähän on nyt löytynyt ratkaisu, kun käyttämättömästä elektroniikasta tulee maksuväline Finlaysonin verkkokaupassa helsinkiläisen, kansainvälisesti kasvavan Fixablyn kehittämän uuden maksutavan ja Postin kiertotalousratkaisun avulla. Vastaavaa järjestelmää ei ole vielä muualla käytössä, mutta tavoitteena on, että maksutapa otetaan tämän vuoden aikana käyttöön lukuisissa eri maissa.
Finlaysonin AW25-mallisto nostaa kysymyksen: Annetaanko kaikkien kukkien kukkia?24.6.2025 08:43:47 EEST | Tiedote
Uudet ja yllättävät kohtaamiset pitävät maailman liikkeessä. Kun uskallamme kurkistaa omien näkemystemme ulkopuolelle, kuunnella toisiamme ja kohdata erilaisuutta avoimin mielin, syntyy jotakin kauniimpaa ja vahvempaa.
Oatlyn uutuus iKaffe Popcorn vie nostalgiamatkalle12.6.2025 08:15:00 EEST | Tiedote
Oatlyn maustetut kaurajuomat tekevät kasvipohjaisista kahvihetkistä enemmän kuin pelkän tauon – ne tekevät niistä elämyksiä. Nyt lanseerataan uutuus, joka saa hymyn huulille: Oatly iKaffe Popcorn vie makumatkalle elokuvateatterin penkkiin, karamellipoppareiden tuoksuun ja nostalgisiin fiiliksiin. Saatavilla vain rajoitetun ajan.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme