Administer panostaa asiakaskokemuksen ja asiakashallinnan kehittämiseen: Tiina Moberg konsernin asiakkuushallinnan johtajaksi

Administer haluaa olla alan paras toimija laadukkaalla asiakaskokemuksella ja tehdä asiakkaiden talous- ja palkkahallinnosta tehokasta ja sujuvaa. Näiden tavoitteiden toteuttamiseksi panostamme asiakkuuksien hallintaan ja asiakaskokemuksen parantamiseen nimittämällä uudeksi asiakkuushallinnan johtajaksi Tiina Mobergin, joka on aloittanut konsernin palveluksessa 1.8.2022.

”Administerin strategian yksi painopistealueista on ylivertainen asiakaskokemus. Brändi rakentuu asiakaskokemuksen avulla ja tätä kautta tehdyt lupaukset lunastetaan asiakaskohtaamisissa. Olen todella iloinen ja otettu uudesta tehtävästä ja innoissani päästessäni sisään Administerin organisaatioon ja itse työhön. Administer on toimialalla iso ja vahva tekijä, ja on hienoa päästä rakentamaan ja vahvistamaan asiakkuuksien hallintaa minulle uudella toimialalla. Tavoitteemme koko konsernissa on myös uudistaa toimialaa uutta teknologiaa ja uusia toimintamalleja hyödyntämällä”, Tiina Moberg toteaa.

”Konsernimme kasvaa vauhdilla, ja asiakashallinnan ja asiakaskokemuksen merkitys korostuvat kilpailluilla markkinoilla. Brändi ja maine ovat tärkeitä kilpailuetujamme, ja tämän vuoksi haluamme panostaa vahvasti asiakkuuksien hallinnan kehittämiseen läpi koko konsernin. Tavoitteemme on panostaa ja kehittää näitä osa-alueita ja tätä kautta vahvistaa asemaamme markkinoiden suunnannäyttäjänä. Tiinalla on vankka kokemus b2b-puolen yritystoiminnan johtamisessa tunnettujen brändien parissa erityisesti asiakaskokemuksen ja sähköisten palveluiden kehittämisessä. Toivotan Tiinan lämpimästi tervetulleeksi konserniimme”, sanoo toimitusjohtaja Peter Aho.

Lisätietoja:

Peter Aho
peter.aho@administer.fi

Tiina Moberg
Asiakkuushallinnan johtaja
tiina.moberg@administer.fi

Administer-konserni on suomalainen vuonna 1985 perustettu talous- ja palkkahallinnon palveluja, konsultointipalveluja sekä ohjelmistopalveluja tarjoava yhtiö. Asiakkainamme on kaikenkokoisia organisaatioita pk-yrityksistä suuryrityksiin sekä kuntiin. Tavoitteenamme on uudistaa taloushallintapalvelujen markkinoita kehittämällä uutta teknologiaa ja uusia ratkaisuja. Olemme liikevaihdolla mitattuna yksi suurimmista taloushallintopalvelujen sekä HR- ja palkkahallintopalvelujen tarjoajista Suomessa. Vuonna 2021 liikevaihtomme oli 42 miljoonaa euroa ja työllistimme noin 600 taloushallinnon ammattilaista.

Administer boosts its support to companies in the founding phase: Mateusz Osiński to start as the Chief Operating Officer of subsidiary Yrittäjän Polku Oy8.9.2022 14:00:00 EEST | Press release

Administer Oyj Press release 8 September 2022 14.00 Finnish time Administer wants to help entrepreneurs and their companies in the founding phase in order to make the process easier and allow the entrepreneurs to focus on their company’s core activities. The objective of Yrittäjän Polku is to provide guidance to new entrepreneurs and their companies by offering them all the information and skills required for establishing a company and the related daily routines. Yrittäjän Polku also offers its customers Administer’s financial management services. Before taking on the position of Chief Operating Officer of Yrittäjän Polku, Mateusz Osiński worked in accounting at Administer. “I have been a light entrepreneur myself. First as a food courier and then as a financial management professional. I feel that the operational model is interesting and wish to develop it further. I find immense inspiration in new ways of thinking, creating something new and managing customer relationships well,” Mat

Administer vahvemmin mukana tukemassa yrityksiä niiden perustamisvaiheessa: Mateusz Osiński aloittaa tytäryhtiö Yrittäjän Polku Oy:n operatiivisena johtajana8.9.2022 14:00:00 EEST | Tiedote

Administer Oyj Lehdistötiedote 8.9.2022 klo 14.00 Administer haluaa olla vahvasti mukana tukemassa yrittäjiä ja heidän yrityksiään perustamisvaiheessa, tehdä siitä yrittäjälle vaivattomampaa ja mahdollistaa heille enemmän aikaa keskittyä yrityksen varsinaiseen liiketoimintaan. Yrittäjän Polun tehtävänä on ohjata uutta yritystä ja yrittäjää tarjoamalla kaikki tarpeellinen tieto ja taito perustamisvaiheessa ja arjen rutiineissa. Yrittäjän Polku tarjoaa asiakkailleen myös Administerin taloushallintopalveluita. Mateusz Osiński siirtyy Yrittäjän Polun operatiiviseksi johtajaksi Administerin kirjanpitotehtävistä. "Olen itse ollut kevytyrittäjänä, ensin ruokalähettinä ja myöhemmin taloushallinnon ammattilaisena. Koen toimintamallin kiinnostavana ja haluan kehittää sitä edelleen. Uuden luominen ja uudet ajattelutavat inspiroivat valtavasti, samoin kuin asiakkuuksien hyvä hoitaminen", sanoo Mateusz Osiński. "Yrittäjyys on monin tavoin läsnä koko Administer-konsernin toiminnassa, ja Yrittäjän Po