Admicom Oyj

Admicom lanseeraa uuden rakennusalan aikatauluohjelmiston

Admicomin projektinhallintayksikön kehittämä selainpohjainen aikatauluohjelmisto, Tempo, lanseerataan 31.5.2023.

Lehdistötiedote 25.5.2023
Vapaa julkaistavaksi

Uusi helppo ja reaaliaikainen aikatauluohjelmisto

Tempo on rakentamisen projektien aikataulutukseen ja projektinhallintaan tehty työkalu, jonka avulla kaiken kokoiset rakennusalan yritykset pystyvät suunnittelemaan, seuraamaan ja hallinnoimaan projektiluontoisten töiden etenemistä.

Ohjelmiston käyttö on paikasta ja laitteesta riippumatonta, sillä selainpohjainen käyttöliittymä skaalautuu niin tietokoneelle kuin mobiililaitteille. Selainpohjaisuus mahdollistaa myös tiedon reaaliaikaisen päivityksen kaikille hankkeen osapuolille.

Uudella selainpohjaisella aikatauluohjelmistolla on mahdollista laajentaa aikataulun tekeminen ja seuranta muillekin työmaan osapuolille. Helppokäyttöisyyden ja reaaliaikaisuuden ansiosta myös työntekijät voivat tarkastaa mobiililaitteestaan mitä ja missä pitää tehdä. Nykyisten aikatauluohjelmistojemme Tocoman Aikataulun ja PlanMan Projectin kehitystä jatketaan. Näiden ohjelmistojen käyttäjät voivat integraatiota hyödyntämällä suunnitella aikataulun ohjelmistojen monipuolisilla suunnittelutyökaluilla ja välittää tiedon Tempoon seurantaa ja tiedon jakamista varten. Temposta tullaan avaamaan integraatio myös toisiin Admicom-konsernin tuotteisiin, jolloin eri ohjelmista saatava arvokas tieto ei katoa matkan varrella.”, kommentoi Tempon tuotepäällikkö, Oskari Maksimainen.

Ohjelmisto soveltuu myös pienille rakennusalan yrityksille

Tempo erottautuu kilpailijoistaan, sillä toisin kuin muut aikatauluohjelmistot, soveltuu tuote myös pienille rakennusalan yrityksille mukautuvien toiminnallisuuksien myötä. Ohjelmisto skaalautuu yrityksen kasvaessa ja eri käyttäjätasot mahdollistavat ohjelmiston hyödyntämisen projektin osapuolten tarpeiden mukaisesti.

Tempo on Admicom-konsernin ensimmäinen yhteinen, uuden sukupolven tuote, joka tulee tarjoamaan merkittävää lisäarvoa asiakkaillemme ja parantaa näin ollen myös alan tuottavuutta. Selainpohjainen aikatauluohjelmisto laajentaa ohjelmistojen käyttöä työmaan työntekijätasolle, mahdollistaen aikataulutuksessa aidon reaaliaikaisuuden ja työnohjauksen. Siirrymme aikataulutuksessa makrotasolta mikrotasolle, tarkoittaen viikkoaikataulutuksen ja lean-periaatteiden tuomista käytännöksi uudella käyttäjäystävällisellä tavalla, laitteesta tai paikasta riippumatta. Kiteytettynä voidaan todeta, että tarkoituksena on ollut alusta asti kehittää käyttäjälähtöisesti maailman paras aikatauluohjelmisto, jonka käyttöönotto ei vaadi koulutusta tai aikatauluohjelmistojen etukäteistuntemusta.”, sanoo Admicomin projektinhallintayksikön liiketoimintajohtaja Jari Kangassalo.

Uuden ohjelmiston esittelywebinaari

Järjestämme webinaarin 8.6.2023, jossa Tempon tuotepäällikkö Oskari Maksimainen esittelee ohjelmiston toiminnallisuuksia, käyttöliittymää ja käy läpi uuden ohjelmiston tuotekehityksen tulevaisuutta. Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan verkkosivuillamme.

Lisätietoa:

Jari Kangassalo
liiketoimintajohtaja
jari.kangassalo(a)tocoman.com

Väinönkatu 26
40100 Jyväskylä

Admicom Oyj

Admicom on vuonna 2004 perustettu pk-yritysten järjestelmäkehityksen edelläkävijä ja kokonaisvaltainen ohjelmisto- ja tilitoimistokumppani.

Palvelukokonaisuutemme ytimessä on Adminet-toiminnanohjausjärjestelmä, joka kattaa laajasti ratkaisut asiakasyritysten toimintojen hallintaan työmaan mobiilityökaluista aina reaaliaikaiseen talousseurantaan ja projektien hallintaan. Pitkälle automatisoitu SaaS-ratkaisu auttaa pk-yrityksiä parantamaan kilpailukykyään ja kannattavuuttaan sekä säästää merkittävästi aikaa työmaalla ja toimistossa. Tuotamme asiakkaillemme myös koulutus-, konsultointi- ja tilitoimistopalveluita.

Ohjelmistoperheeseemme kuuluvat myös pienyritysten kustannustehokas ohjelmisto- ja palvelupaketti Adminet Lite, liikkuvan työn ohjauksen täsmäratkaisu Hillava, nykyaikaisia ratkaisuja laadukkaampaan dokumentointiin tarjoava Kotopro sekä rakennusalan erikoisohjelmistojen edelläkävijä Tocoman, jonka palveluvalikoimaan kuuluvat mm. ratkaisut määrä- ja kustannuslaskentaan, aikataulutukseen sekä BIM3-ratkaisut tietomallien hyödyntämiseen.

Työskentelemme jatkuvasti ohjelmistoperheemme toimintojen yhteensovittamiseksi, jotta voimme tarjota asiakkaillemme yhdenmukaisen käyttökokemuksen järjestelmien välillä ja poistaa ylimääräisiä työvaiheita mahdollistaen asiakkaillemme kannattavamman liiketoiminnan nykyaikaisia ohjelmistoratkaisuja hyödyntäen.

Jatkuvasti kasvava Admicommunity työllistää yli 240 henkilöä Jyväskylässä, Helsingissä, Tampereella, Oulussa, Seinäjoella ja Turussa sijaitsevissa toimipisteissään.

Lisätietoa: www.admicom.fi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Admicom Oyj

ADMICOM OYJ BUSINESS REVIEW Q1 1.1.-31.3.2024: Growth in a challenging market, ARR growth +10 %10.4.2024 09:05:00 EEST | Press release