Administer jatkaa laajentumista ja vahvistaa toimintaansa Keski-Suomessa ostamalla pihtiputaalaisen Sydän-Suomen Taloushallinta Oy:n

Administer Oyj - Lehdistötiedote 4.4.2022 klo 14.30

Pihtiputaalla toimiva Sydän-Suomen Taloushallinta Oy siirtyy yrityskaupalla osaksi Administer-konsernia 1.4.2022. Kauppa vahvistaa Administerin toimintaa ja palveluntarjontaa Keski-Suomessa, kun yhtiö saa uudet toimipisteet Pihtiputaalle ja Kinnulaan.

Kaupan myötä Administerin alueelliset tilitoimisto- ja palkkalaskentapalvelut kasvavat. Yhtiö panostaa vahvasti paikalliseen toimintaan, jotta asiakkaiden tarvitsemat palvelut säilyvät lähellä. Administer-konsernin yli 600 taloushallinnon ammattilaista palvelee asiakkaitaan kaupan myötä jo 25 paikkakunnalla ympäri Suomen sekä Tukholmassa ja Tallinnassa. Administer auttaa asiakkaitaan keskittymään liiketoimintansa ja tuottavuutensa kasvattamiseen taloushallintoa digitalisoimalla ja ulkoistamalla. Yhtiön tavoitteena on palvella asiakkaita mahdollisimman lähellä, työllistää Suomessa ja laajentua koko maassa.

“Administer jatkaa vahvaa kasvuaan strategiansa mukaisesti ja vahvistaa asemiaan yhtenä alan suurimmista toimijoista Suomessa. Sydän-Suomen Taloushallinta on hyvin hoidettu yritys, jolla on laaja, yritys- ja maatalousasiakkaista koostuva asiakaskunta sekä ammattitaitoinen henkilöstö. Kaupan myötä vahvistamme toimintaamme Keski-Suomen alueella ja voimme tarjota Sydän-Suomen Taloushallinnan asiakkaille entistä kattavampaa, mutta edelleen paikallista palvelua sekä hyvää alueellista liiketoimintaympäristön tuntemusta. Sydän-Suomen Taloushallinnan työntekijät toivotamme tervetulleeksi Administerin isoon ja iloiseen joukkoon”, sanoo Administer-konsernin toimitusjohtaja Peter Aho.

“Liittyminen osaksi valtakunnallista ja kasvavaa Administeria vie yritystämme parhaalla tavalla eteenpäin. Osana isompaa konsernia voimme tarjota henkilöstöllemme monipuolisia uramahdollisuuksia ja asiakkaillemme kattavampia palveluja. Voimme panostaa vahvemmin digitalisaatioon ja tekoälyyn, joissa Administer on suomalainen edelläkävijä. Muutoin toiminta säilyy Pihtiputaalla ja Kinnulassa ennallaan, mikä oli kauppaa tehdessä keskeinen tekijä. Toimipisteemme liittyvät osaksi Administerin valtakunnallista, laajaa verkostoa,” sanoo Sydän-Suomen Taloushallinnan perustaja ja omistaja, toimitusjohtaja Pia Mård.

Peter Aho
peter.aho@administer.fi

Pia Mård
Sydän-Suomen Taloushallinta Oy
pia.mard@taloushallinta.com

Sydän-Suomen Taloushallinta Oy on vuonna 1989 perustettu yritys, jolla on toimipaikat Pihtiputaalla ja Kinnulassa. Yhtiössä työskentelee 7 henkilöä. Yhtiö tarjoaa tilitoimisto- ja palkanlaskentapalveluita yritys- ja maatalousasiakkaille.

Administer-konserni on suomalainen vuonna 1985 perustettu talous- ja palkkahallinnon palveluja, konsultointipalveluja sekä ohjelmistopalveluja tarjoava yhtiö. Asiakkainamme on kaikenkokoisia organisaatioita pk-yrityksistä suuryrityksiin sekä kuntiin. Tavoitteenamme on uudistaa taloushallintapalvelujen markkinoita kehittämällä uutta teknologiaa ja uusia ratkaisuja. Olemme liikevaihdolla mitattuna yksi suurimmista taloushallintopalvelujen sekä HR- ja palkkahallintopalvelujen tarjoajista Suomessa. Vuonna 2020 liikevaihtomme oli 44 miljoonaa euroa ja työllistimme noin 600 taloushallinnon ammattilaista.