MEDIATILAISUUS (huomenna): Energia-alan kehitys, uudet panostukset vety- ja akkuteollisuuteen ja Suomeen suuntautuvat energia-alan investoinnit

Uusiutuvaan energiaan ja vetyyn panostetaan nyt maailmalla ennennäkemättömän paljon. Suomella on jo kiire, mutta mihin paukut kannattaa laittaa? Kuinka kiinnostava Suomi on globaaleille energia-alan toimijoille? Millaisia mahdollisuuksia yrityksille avautuu Business Finlandin uuden akkuihin ja vetyyn keskittyvän ohjelman myötä?

Näihin kysymyksiin saat vastauksen huomenna Business Finlandin energiaan keskittyvässä mediatilaisuudessa. (Vielä ehdit ilmoittautua. Ilmoittautuminen päättyy  tänään kello 16.00.)

Aika: Tiistaina 4.4. klo 9.30-10.30

Paikka: Teams

Tervetuloa kuulemaan ajankohtaisimmat uutiset energia-alan kehityksestä, uusista panostuksista vety- ja akkuteollisuuteen sekä Suomeen suuntautuvista vihreän siirtymän ja energia-alan investoinneista.

Tilaisuuden ohjelma

9.30 - 9.45 Mihin Suomen kannattaa energiassa ja vedyssä juuri nyt panostaa ja miksi? // Head of Mission, Zero carbon Future; Helena Sarén

9.45 - 10.00 Kiinnostaako kaukainen Suomi kansainvälisiä energia-alan toimijoita? Mitkä ovat Suomeen investoimisen pullonkaulat? // Invest in Finlandin Cleantech-toimialan johtaja Markku Kivistö

10.00 – 10.15 Business Finland tekee merkittäviä uusia panostuksia akkuihin ja vetyyn. // ohjelmajohtaja Ilkka Homanen

10.15 – 10.30 Keskustelu ja kysymyksiä

Ilmoittautuminen tilaisuuteen viimeistään 3.4. klo 12 mennessä sähköpostitse (tomi.korhonen@businessfinland.fi)

Ilmoittautuneille lähetetään linkki tilaisuuteen ja osallistuneet saavat myös tilaisuudessa jaettavan materiaalin. Tilaisuuden puhujia on myös mahdollista haastatella.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Business Finland on suomalainen julkinen toimija, joka tarjoaa innovaatiorahoitusta ja kansainvälistymispalveluita sekä edistää matkailua ja investointeja Suomeen. Organisaatiossa työskentelee noin 760 asiantuntijaa 40 toimipisteessä maailmalla ja 16 toimipaikassa Suomessa. Business Finland on osa Team Finland -verkostoa. www.businessfinland.fi