Administer laajentaa Mikkeliin ostamalla Tilitoimisto Ollikaisen

Administer Oyj - Lehdistötiedote 14.6.2022 klo 8.30

Administer Oyj ja Mikkelissä toimiva Tilitoimisto Ollikainen Oy ovat sopineet liiketoimintakaupasta, jolla Tilitoimisto Ollikaisen tilitoimistoliiketoiminta ja henkilöstö siirtyvät Administerille. Liiketoimintakauppa vahvistaa Administerin toimintaa Etelä-Savossa, kun yhtiö saa uuden toimipisteen Mikkeliin.

Administer-konsernin yli 600 taloushallinnon ammattilaista palvelee asiakkaitaan kaupan myötä jo 26 paikkakunnalla ympäri Suomen sekä Tukholmassa ja Tallinnassa. Yhtiön tavoitteena on palvella asiakkaita mahdollisimman lähellä, työllistää Suomessa ja laajentua koko maassa.

"Jatkamme strategian toteuttamista ja vahvistamme asemaamme yhtenä alan suurimmista toimijoista Suomessa. Tilitoimisto Ollikaisella on vakaa asiakaskunta ja hyvä maine omalla alueellaan. Kaupan myötä toimintamme Etelä-Savossa vahvistuu ja voimme tarjota Tilitoimisto Ollikaisen asiakkaille entistä kattavampaa, mutta edelleen paikallista palvelua sekä hyvää alueellista liiketoimintaympäristön tuntemusta", sanoo Administer-konsernin toimitusjohtaja Peter Aho.

"Toimintamme jatkuu leveämmillä hartioilla, kun pääsemme mukaan isoon konserniin, joka on alansa edelläkävijä. Henkilöstöllemme voimme tarjota paremmat edut ja koulutusmahdollisuudet ja asiakkaillemme entistäkin kattavammat palvelut", sanoo Tilitoimisto Ollikaisen toimitusjohtaja Pasi Ollikainen

Lisätietoja:

Peter Aho
peter.aho@administer.fi

Pasi Ollikainen
Tilitoimisto Ollikainen Oy
pasi.ollikainen@tilitoimisto-ollikainen.fi

Administer-konserni on suomalainen vuonna 1985 perustettu talous- ja palkkahallinnon palveluja, konsultointipalveluja sekä ohjelmistopalveluja tarjoava yhtiö. Asiakkainamme on kaikenkokoisia organisaatioita pk-yrityksistä suuryrityksiin sekä kuntiin. Tavoitteenamme on uudistaa taloushallintapalvelujen markkinoita kehittämällä uutta teknologiaa ja uusia ratkaisuja. Olemme liikevaihdolla mitattuna yksi suurimmista taloushallintopalvelujen sekä HR- ja palkkahallintopalvelujen tarjoajista Suomessa. Vuonna 2021 liikevaihtomme oli 42 miljoonaa euroa ja työllistimme noin 600 taloushallinnon ammattilaista.

Tilitoimisto Ollikainen Oy on Mikkelissä toimiva täyden palvelun tilitoimisto. Tarjoamme yrityksille ja tilitoimistoille nykyaikaisia palveluja. Olemme tarjonneet luotettavaa ja asiantuntevaa palvelua vuodesta 1989 asti.

Administer-konserni on suomalainen vuonna 1985 perustettu talous- ja palkkahallinnon palveluja, konsultointipalveluja sekä ohjelmistopalveluja tarjoava yhtiö. Asiakkainamme on kaikenkokoisia organisaatioita pk-yrityksistä suuryrityksiin sekä kuntiin. Tavoitteenamme on uudistaa taloushallintapalvelujen markkinoita kehittämällä uutta teknologiaa ja uusia ratkaisuja. Olemme liikevaihdolla mitattuna yksi suurimmista taloushallintopalvelujen sekä HR- ja palkkahallintopalvelujen tarjoajista Suomessa. Vuonna 2021 liikevaihtomme oli 42 miljoonaa euroa ja työllistimme noin 600 taloushallinnon ammattilaista.

Administer expands to Mikkeli by acquiring Tilitoimisto Ollikainen14.6.2022 08:30:00 EEST | Press release

Administer Plc - Press release 14 June 2022 at 08:30 a.m. (Finnish time) Administer Oyj and Tilitoimisto Ollikainen Oy in Mikkeli have agreed on a business transaction whereby the accounting business and personnel of Tilitoimisto Ollikainen will be transferred to Administer. The business transaction will strengthen Administer's operations in Southern Savonia with a new office in Mikkeli. After the acquisition, Administer Group has 600+ financial management professionals serving clients in 26 locations around Finland, as well as Stockholm and Tallinn. The company aims to serve clients as locally as possible, employ people in Finland and expand throughout the country. "We continue in line with our strategy and strengthen our position as one of the largest players in the field in Finland. Tilitoimisto Ollikainen has a stable customer base and a good reputation in its own area. The transaction strengthens our operations in Southern Savonia and enables us to offer the clients of Tilitoimist

The outsourcing of financial and payroll management is still growing, with expertise and quality taking first place in a survey9.5.2022 08:30:00 EEST | Press release

Taloushallintoliitto, a Finnish association for financial management service providers, is surveying factors related to the outsourcing of financial and payroll management. The first results of this survey suggest that, when it comes to outsourcing, expertise and quality are the decisive factors in partner selection. Jussi Jaakkola, Administer’s Sales Director, believes that the outsourcing trend will continue in the coming years. One factor in the outsourcing of financial and payroll management is the company’s focus on its core business. Currently, only 39% of company respondents do all of their payroll management themselves, while 40% have outsourced their payroll management fully and 21% have outsourced parts of it. For financial management, only 24% do their own financial management, while 32% have outsourced it fully and 43% have outsourced it partially. "There is plenty of demand in the market, which is also shown by the preliminary survey results. I believe that the outsourcing