A-Insinöörit ja Elomatic tiivistävät yhteistyötä teollisuuden suunnittelussa ja konsultoinnissa

Suunnittelu- ja konsulttiyhtiöt A-Insinöörit sekä Elomatic tarjoavat kumppaneina kokonaispalveluita teollisuuden investointiprojektien suunnitteluun ja läpivientiin.

A-Insinöörien toimitusjohtaja Kari Kauniskangas (vas.) ja Elomaticin toimitusjohtaja Patrik Rautaheimo. A-Insinöörit

A-Insinöörit ja Elomatic ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen, jolla yritykset vahvistavat kykyään vastata teollisuuden kasvaviin tarpeisiin. Yhteistyö yhdistää Elomaticin vahvan teollisuuden prosessien suunnittelu- ja projektijohto-osaamisen A-Insinöörien laaja-alaiseen rakennustekniseen ja hankejohtamisen osaamiseen.

– Teollisuuden investoinnit Suomeen ovat voimakkaassa kasvussa. Voimme yhdessä tarjota investointien toteuttamiseen vahvan asiantuntijakumppanin ja täyden palvelun kokonaisuuden, jolla asiakkaan oma työkuorma kevenee ja sopimusten hallinta helpottuu. Kun tiimit toimivat yhdessä useammassa hankkeessa, toimintatavat muokkautuvat asiakkaan eduksi, toimitusjohtaja Kari Kauniskangas A-Insinööreistä sanoo.

– Elomaticilla ja A-Insinööreillä on vuosien kokemus yhteisistä hankkeista teollisuuden asiakkaille. Investoinnit vihreään siirtymään lisäävät teollisuussuunnittelun kysyntää. Meillä on yhdessä erinomaiset valmiudet vastata tähän kysyntään hankekokonaisuudet kattavalla palvelutarjoamalla ja asiakaskeskeisellä toimintatavalla, toteaa toimitusjohtaja Patrik Rautaheimo Elomaticilta.

A-Insinöörit ja Elomatic toteuttavat teollisuuden projektit kokonaisvaltaisena palveluna. Yhtiöt vastaavat yhdessä kaikesta investointiin tarvittavasta prosessien, laitosten ja rakennusten suunnittelusta, hankinnasta, toteutuksesta, valvonnasta ja johtamisesta asiakkaan kanssa sovitun laajuuden, budjetin ja aikataulun mukaan.

Yhteistyösopimus allekirjoitettiin 17.4.2023. Sopimus mahdollistaa yritysten yhteistyön myös muiden konsulttikumppaneiden kanssa.

Kari Kauniskangas, toimitusjohtaja, A-Insinöörit
Yhteydenotot viestinnän kautta: Silja Sarkamo, puh. 050 379 4767

Patrik Rautaheimo, toimitusjohtaja, Elomatic
Yhteydenotot viestinnän kautta: Piia Leinonen, puh. 040 350 3719