Akkreditointi Huuhkajien maaliskuun EM-karsintaotteluihin

Miesten A-maajoukkue kohtaa EM-karsintojen ensimmäisissä otteluissaan Tanskan ja Pohjois-Irlannin vieraskentällä.

Huuhkajat karsii vuoden 2024 EM-lopputurnaukseen karsintalohko H:ssa Tanskan, Slovenian, Kazakstanin, Pohjois-Irlannin ja San Marinon kanssa. EM-karsintojen kymmenen lohkovoittajaa ja kymmenen lohkokakkosta etenevät suoraan Saksassa pelattavaan lopputurnaukseen.

EM-karsinnat käynnistyvät maaliskuussa kahdella vierasottelulla. Torstaina 23.3. Suomi kohtaa Tanskan Kööpenhaminassa Parkenilla. Sunnuntaina 26.3. Pohjois-Irlanti isännöi Huuhkajia Windsor Parkilla Belfastissa.

Media-akkreditointi otteluihin on nyt avattu >>

Työvuorossa olevat toimittajat voivat hakea akkreditointia otteluihin torstaihin 16.3. mennessä.

Otteluihin matkustavilla median edustajilla on mahdollisuus ostaa lippuja Huuhkajien charter-lennoille (Kööpenhamina - Belfast - Helsinki). Lisätietoja Roope Kuismalta (yhteystiedot alla). Kiinnostuneiden tulee ilmoittautua 28.2. mennessä.

MIESTEN A-MAAJOUKKUE
Timo Walden, tiedotuspäällikkö