Administer julkaisee vuoden 2022 tilinpäätöstiedotteensa 30.3.2023

Administer Oyj Lehdistötiedote 24.3.2023 klo 8.30

Administer julkaisee vuoden 2022 tilinpäätöstiedotteensa torstaina 30.3.2023 noin kello 8.30. Tilinpäätöstiedote ja muu esitysmateriaali ovat julkistamisen jälkeen saatavilla osoitteessa https://administergroup.com/sijoittajat/

Toimitusjohtaja Peter Aho ja talousjohtaja Johan Idman esittelevät tuloksen samana päivänä webinaarissa klo 11.00. Kysymyksiä voi esittää tilaisuuden aikana chat-toiminnon kautta.

Webinaariin voi liittyä osoitteessa: https://administer.videosync.fi/financial-statements-2022/

Tallenne on saatavilla tilaisuuden päätyttyä osoitteessa https://administergroup.com/sijoittajat/.

Seija Uusitalo
sähköposti: seija.uusitalo@administer.fi

Administer-konserni on suomalainen vuonna 1985 perustettu talous- ja palkkahallinnon palveluja, konsultointipalveluja sekä ohjelmistopalveluja tarjoava yhtiö. Asiakkainamme on kaikenkokoisia organisaatioita pk-yrityksistä suuryrityksiin sekä kuntiin. Tavoitteenamme on uudistaa taloushallintapalvelujen markkinoita kehittämällä uutta teknologiaa ja uusia ratkaisuja. Olemme liikevaihdolla mitattuna yksi suurimmista taloushallintopalvelujen sekä HR- ja palkkahallintopalvelujen tarjoajista Suomessa. Vuonna 2021 liikevaihtomme oli 42 miljoonaa euroa ja työllistimme noin 600 taloushallinnon ammattilaista.