Administer panostaa asiakaskokemuksen ja asiakashallinnan kehittämiseen: Tiina Moberg konsernin asiakkuushallinnan johtajaksi
Administer haluaa olla alan paras toimija laadukkaalla asiakaskokemuksella ja tehdä asiakkaiden talous- ja palkkahallinnosta tehokasta ja sujuvaa. Näiden tavoitteiden toteuttamiseksi panostamme asiakkuuksien hallintaan ja asiakaskokemuksen parantamiseen nimittämällä uudeksi asiakkuushallinnan johtajaksi Tiina Mobergin, joka on aloittanut konsernin palveluksessa 1.8.2022.
”Administerin strategian yksi painopistealueista on ylivertainen asiakaskokemus. Brändi rakentuu asiakaskokemuksen avulla ja tätä kautta tehdyt lupaukset lunastetaan asiakaskohtaamisissa. Olen todella iloinen ja otettu uudesta tehtävästä ja innoissani päästessäni sisään Administerin organisaatioon ja itse työhön. Administer on toimialalla iso ja vahva tekijä, ja on hienoa päästä rakentamaan ja vahvistamaan asiakkuuksien hallintaa minulle uudella toimialalla. Tavoitteemme koko konsernissa on myös uudistaa toimialaa uutta teknologiaa ja uusia toimintamalleja hyödyntämällä”, Tiina Moberg toteaa.
”Konsernimme kasvaa vauhdilla, ja asiakashallinnan ja asiakaskokemuksen merkitys korostuvat kilpailluilla markkinoilla. Brändi ja maine ovat tärkeitä kilpailuetujamme, ja tämän vuoksi haluamme panostaa vahvasti asiakkuuksien hallinnan kehittämiseen läpi koko konsernin. Tavoitteemme on panostaa ja kehittää näitä osa-alueita ja tätä kautta vahvistaa asemaamme markkinoiden suunnannäyttäjänä. Tiinalla on vankka kokemus b2b-puolen yritystoiminnan johtamisessa tunnettujen brändien parissa erityisesti asiakaskokemuksen ja sähköisten palveluiden kehittämisessä. Toivotan Tiinan lämpimästi tervetulleeksi konserniimme”, sanoo toimitusjohtaja Peter Aho.
Lisätietoja:
Peter Aho
Toimitusjohtaja
Administer-konserni
puh. 040 501 3661
peter.aho@administer.fi
Tiina Moberg
Asiakkuushallinnan johtaja
Administer-konserni
puh. 050 9944293
tiina.moberg@administer.fi
Tietoja julkaisijasta
Administer-konserni on suomalainen vuonna 1985 perustettu talous- ja palkkahallinnon palveluja, konsultointipalveluja sekä ohjelmistopalveluja tarjoava yhtiö. Asiakkainamme on kaikenkokoisia organisaatioita pk-yrityksistä suuryrityksiin sekä kuntiin. Tavoitteenamme on uudistaa taloushallintapalvelujen markkinoita kehittämällä uutta teknologiaa ja uusia ratkaisuja. Olemme liikevaihdolla mitattuna yksi suurimmista taloushallintopalvelujen sekä HR- ja palkkahallintopalvelujen tarjoajista Suomessa. Vuonna 2021 liikevaihtomme oli 42 miljoonaa euroa ja työllistimme noin 600 taloushallinnon ammattilaista.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Administer Oyj
Uusi Legalbuddy-lakipalvelualusta yrityksille on avattu21.5.2025 09:55:46 EEST | Tiedote
Administer Oyj Lehdistötiedote 21.5.2025
Administer julkaisee liiketoimintakatsauksen tammi-maaliskuulta 2025 keskiviikkona 7.5.202528.4.2025 15:00:00 EEST | Tiedote
Administer Oyj Lehdistötiedote 28.4.2025 klo 15.00
Administer julkaisee vuoden 2024 tilinpäätöstiedotteen 5.3.202517.2.2025 08:30:00 EET | Tiedote
Administer Oyj Lehdistötiedote 17.2.2025 klo 8.30
Administer-konserniin kuuluva Econia Henkilöstöpalvelut laajensi toimintaansa Lappiin7.1.2025 10:38:02 EET | Tiedote
Administer Oyj:n lehdistötiedote
Administer vahvistaa kolmen yrityskaupan myötä toimintaansa useilla eri paikkakunnilla Suomessa2.1.2025 09:00:00 EET | Tiedote
Administer Oyj Lehdistötiedote 2.1.2025 klo 9.00
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme