eLuotsi Finland Oy

SuurTampere.fi jatkaa uutisointia Pirkanmaalla uuden omistajan voimin

Jaa

Useita vuosia tauolla ollut verkkolehti SuurTampere.fi on aloittanut toimintansa uudelleen uuden omistajan voimin. Julkaisun on ostanut digitaaliseen liiketoimintaan erikoistunut kangasalalainen eLuotsi Finland Oy, ja sen päätoimittajana toimii yrityksen perustaja Vesa Nippala.

Toimituksellinen linja keskittyy Tampereen seutuun yhtenäisenä alueena

SuurTampere.fi:n toimituksellinen linja perustuu ajatukseen, että arki Tampereen seudulla ylittää jatkuvasti perinteiset kuntarajat. Tampereen vaikutus koko Pirkanmaan veturina näkyy työssä, opiskelussa, kulttuurissa ja vapaa-ajassa, ja päivittäinen työmatkaliikenne esimerkiksi Kangasalan, Lempäälän, Nokian ja Ylöjärven suunnista on konkreettinen esimerkki seudun asukkaiden yhtenäisyydestä.

Lehden tavoitteena on palvella juuri tätä seudullista yleisöä. Julkaisut painottuvat paikallisuutisiin, taustoittaviin artikkeleihin ja ilmiöihin, jotka koskettavat alueen asukkaita ja yrityksiä. Pyrkimyksenä on antaa lukijoille pelkkiä otsikoita syvempää ymmärrystä ja uusia näkökulmia alueen kehitykseen.

Sivuston uutisointi on käynnistynyt ja sisältötarjontaa laajennetaan vaiheittain syksyn 2025 aikana.

Kaupallinen yhteistyö ja mainonta

Sivusto tarjoaa yrityksille mainosnäkyvyyttä bannerimainonnan ja kaupallisen yhteistyön, kuten natiiviartikkeleiden, muodossa. Mainosratkaisujen suunnittelussa hyödynnetään omistajayritys eLuotsi Finland Oy:n asiantuntemusta digitaalisesta markkinoinnista. 

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Linkit

eLuotsi Finland Oy

eLuotsi Finland Oy on digitaaliseen liiketoimintaan erikoistunut yritys, jonka palveluihin kuuluvat kokonaisvaltainen hakukoneoptimointi (SEO), Google Ads -hakusanamainonta sekä datapohjainen ja hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto. Palveluvalikoima kattaa myös natiivimainonnan ja mediatiedottamisen. Lisäksi yritys tarjoaa verkkoliiketoiminnan konsultointia ja toimii asiakkaan edustajana verkkosivustojen teknisissä kehityshankkeissa.

eLuotsi ylläpitää myös useita muita verkkojulkaisuja, kuten B2B-liiketoimintaan keskittyvää B2BSuomi.fi -julkaisua ja kuntosaliharjoitteluun erikoistunutta Punttis.com -sivustoa.

eLuotsi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta eLuotsi Finland Oy

Laaja tutkimus haastaa kreatiinin käyttösuositukset20.11.2025 12:28:00 EET | Tiedote

Urheiluravinneasiantuntija Bodylab nostaa esiin tuoreen, laaja-alaisen tieteellisen tutkimuksen, joka asettaa yleiset kreatiinin käyttösuositukset uuteen valoon. Vaikka kreatiinin teho suorituskyvyn parantajana lyhytkestoisissa ja intensiivisissä harjoituksissa on laajasti tunnettu, heinäkuussa 2024 julkaistu systemaattinen katsaus ja meta-analyysi tarkentaa kuvaa sen annoskoon merkityksestä erityisesti kehonkoostumukseen. Tutkimus viittaa siihen, että annoskoolla voi olla aiempaa oletettua suurempi merkitys kehonkoostumuksen muutoksiin.

Pankkien viivyttely voi maksaa asunnon ostajille tuhansia euroja - näin suojaat itsesi12.11.2025 13:29:22 EET | Tiedote

Moni asunnonostaja luottaa pankin lainalupaukseen kuin kiveen – mutta lupaus ei ole sitova. Pankki voi vetäytyä vielä kaupan kynnyksellä vedoten vakuusarvioon, kuntotarkastukseen tai sisäisiin prosesseihinsa. Lopputuloksena ostaja voi jäädä yksin, ja jopa joutua maksamaan sopimussakon myyjälle. Ilmiö on yleistynyt erityisesti talouden epävarmuuden ja pankkien kiristyneen riskipolitiikan myötä. Julkinen kaupanvahvistaja Satu Lohjelm Talousleidi Oy:stä kertoo ongelmasta, sen syistä ja seurauksista sekä miten asunnon ostajan kannattaa suojata itsensä.

Mitä on tekoälyoptimointi eli GEO?8.10.2025 08:01:00 EEST | Tiedote

Tiedonhaku on murroksessa. Kun aiemmin tietoa haettiin lähes yksinomaan Googlesta, yhä useampi käyttäjä kysyy nyt neuvoa tekoälyltä – ChatGPT:ltä, Geminiltä, Claudelta, Perplexityltä tai muilta laajoilta kielimalleilta. Tämä kehitys muuttaa löydettävyyden pelisääntöjä perusteellisesti. Yrityksen ei enää riitä näkyä Googlen hakutuloksissa – sen on tultava löydetyksi myös tekoälyn antamissa vastauksissa. Tältä pohjalta syntyi käsite tekoälyoptimointi eli GEO (Generative Engine Optimization). GEO on uusi hakukoneoptimoinnin muoto, jossa huomioidaan paitsi Googlen algoritmit, myös tekoälyjen tavat hakea, jäsentää ja hyödyntää verkkosisältöjä. Siinä missä SEO keskittyy linkkeihin ja hakusanoihin, GEO rakentaa brändin uskottavuutta ja tunnettuutta tekoälyjen näkökulmasta – brändinimen maininnoilla, asiantuntijuudella ja laadukkaalla sisällöllä. Käytännössä SEO ja GEO ovat pitkälti samojen asioiden tekemistä, mutta kummankin vaatimukset tulee ottaa huomioon tulosten maksimoimiseksi. eLuotsi o

Trodo rakentaa datapohjaista tulevaisuutta auton varaosien verkkokaupassa28.8.2025 15:54:38 EEST | Tiedote

Auton varaosien ostaminen netistä voi tuntua riskialttiilta, kun valinnanvaraa on tuhansittain ja yhteensopivuudesta voi olla huolta. Latvialainen verkkokauppayritys Trodo kuitenkin osoittaa, että oikeilla työkaluilla ja palveluilla myös autonosien vähittäiskauppa voi olla helppoa ja luotettavaa. Trodo on luonut nimeä ympäri Eurooppaa keskittymällä siihen, mitä monet jättävät samalla alalla huomiotta, nimittäin asiakaskokemukseen. Intuitiivisesta tuotteiden löytämisestä aina luotettavaan ostopalveluun asti: henkilökohtaistaminen on yhtiön toiminnan ytimessä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye