ABBYY ja M-Files vahvistavat kumppanuuttaan kiihdyttääkseen yritysten ja organisaatioiden digitransformaatiota

ABBYY:n uudet integraatiot lisäävät tekoälyä M-Filesin tiedonhallinnan ratkaisuihin.

Älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoratkaisuja tarjoava M-Files vahvistaa kumppanuuttaan kansainvälisen teknologiatoimittajan, ABBYY:n kanssa. ABBYY:n teknologioiden avulla M-Files kehittää tekoälyä hyödyntäviä tiedonhallinnan ratkaisujaan.

ABBYY on julkaissut konnektorin FlexiCapture Connector for M-Files, jonka avulla liiketoiminnalle tärkeitä tietoja voidaan poimia ja tunnistaa automattisesti. Samalla tiedon käsittelyyn liittyviä prosesseja voidaan automatisoida. Tämän myötä ABBYY:sta on tullut myös M-Filesin Certified Application Partner (CAP). CAP-tunnustus myönnetään sertifioiduille sovelluskumppaneille.

"Vahvistunut yhteistyömme M-Filesin kanssa kertoo älykkään tiedonhallinnan ratkaisujen kasvavasta kysynnästä. Yritykset kaipaavat työkaluja, jotka mahdollistavat ketterän toiminnan ja tukevat strategisesti merkittävää digitaalista muutosta työympäristössä. Meille on kunnia olla M-Filesin sertifioitu sovelluskumppani. Uskomme yhteistyöstämme olevan suurta hyötyä yhteisille asiakkaillemme", toteaa ABBYY:n Bruce Orcutt, Senior Vice President of Product Marketing.

Tekoälystä tukea ja automatiikkaa tiedonhallintaan

Jatkossa ABBYY:n "Capture-as-a-Service" -toiminto yhdistyy M-Filesiin entistä vaivattomammin, joten sen tekoälytoiminnallisuuksia on entistä helpompi hyödyntää tiedon luokittelussa ja automatisoinnissa dokumentin eri elinkaaren vaiheissa. Lisäksi M-Files hyödyntää ABBYY:n "Text Analytics for Contracts" -työkalua, jonka avulla sopimuksista voidaan löytää automaattisesti liiketoiminnan kannalta oleelliset tiedot. Nämä erilaiset tekoälyyn pohjautuvat toiminnallisuudet helpottavat standardien noudattamista ja tietoon liittyvien prosessien yhdenmukaistamista.

"Yhteistyömme ABBYY:n kanssa auttaa meitä parantamaan tekoälyyn pohjautuvia palveluitamme ja M-Filesin käytettävyyttä. Kumppanuuden avulla hyödynnämme maailman huipputeknologioita ja teemme älykkään tiedonhallinnan ratkaisuistamme entistäkin fiksumpia", kertoo M-Files Oy:n toimitusjohtaja Miika Mäkitalo.

Myös asiakkaat ovat olleet yhteistyöhön tyytyväisiä.

”M-Filesin ja ABBYY:n välinen kumppanuus on tehnyt laskutuksestamme sujuvampaa ja auttanut meitä palvelemaan tavarantoimittajiamme paremmin. Käsittelemme kuukausittain tuhansia laskuja. M-Filesin ja ABBYY:n ratkaisua käyttäen olemme saaneet vähennettyä kustannuksia, lyhennettyä käsittelyaikoja ja otettua käyttöön järjestelmän, jota on helppo käyttää”, kertoo rakennusyhtiö Probuildin Angela Costa, Transactional Services Manager

About ABBYY

ABBYY is a global leader in content IQ technologies and solutions. ABBYY offers a complete range of AI-based technologies and solutions transforming business documents and content into business value. The company’s AI-based digital transformation solutions help organizations achieve the next wave of growth. ABBYY technologies are used by thousands of enterprises, government organizations, SMBs, and 50 million individuals. ABBYY has offices in 11 countries and over 1,100 employees.

Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa SSAB, Nokian Renkaat, Caverion, Finavia, Fingrid, Rovio, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto. Lisätietoja: www.m-files.fi.

INNOVATE 2019 – tehokas ja älykäs organisaatio 12.9. Messukeskus, Helsinki30.8.2019 09:00:00 EESTTiedote

Älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoja kehittävä M-Files Oy järjestää 12. syyskuuta Euroopan suurimman tiedonhallintatapahtuman. Yhdeksättä kertaa järjestettävän tilaisuuden pääteemoina ovat älykäs tiedonhallinta, digitransformaatio sekä tiedonhallinnan ja innovoinnin hyödyntäminen liiketoiminnassa. Tapahtuma kokoaa Helsingin Messukeskukseen yli 800 alan asiantuntijaa ympäri maailman.

Tutkimus: Suomalaiset tarvitsevat työssään älypuhelinta, mutta eivät pääse sillä käsiksi tärkeisiin tietoihin28.6.2019 08:27:51 EESTTiedote

Suomalaiset tietotyöntekijät ovat tottuneita kännykän käyttäjiä, ja työhön liittyvän tiedon käsittely matkapuhelimella koetaankin tutkimuksen mukaan täällä tärkeämmäksi kuin missään muualla maailmassa. Samalla kuitenkin lähes 15 prosenttia suomalaisista vastaajista raportoi, ettei pääse mobiililaitteellaan käsiksi tarvitsemaansa tietoon.