Administer ostaa Konsulttiliike Laine Oy:n liiketoiminnan

Administer Oyj Lehdistötiedote 17.8.2022 klo 8.30

Administer Oyj ja Raisiossa toimiva Konsulttiliike Laine Oy ovat sopineet liiketoimintakaupasta, jolla Konsulttiliike Laineen tilitoimistoliiketoiminta ja henkilöstö siirtyvät Administerille. Liiketoimintakauppa vahvistaa Administerin toimintaa Turun alueella, jossa on jo ennestään Administer-konsernin toimipiste.

”Jatkamme kasvustrategian toteuttamista jo viidennellä yrityskaupalla tänä vuonna. Konsulttiliike Laineella on Administerin profiiliin hyvin sopiva, vakiintunut asiakaskunta ja hyvä maine. Kaupan myötä toimintamme Turun alueella vahvistuu entisestään,” sanoo Administer-konsernin toimitusjohtaja Peter Aho.

”On hienoa yhdistää liiketoimintamme osaksi isoa, valtakunnallisesti toimivaa konsernia. Tätä kautta voimme tarjota henkilöstöllemme paremmat edut esimerkiksi koulutusmahdollisuuksien suhteen ja asiakkaillemme entistäkin kattavammat palvelut,” sanoo Konsulttiliike Laineen toimitusjohtaja Laura Laine.

Peter Aho
peter.aho@administer.fi

Laura Laine
Konsulttiliike Laine Oy
puhelin 050 4939350
laura.laine@konsulttiliikelaine.fi

Konsulttiliike Laine Oy
Vuonna 2013 perustettu, Raisiossa sijaitseva Konsulttiliike Laine Oy on asiakkaidensa innoittama yritys, jossa yhdistyy ymmärrys liike-elämän todellisista haasteista ja halu tarjota asiakkaille parasta mahdollista palvelua.

Administer-konserni on suomalainen vuonna 1985 perustettu talous- ja palkkahallinnon palveluja, konsultointipalveluja sekä ohjelmistopalveluja tarjoava yhtiö. Asiakkainamme on kaikenkokoisia organisaatioita pk-yrityksistä suuryrityksiin sekä kuntiin. Tavoitteenamme on uudistaa taloushallintapalvelujen markkinoita kehittämällä uutta teknologiaa ja uusia ratkaisuja. Olemme liikevaihdolla mitattuna yksi suurimmista taloushallintopalvelujen sekä HR- ja palkkahallintopalvelujen tarjoajista Suomessa. Vuonna 2021 liikevaihtomme oli 42 miljoonaa euroa ja työllistimme noin 600 taloushallinnon ammattilaista.