ABC Keljonkaalle Arnoldsin donitsit

Koko Suomen kattava ravintolaketju ABC tuo Arnolds-donitsit valtakunnallisesti myyntiin vuoden 2019 aikana. Jyväskylään ensimmäinen ABC:n yhteydessä toimiva Arnolds-myyntipiste on avattu ABC Keljonkankaalle tammikuun alusta.

Donitsien laadun ja tuoreuden takaavat Arnolds-vitriinit.

ABC testasi Arnolds-donitsikonseptia viidessä ravintolassaan viime vuoden aikana. Positiivisen asiakaspalautteen ja kasvavan kysynnän myötä ABC on päättänyt tuoda Arnolds-donitsit valtaosaan ravintoloistaan. Keskimaan alueellaArnoldsin donitsit rantautuvat Keljonkankaan jälkeen Vaajakosken ABC:lle, jossa on parhaillaan liikennemyymäläuudistus meneillään.

− Olemme erittäintyytyväisiä, että saamme lisättyä asiakkaillemme kahvilatuotteiden tarjontaa kotimaisilla Arnoldsin laatutuotteilla. Uskomme, että yhteistyö Arnoldsin kanssa tuo meille näistä tuotteista kiinnostuneita uusia asiakkaita. Varmasti myös moni asiakkaista ostaa näitä tuotteita mukaan työpaikoille tai kotiin, iloitsee Keskimaan ABC-ketjun kehityspäällikkö Risto Hänninen.

Arnolds-kahviloissa päivittäin leivotut tuotteet valmistetaan kuorrutetta myöden alkuperäisreseptin mukaan käsityönä ja näin tehdään jatkossa myös Arnolds-donitseja myyvissä ABC-liikennemyymälöissä. ABC-asemille tulee myyntiin Arnolds Original suosikkimaut pomada, valkosuklaa, maitosuklaa ja kinuski.

− Asiakkaat ovat iloisesti yllättyneet Arnoldsin tuotteista. Myös meidän henkilökunta on innostunut uusista tuotteista ja valikoimasta, Risto Hänninen Keskimaalta jatkaa.

ABC-ravintoloissa paikan päällä valmistettavat ja tarjoiltavat Arnolds-donitsit täyttävät kaikki samat laatukriteerit jotka ovat Arnolds-kahviloissakin.

Lisätietoja:
Risto Hänninen, kehityspäällikkö Risto Hänninen, 0107673065, risto.hanninen@sok.fi
Osuuskauppa Keskimaa, toimialajohtaja Heikki Tervanen, 050 593 5764, heikki.tervanen@sok.fi

Donitsien laadun ja tuoreuden takaavat Arnolds-vitriinit.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.
www.keskimaa.fi

ABC-ketju on suomalainen palveluyritys, joka on osa S-ryhmää lupauksenaan tarjota palveluita helposti ja nopeasti sekä matkailijoille, että lähiseudulla asuville vuoden jokaisena päivänä. ABC-ketjuun kuuluu ABC-palveluasemat, ABC-automaattiasemat sekä ABC CarWash -autopesupaikat. Ravintoloissa käytetään 100 % kotimaisia liharaaka-aineita. ABC-asemilla myydään vuosittain yli 10 miljoonaa ruoka-annosta ja 24 miljoonaa kuppia kahvia. ABC-ketju työllistää noin 4 000 ABC-ammattilaista. Autoileville asiakkaille on käytössä myös ABC-mobiilipalvelu, jossa saatavilla jo mobiilitankkaus ja -pesu.
www.abcasemat.fi

Arnolds on Suomen ensimmäinen amerikkalaistyylinen kahvilaketju, joka aloitti toimintansa vuonna 1991. Arnoldsilla on Suomessa kolmisenkymmentä franchising-periaatteella toimivaa kahvilaa. Ketju työllistää lähes 250 työntekijää ja sen liikevaihto vuonna 2017 oli 13 300 000 euroa. Arnolds on valittu Vuoden Franchising-ketjuksi 1999 ja 2011.
www.arnolds.fi

Solo Sokos Hotel Paviljongin laajennus on valmistunut11.6.2019 10:15:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan Solo Sokos Hotel Paviljongin elokuussa 2018 aloitettu laajennus on valmistunut. Jyväskyläläisen hotellin 40 uutta huonetta saadaan käyttöön perjantaina 14.6.2019 alkaen. Uusia huoneita valmistui kolmeen eri huoneluokkaan: Solo Up, Supreme ja kaksi 100-neliöistä kahden kerroksen sviittiä. Skandinaavisten huoneiden suunnittelusta on vastannut sisustusarkkitehti Joanna Laajisto. Laajennushankkeen kokonaisurakan toteuttajana toimi rakennusliike NCC.

Uudet Nosto-käteisautomaatit Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen21.5.2019 09:50:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa on alkuvuoden aikana korvannut kaikki Keskimaan toimipisteiden yhteydessä toimineet Otto-automaatit Nosto-käteisautomaateilla. Kesäkuun alussa Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen asennetaan uudet Nosto-käteisautomaatit. Keskimaa haluaa helpottaa asiakkaiden arkea panostamalla maksamisen palveluihin niin käteisnostamisen kuin mobiilimaksamisen kehittämisen myötä.

Keskimaa tekee yhteistyötä yli 120 keskisuomalaisen lähituottajan kanssa15.5.2019 09:21:33 EESTTiedote

Lähialueen pienet ja suuret elintarvikealan yritykset ovat Osuuskauppa Keskimaalle merkittäviä yhteistyökumppaneita. Keskimaan kaupoissa myytiin viime vuonna omalla toimialueellamme valmistettuja tuotteita 22,7 miljoonalla eurolla. Keskimaa järjestää toimipaikoissaan 16.−18.5.2019 Ruokaa läheltäsi -lähituottajatapahtuman, jossa yli 60 lähituottajaa esittelee tuotteitaan. Päätapahtumapaikkana on Prisma Seppälä.