A-Katsastus aloitti valtakunnallisen noutokatsastuksen koronaviruksen johdosta

A-Katsastus aloitti 20.3.2020 valtakunnallisen noutokatsastuksen kuluttaja-asiakkaille. Ajoneuvo haetaan asiakkaan pihasta ja palautetaan katsastuksen jälkeen samaan paikkaan. Asiakas tilaa palvelun katsastusasemalta ja palvelu suoritetaan sovittuna aikana. Noutokatsastus on järjestetty siten ettei asiakkaan ja katsastajan tarvitse kohdata fyysisesti. Palvelu on suunnattu erityisesti koronaviruksen riskiryhmille ja sen voi tilata ja maksaa myös ilman nettiyhteyttä.

”Kotimaisena katsastusyrityksenä ja alan suurimpana toimijana kannamme osaltamme vastuuta koronaviruksen leviämisen hidastamisesta ja riskiryhmien suojelemisesta. Pystymme tarjoamaan koko Suomen kattavaa katsastuspalvelua myös noutokatsastuksen osalta” toteaa A-Katsastuksen liiketoimintaryhmän johtaja Petri Haikola

Noutokatsastusta tarjoaa alkuun 27 A-Katsastuksen asemaa ja asemia lisätään kysynnän mukaan. Noutopalvelun hinta on 50 € sekä lisäksi asemakohtainen katsastus- ja lakisääteinen päästömittausmaksu. A-Katsastuksen palvelut jatkuvat myös asemilla täysin normaalisti.

Lisätiedot:

Liiketoimintaryhmän johtaja
Petri Haikola
p. 075 323 2000
petri.haikola@a-katsastus.fi

A-Katsastus Group on Suomen johtava ajoneuvojen katsastus-, kuljettajantutkinto- sekä rekisteröinti- ja tieliikenteen henkilölupapalveluja tarjoava toimija. A-Katsastus Groupilla on 1 000 työntekijää yli 150:ssa toimipisteessä Suomessa. Kotimaisessa omistuksessa oleva A-Katsastus Group on Avainlippu –yritys.

SUOMEN SUURIN AUTOVAURIOKORJAAMOKETJU INCAR JATKAA KASVUAAN OSTAMALLA VAASAN PELTI JA AUTOMAALAUS OY:N LIIKETOIMINNAN31.8.2017 15:00:00 EESTTiedote

LEHDISTÖTIEDOTE 31.8.2017 klo 15.00. InCar Oy ja Vaasan Pelti ja Automaalaus Oy ovat allekirjoittaneet 31.8.2017 sopimuksen, jolla Vaasan Pelti ja Automaalauksen liiketoiminnot siirtyvät osaksi valtakunnallista InCar-ketjua. Yhtiön perustajat Hannu Kivimäki ja Kari Vesterberg-Veikkari sekä henkilökunta jatkavat InCarin palveluksessa Vaasassa.

SUOMEN SUURIN AUTOVAURIOKORJAAMOKETJU INCAR, AUTO VATÉN HEINOLASTA JA A-KATSASTUS GROUPIN OMISTAMA PÄÄKAUPINKISEUDULLA TOIMIVA HARRY LAMPINEN YHDISTYVÄT29.3.2017 11:00:00 EESTTiedote