Alepa Hyvinkää uudistuu – myymälä sulkee ovensa yli kuukaudeksi

Hyvinkään Uudenmaankadulla sijaitsevassa Alepa-myymälässä aloitetaan reilun kuukauden mittainen remontti, jossa myymälä uudistetaan täysin. Viimeinen aukiolopäivä on maanantai 18.4. ja uudistettu myymälä avataan toukokuun loppupuolella.

Alepa Hyvinkään laaja myymäläremontti käynnistyy tiistaina 19.4. ja uudistuneen myymälän ovet avautuvat asiakkaille toukokuun lopussa. Remontin ajan HOK-Elannon lähimmät palvelevat yksiköt ovat S-market Vehkoja (Uudenmaankatu 106) ja Prisma Hyvinkää (Torikatu 9). Kivijalkamyymälöiden lisäksi ruoan verkkokauppa tarjoaa apua arjen ostoksiin osoitteessa s-kaupat.fi.

Laajamittaisessa remontissa myymälämiljöö päivitetään Alepan uuteen konseptiin ja myymälän pohjaratkaisua ja energiatehokkuutta parannetaan. Myymäläuudistuksen myötä valikoimaa pystytään myös entistä paremmin räätälöimään alueen kysyntää vastaavaksi.

Alepa Hyvinkään henkilökunta siirtyy remontin ajaksi työskentelemään lähialueen muihin Alepoihin ja palaa palvelemaan asiakkaita uudistetussa Alepa Hyvinkää -myymälässä toukokuussa.

Alepa Hyvinkää

• Osoite: Uudenmaankatu 70, 05830 Hyvinkää
  • Viimeinen aukiolopäivä on maanantai 18.4.2022.
  • Uudistettu myymälä avataan toukokuun loppupuolella 2022.
  • www.alepakorttelitoive.fi

Lisätietoa:

HOK-Elannon viestintä

viestinta.hok-elanto@sok.fi

Pääkaupunkiseudulla grillataan tänä kesänä hummeria chimichurrivoilla – HOK-Elanto lanseeraa yhdessä Tomi Björckin kanssa kehitetyn ruokatuotesarjan17.5.2022 07:00:00 EEST | Tiedote

HOK-Elannon uusi, yhdessä huippukokki Tomi Björckin kanssa luoma HERKKU Premium Edition by Tomi Björck -ruokatuotesarja tuo helposti valmistettavia ravintolatason makuelämyksiä koteihin.​ Eri puolilta maailmaa inspiraationsa saaneet grillaustuotteet ja valmiit ateriat rantautuvat pääkaupunkiseudun Prisma-, S-market-, Alepa- ja Food Market Herkku -myymälöihin toukokuun lopussa.

Uudistettu Kappeli-ravintola avautui. Tyylikkäät tilat ja arvotaide kutsuvat sisään Espan helmeen.28.4.2022 14:00:00 EEST | Tiedote

Helsingin Esplanadin yli 150-vuotias ravintolaklassikko Kappeli avautui uudistettuna 27.4.2022. Suunnittelutoimisto Fyra on herättänyt Kappelin entiseen loistoonsa rakennuksen alkuperää kunnioittaen. Pronssinen Muusa on muuttanut ravintolasaliin, kahvilaan tuotu talvipuutarhamaista ilmettä, kellariin rakennettu leipomo ja baariin saatu laatucocktailien teon hallitsevat mestarit. Kappeli on myös kaikille avoinna oleva arvotaiteen näyttely, ja taide on nyt tuotu entistä paremmin esille.