Aki Nieminen Etähallinnan päälliköksi Assemblinille

Assemblinin Energiatehokkuus- ja elinkaaripalveluihin on nimitetty Aki Nieminen etähallinnan päälliköksi.

Aki Nieminen on aikaisemmin työskennellyt muun muassa OptiWatti Oy:ssä asiakaspäällikkönä B2B-puolella.

Automaatiotekniikan insinööri Aki Nieminen (s. 1987) on nimitetty Assemblinin Energiatehokkuus- ja elinkaaripalveluihin etähallinnan päälliköksi 27.3.2020. Nieminen vastaa melkein 10-henkisen etähallintatiimin toiminnan kehittämisestä, esimiestehtävistä sekä päivittäisestä toiminnan sujuvuudesta. Hänen toimipisteensä sijaitsee Helsingin pääkonttorissa Lassilassa.

- Näinä ensimmäisinä viikkoina on käynyt selväksi, että Assemblinilla on erittäin kovia ammattilaisia, joiden kanssa pääsen tekemään töitä ja samalla kehittymään itsekin lisää. Pyrin tuomaan etähallintaan lisää myynnillistä näkemystä ja kehittämään palveluliiketoimintaamme entisestään, kertoo Aki Nieminen.

- Hienoa saada Aki mukaan tähän porukkaan. Akin myyntikokemus ja ihmistuntemus vahvistavat kyllä hienosti Etähallinta-yksikköä ja parantavat vielä entisestään myös Assemblinin sisällä tehtävää yhteistyötä, toteaa Assemblinin Energiatehokkuus- ja elinkaaripalveluiden liiketoimintajohtaja Vesa Harju.

Kiinteistökehitys, energiatehokkuus
ja elinkaaripalvelut
Vesa Harju
vesa.harju@assemblin.fi

Etähallintapalvelut
Aki Nieminen
aki.nieminen@assemblin.fi

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 917 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 900 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla. Lue lisää osoitteesta assemblin.fi.

Opus Business Parkissa panostetaan energiatehokkuuteen ja tilojen olosuhteisiin9.6.2020 09:25:11 EESTTiedote

Opus 2 Business Park on osa kolmen toimitilakiinteistön kokonaisuutta Helsingin Herttoniemessä. Kiinteistössä on valmistunut keväällä 2019 kokonaisvaltainen energiaremontti, jonka tavoitteena oli kehittää kiinteistön energiatehokkuutta ja parantaa vuokralaisviihtyvyyttä sekä modernisoida talotekniikkaa. Hankkeen suunnittelusta, toteutuksesta ja nyt käynnissä olevasta seurantavaiheesta on vastannut Assemblin Oy.