ABC Tammisillan sulkemista suunnitellaan

Turun Osuuskauppa suunnittelee Paimion ABC Tammisillan liiketoiminnan lopettamista marraskuun aikana.

- Toiminnan jatkaminen ABC Tammisillan kiinteistössä ja polttoainejakelussa vaatisi mittavia investointeja lähivuosien aikana. Huolellisen harkinnan jälkeen päädyimme vaihtoehtoon, jossa suunnittelemme liikennemyymälän liiketoiminnan lopettamista. Liikennekaupan investointimme kohdistuvat jatkossa muun muassa ABC-sähkölatausverkoston laajentamiseen. Tämän vuoden puolella avaamme vielä kymmenen uutta ABC-sähkölatauspistettä, sanoo toimialajohtaja Harri Havia Turun Osuuskaupasta.

- Olemme edelleen mukana paimiolaisten asiakasomistajien arjessa. Paimiossa toimii muutama vuosi sitten uudistettu S-market ja sen yhteydessä lounasravintola Torin Kuppila. S-marketin piha-alueella on myös polttonesteen jakelupiste. Kaikkinensa Turun Osuuskaupalla on 23 ABC-automaattiasemaa myymälöiden yhteydessä, Havia jatkaa.

ABC Tammisillassa työskentelee yhteensä 25 henkilöä. Kaikille tarjotaan työtä Turun Osuuskaupasta. ABC Raisio, ABC Aura ja ABC Koulukatu jatkavat toimintaansa normaaliin tapaan.

Viime vuosien aikana osuuskauppa on investoinut voimakkaasti omalle toimialueelleen rakentamalla uusia toimipaikkoja, kunnostamalla olemassa olevaa verkostoa ja parantamalla palveluja. Viimeisen kahden vuoden aikana Turun Osuuskaupan investoinnit ovat kohonneet yhteensä yli 65 miljoonaa euroon ja yksistään viime vuonna investoinnit olivat 14 miljoonaa euroa.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Harri Havia, puh. 010 764 5005

Kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliike Emotion Skanssi avataan huomenna5.10.2022 14:03:21 EEST | Tiedote

Turun Osuuskauppa avaa uuden Emotion-myymälän Kauppakeskus Skanssiin torstaina 6.10.2022 klo 10. Emotion Skanssi on Emotion-ketjun 41. myymälä Suomessa. - Emotion Skanssi parantaa asiakasomistajiemme palvelutarjontaa itäisessä Turussa ja tuo Sokoksen kauneuden ja hyvinvoinnin parhaat palat pienemmässä koossa asiakkaidemme ulottuville. Myymälässä jokainen asiakas saa aina ajankohtaiset uutuudet, henkilökohtaista ja yksilöllistä palvelua sekä asiantuntevat vinkit kauneudenhoitoon. Ostoksista saa luonnollisesti S-Etukortilla myös Bonusta, kertoo Emotioneista vastaava Sokos-johtaja Sanna-Liisa Byskata Turun Osuuskaupasta. - Emotion Skanssin valikoimissa on kosmetiikan huippumerkkejä ihonhoitotuotteista, tuoksuihin, meikkeihin, meikkitarvikkeisiin, päivittäiskosmetiikkaan ja terveystuotteisiin. Myös miehille on oma valikoima kosmetiikkatuotteita, kuten ihon- ja parranhoitotuotteita sekä tuoksuja, Byskata jatkaa. Emotion Skanssissa työskentelee yhteensä 5 palvelevaa kauneuden ja hyvinvoinnin

Axel W tuo tuulahduksen eurooppalaista ravintolakulttuuria Turun kauppatorille30.5.2022 12:01:25 EEST | Tiedote