Bauer Media Outdoor Suomi Oy

Uusi kauppakeskus Bauer Media Outdoorin mainosverkostoon − Vantaan Colosseum

Jaa

Bauer Media Outdoor vahvistaa asemaansa Suomen ulkomainonnan markkinajohtajana solmimalla monivuotisen yhteistyön uuden kauppakeskus Colosseumin kanssa. Yhteistyö käynnistyy vaiheittain kauppakeskuksen valmistuessa. Colosseum avataan helmikuussa 2026.

Kauppakeskus Colosseum ja Bauer Media Outdoorin mainospinta
Kauppakeskus Colosseum ja Bauer Media Outdoorin mainospinta

Ennen keskuksen avautumista kauppakeskuksen ulkoseinään asennetaan näyttävä 26 m² kokoinen Shopping Wall, joka näkyy juna- ja bussiaseman suuntaan ja tavoittaa alueen merkittävät kulkijavirrat. Sisäänkäyntien viereen asennettavat 75-tuumaiset ulkonäytöt tuovat premium-näkyvyyden jo ennen keskukseen astumista. Lisäksi sisätiloihin rakennetaan useita 75-tuumaisia mainosnäyttöjä, jotka tavoittavat asiakkaat heti sisäänkäynneillä ja sisätiloissa.

Bauer Media Outdoorin digitaalisten mainospintojen (≤ 55”) verkosto on Suomen suurin ja maantieteellisesti kattavin. Kauppakeskusverkosto kattaa yli 50 kauppakeskusta 25 eri kaupungissa ja yli 900 mainospintaa ympäri maan. Mainospinnat sijaitsevat Suomen suurimmissa ja vilkkaimmissa kauppakeskuksissa, tarjoten mainostajille laajan näkyvyyden valtakunnallisesti. Uusi kauppakeskus Colosseum on merkittävä lisäys kauppakeskusverkostoon ja se vahvistaa entisestään yrityksen asemaa digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä.

Uusi kauppakeskus kerää arvioiden mukaan jo ensimmäisen toimintavuotensa aikana noin 3,5 miljoonaa käyntiä, ja vakiintuu myöhemmin noin viiden miljoonan vuosikävijän tasolle. Tämä nostaa kohteen kävijämäärältään samaan kokoluokkaan muun muassa Hertsin sekä Eastonin kanssa. Uusi kauppakeskus toimii keskeisenä osana laajempaa Colosseum-kokonaisuutta, joka yhdistää asumisen, toimistotilat sekä kaupalliset palvelut. Kauppakeskusten rooli vahvistuu jatkuvasti: ne eivät ole enää pelkkiä ostospaikkoja, vaan moderneja kaupunkikeskuksia lisäten alueen vetovoimaa. Niihin tullaan kauempaakin viettämään aikaa ja ne toimivat paikallisten kohtaamispaikkoina, elämyksien keskuksina ja kaupankäynnin sydäminä.

Digitaalinen ulkomainonta kauppakeskuksissa nostaa mainonnan joustavuuden ja vaikuttavuuden uudelle tasolle. Dynaamiset sisällöt, reaaliaikainen ohjaus ja monipuoliset mainoskampanjat mahdollistavat entistä tehokkaamman mainonnan kohdentamisen ja kuluttajien aktivoinnin oikeassa paikassa, oikeaan aikaan. Colosseumin kaltaisten uusien kauppakeskusten liittyminen mainosverkostoomme vahvistaa tätä kehitystä entisestään ja tarjoaa brändeille entistäkin näkyvämpiä ja vaikuttavampia kohtaamisia.” kertoo Bauer Media Outdoorin CDO Lassi Tolonen.

Yhteyshenkilöt

Bauer Media Outdoor – Hyvä brändeille, hyvä yhteiskunnalle

Bauer Media on yli 150-vuotias eurooppalainen perheyhtiö. Monimediayrityksen ulkomainontaan erikoistunut Bauer Media Outdoor toimii 12 Euroopan maassa – Suomessa nimellä Bauer Media Outdoor Oy.

Autamme brändejä kasvamaan ja näkymään siellä, missä ihmiset liikkuvat. Ulkomainonnan markkinajohtajana ja digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä tarjoamme mainostajille valtakunnallisen, tehokkaan ja näyttävän mainosverkoston. 

Samalla rakennamme vastuullisesti parempaa yhteiskuntaa. 47 % ulkomainonnan mainostuloista käytetään yhteiskunnan hyväksi.

Toteutamme Suomessa kansainvälistä johtoajatustamme:


Olemme Platform for Brands & Platform for Good

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Bauer Media Outdoor Suomi Oy

Bauer Media Outdoor saavutti päästötavoitteen vuosia etuajassa19.8.2025 09:15:16 EEST | Tiedote

Bauer Media Outdoor Suomi (entinen Clear Channel Finland) on vähentänyt scope 1 ja 2 -päästöjään vuodesta 2022 peräti 96 % vuoden 2024 loppuun mennessä – kun vähennystavoite oli 90 % vuoteen 2030 mennessä. Science Based Targets Initiative (SBTi) hyväksyi yrityksen tieteeseen perustavana päästövähennystavoitteena 90 %:n leikkauksen oman toiminnan ja ostoenergian päästöihin vuoteen 2030 mennessä. Tämä toteutui jo kuusi vuotta etuajassa, kun vähennys vuoden 2022 tasosta on nyt 96 %.

Bikeep ja Bauer Media Outdoor tuovat maksuttomat lataus- ja pysäköintiasemat pyörille ja potkulaudoille Cityconin kauppakeskuksiin6.6.2025 09:15:00 EEST | Tiedote

Citycon on ottanut käyttöön Suomen ensimmäiset Bikeep – lataus- ja pysäköintiasemat pyörille ja potkulaudoille viidessä kauppakeskuksessaan: Lippulaiva, Iso Omena, Myyrmanni, Trio ja Koskikeskus. Yhteistyössä Bikeepin ja Bauer Media Outdoorin kanssa toteutettu hanke tuo kaupunkeihin konkreettista kestävän liikkumisen infrastruktuuria.

Pääkaupunkiseudun tuleva kaupunkipyöräjärjestelmä Inurba Mobilitylle ja Bauer Media Outdoorille16.5.2025 09:16:00 EEST | Tiedote

Inurba Mobility (KaupunkiPyörä Vantaa Oy) on voittanut yhdessä Bauer Media Outdoorin kanssa pääkaupunkiseudun kaupunkipyöräjärjestelmän kilpailutuksen. Inurba Mobility jatkaa järjestelmän operointia ja Bauer Media Outdoor huolehtii mainos- ja sponsorirahoituksesta. Uuden järjestelmän on tarkoitus käynnistyä aikaisintaan seuraavalle kaupunkipyöräkaudelle 2026.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye