Alepa Mikkola suljetaan väliaikaisesti kiinteistön korjaustöiden vuoksi

Vantaalla sijaitseva Alepa Mikkola (Venuksentie 4) on auki lauantaihin 18.6. asti, jonka jälkeen myymälä suljetaan kiinteistössä suoritettavien korjaustöiden ajaksi. Myymälä avataan uudelleen heinä-elokuun vaihteessa.

Alepa Mikkolan viimeinen aukiolopäivä on lauantai 18. kesäkuuta, jolloin myymälä suljetaan viimeistään klo 18. Myymälän väliaikaisen sulkemisen syynä ovat kiinteistössä suoritettavat korjaustyöt, joiden arvioidaan kestävän noin puolitoista kuukautta eli heinä-elokuun vaihteeseen. Samassa yhteydessä myymälässä tehdään pientä pintaremonttia.

Myymälän ollessa suljettuna HOK-Elannon lähimmät palvelevat ruokakaupat ovat Alepa Päiväkumpu (Laurintie 84), Alepa Havukoski (Eteläinen Rastitie 5) sekä S-market Korso (Maakotkantie 19). Kivijalkamyymälöiden lisäksi ruoan verkkokauppa tarjoaa apua arjen ruokaostoksiin osoitteessa s-kaupat.fi.

Alepa Mikkola

• Osoite: Venuksentie 4, 01480, Vantaa
  • Viimeinen aukiolopäivä la 18.6.2022 (sulkeutuu viimeistään klo 18).
  • Myymälä avataan uudelleen heinä-elokuun vaihteessa.

HOK-Elanto, Stadin oma lafka, on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 630 000 asiakasomistajataloutta. Vuosittainen liikevaihtomme on yli 2 miljardia euroa, ja yritys työllistää noin 6 500 henkilöä.

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikenneasemia ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 300.

Nopea suurteholataus onnistuu nyt myös Helsingin keskustassa – ABC-latausverkosto laajenee voimakkaasti pääkaupunkiseudulla29.6.2022 09:17:00 EEST | Tiedote

Sähkö- ja hybridiautojen latauspistetarjonta kasvaa voimakkaasti HOK-Elannon toimialueella vuoden 2022 aikana. Jo kesäkuun lopussa Helsingin keskustassa päästään nauttimaan parannetusta latauspisteinfrasta, kun auton voi jatkossa ladata uudella Bulevardin S-marketin yhteydessä sijaitsevalla ABC-latausasemalla. Autoilijoiden käytössä kyseisellä latausasemalla on yhteensä kuusi suurteholatauspistettä, joissa lataus onnistuu nopeimmillaan minuuteissa, sekä kaksi AC-peruslatauspistettä.

HOK-Elanto toimitti viime vuonna lähes miljoona ruoan verkkokauppatilausta – näillä alueilla verkkokauppa vetää eniten21.6.2022 07:09:00 EEST | Tiedote

Ruoan verkkokauppa on ollut vahvassa kasvussa jo yli kahden vuoden ajan. Vuonna 2021 HOK-Elannon asiakkaat tekivät lähes miljoona ruoan verkkokaupan tilausta ja myynti harppasi 53 prosenttia edellisvuodesta siivittäen HOK-Elannon ruoan verkkokaupan markkinajohtajaksi alueellaan. Tarkempi katsaus HOK-Elannon myyntidataan osoittaa, että ruoan verkkokaupan käyttö korostuu etenkin pientalovaltaisilla alueilla ja lapsiperheiden keskuudessa.

Alepa Kallio uudistui – myymälään esteetön kulkureitti ja odotettu salaattibaari7.6.2022 07:30:00 EEST | Tiedote

Helsingin Cástreninkadulla sijaitseva Alepa Kallio avaa ovensa uudistettuna torstaina 9.6. klo 10. Laajamittaisessa uudistusprojektissa alueen nopeimpaan lähikauppaan luotiin esteetön kulkureitti, myymälämiljöö päivitettiin ja myymälän palveluita täydennettiin muun muassa paljon toivotulla salaattibaarilla. Lisäksi Alepa Kallion energiatehokkuutta parannettiin huomattavasti uusimalla kaikki kylmäkalusteet.