ABB-yhtymän Q1 2022 tulos

• Toiminnallinen tulos 857 miljoonaa US dollaria; marginaali 12,3 %
  • OperatiivinenEBITA1 997 miljoonaa US dollaria; marginaali1 14,3 %
  • Perus EPS 0,31 US dollaria; 25 %2
  • Operatiivisen toiminnan kassavirta -573 miljoonaa US dollaria; kassavirta jatkuvista operatiivisista toiminnoista -564 miljoonaa US dollaria

Tämä on suomenkielinen yhteenveto ABB-yhtymän englanninkielisestä tiedotteesta: Q1 2022 results: Solid performance in an uncertain environment

1For a reconciliation of non-GAAP measures, see “supplemental reconciliations and definitions” in the attached Q1 2022 Financial Information.

2EPS growth rates are computed using unrounded amounts.

media.relations@ch.abb.com

investor.relations@ch.abb.com

010 22 11https://new.abb.com/fi

Uuden tutkimuksen mukaan teollisuuden investoinnit energiatehokkuuteen kasvavat kaikkialla maailmassa4.5.2022 15:31:36 EEST | Tiedote

ABB:n teettämä maailmanlaajuinen tutkimus tuo esiin yritysten nykyisiä ja tulevaisuuden suunnitelmia siitä, miten ne aikovat edetä kohti hiilineutraaliutta investoimalla energiatehokkuuteen. Yrityksistä 90 prosenttia aikoo lisätä panostuksiaan seuraavien viiden vuoden aikana ja 52 prosenttia suunnittelee saavuttavansa hiilineutraaliuden samassa ajassa. Koska energiakustannusten kasvu vaikuttaa yhä enemmän kannattavuuteen, se nostaa energiatehokkuuden merkitystä, mutta kustannukset ja seisokit ovat merkittäviä esteitä investoinneille.

ABB toimittaa laajan sähkönjakeluratkaisun ja robottiteknologiaa Wärtsilän uuteen Smart Technology Hubiin13.12.2021 08:27:41 EET | Tiedote

ABB toimittaa laajan sähkönjakeluratkaisun suojareleineen sekä robottiteknologiaa teknologiayhtiö Wärtsilän Vaasan Vaskiluotoon valmistumassa olevaan tutkimus-, tuotekehitys- ja tuotantokeskus Smart Technology Hubiin. Wärtsilän teknologiapartnerina ABB on varmistamassa teknologiakeskuksen luotettavuutta, korkeaa energiatehokkuutta, kestäviä ratkaisuja sekä joustavia ja automatisoituja tuotantoprosesseja.