Alepa Maunulassa käynnistyy remontti – myymälä aukeaa uudistettuna kesäkuun lopussa

Alepa Maunula sulkee ovensa perjantaina 29.4. klo 12 kiinteistössä suoritettavan putkiremontin sekä myymäläpäivityksen johdosta. Uudistettu myymälä palvelee asiakkaita jälleen kesäkuun lopusta lähtien.

Alepa Maunulassa (Metsäpurontie 23) käynnistyy noin kahden kuukauden mittainen remontti perjantaina 29. huhtikuuta. Näin ollen myymälä sulkeutuu kyseisenä päivänä poikkeuksellisesti jo kello 12. Remontin aikana HOK-Elannon lähimmät palvelevat yksiköt ovat Alepa Postipuisto (Rullakkokatu 1) ja S-market Maunula (Metsäpurontie 2). Kivijalkamyymälöiden lisäksi ruoan verkkokauppa tarjoaa apua arjen ostoksiin osoitteessa s-kaupat.fi.

Remontin yhteydessä myymälän ilme päivitetään uuden Alepa-konseptin mukaiseksi, jonka lisäksi kiinteistössä suoritetaan putkiremontti. Myymäläuudistuksen myötä valikoimaa pystytään lisäksi räätälöimään entistä paremmin alueen kysyntää vastaavaksi.

Alepa Maunulan henkilökunta siirtyy remontin ajaksi työskentelemään lähialueen muihin Alepoihin ja palaa palvelemaan asiakkaita uudistetussa myymälässä jälleen kesäkuussa.

Alepa Maunula

• Osoite: Metsäpurontie 23, 00630 Helsinki
  • Viimeinen aukiolopäivä on perjantai 29.4.2022 (sulkeutuu klo 12).
  • Uudistettu myymälä avataan kesäkuun lopussa.
  • alepakorttelitoive.fi

Pääkaupunkiseudulla grillataan tänä kesänä hummeria chimichurrivoilla – HOK-Elanto lanseeraa yhdessä Tomi Björckin kanssa kehitetyn ruokatuotesarjan17.5.2022 07:00:00 EEST | Tiedote

HOK-Elannon uusi, yhdessä huippukokki Tomi Björckin kanssa luoma HERKKU Premium Edition by Tomi Björck -ruokatuotesarja tuo helposti valmistettavia ravintolatason makuelämyksiä koteihin.​ Eri puolilta maailmaa inspiraationsa saaneet grillaustuotteet ja valmiit ateriat rantautuvat pääkaupunkiseudun Prisma-, S-market-, Alepa- ja Food Market Herkku -myymälöihin toukokuun lopussa.

Uudistettu Kappeli-ravintola avautui. Tyylikkäät tilat ja arvotaide kutsuvat sisään Espan helmeen.28.4.2022 14:00:00 EEST | Tiedote

Helsingin Esplanadin yli 150-vuotias ravintolaklassikko Kappeli avautui uudistettuna 27.4.2022. Suunnittelutoimisto Fyra on herättänyt Kappelin entiseen loistoonsa rakennuksen alkuperää kunnioittaen. Pronssinen Muusa on muuttanut ravintolasaliin, kahvilaan tuotu talvipuutarhamaista ilmettä, kellariin rakennettu leipomo ja baariin saatu laatucocktailien teon hallitsevat mestarit. Kappeli on myös kaikille avoinna oleva arvotaiteen näyttely, ja taide on nyt tuotu entistä paremmin esille.