Alepa Mikkola suljetaan väliaikaisesti kiinteistön korjaustöiden vuoksi

Vantaalla sijaitseva Alepa Mikkola (Venuksentie 4) on auki lauantaihin 18.6. asti, jonka jälkeen myymälä suljetaan kiinteistössä suoritettavien korjaustöiden ajaksi. Myymälä avataan uudelleen heinä-elokuun vaihteessa.

Alepa Mikkolan viimeinen aukiolopäivä on lauantai 18. kesäkuuta, jolloin myymälä suljetaan viimeistään klo 18. Myymälän väliaikaisen sulkemisen syynä ovat kiinteistössä suoritettavat korjaustyöt, joiden arvioidaan kestävän noin puolitoista kuukautta eli heinä-elokuun vaihteeseen. Samassa yhteydessä myymälässä tehdään pientä pintaremonttia.

Myymälän ollessa suljettuna HOK-Elannon lähimmät palvelevat ruokakaupat ovat Alepa Päiväkumpu (Laurintie 84), Alepa Havukoski (Eteläinen Rastitie 5) sekä S-market Korso (Maakotkantie 19). Kivijalkamyymälöiden lisäksi ruoan verkkokauppa tarjoaa apua arjen ruokaostoksiin osoitteessa s-kaupat.fi.

Alepa Mikkola

• Osoite: Venuksentie 4, 01480, Vantaa
  • Viimeinen aukiolopäivä la 18.6.2022 (sulkeutuu viimeistään klo 18).
  • Myymälä avataan uudelleen heinä-elokuun vaihteessa.

S-ryhmän suurin osuuskauppa HOK-Elanto on yli 660 000 asiakasomistajan oma osuuskauppa, jonka liikevaihto vuonna 2022 oli 2,4 miljardia euroa. HOK-Elannossa työskentelee yli 6 700 henkeä, ja osuuskaupan monipuolisia palveluita käyttää vuosittain yli 150 miljoonaa asiakasta Espoossa, Helsingissä, Hyvinkäällä, Järvenpäässä, Keravalla, Mäntsälässä, Nurmijärvellä, Tuusulassa ja Vantaalla.

Kun kaikki Alepat, S-marketit, Prismat, Food Market Herkut, ravintolat, ABC-asemat ja latauspisteet, Sokokset ja Sokos Emotion -myymälät, Hautaus- ja lakipalvelupisteet sekä Omistajapalvelupisteet lasketaan yhteen, toimipaikkoja HOK-Elannolla on yli 400.

HOK-Elanto Liiketoiminta Oy:n Alepa-ketjun muutosneuvottelut ovat päättyneet27.3.2024 15:00:00 EET | Tiedote

HOK-Elanto Liiketoiminta Oy on saanut päätökseen tammikuussa alkaneet muutosneuvottelut. Muutosneuvottelut koskivat Alepa-ketjun myymäläpäälliköitä. Muutosneuvottelut käytiin toimintojen uudelleenorganisoimistarpeesta johtuvista syistä. Myymäläpäällikkötehtävien alkuperäinen vähennystarve muutosneuvotteluesityksessä oli 65. Neuvottelujen aikana suunnitelma tarkentui henkilöstöltä tulleiden hyvien ratkaisuehdotusten mukaisesti siten, että lopullinen vähennystarve myymäläpäällikkötehtävistä on 52. Kaikille päättyvistä tehtävistä irtisanotuille on tarjottu muita työtehtäviä HOK-Elannon palveluksesta. Muutoksella ei ole vaikutusta Alepa-myymälöiden lukumäärään. Lähikaupan rooli asiakkaiden arjessa on murroksessa. HOK-Elannon tavoitteena on uudistaa Alepa-ketjua strategiansa mukaisesti vastaamaan yhä vahvemmin muuttuvaan kuluttajakäyttäytymiseen, ja varmistaa edellytykset tulevaisuuden menestykselliseen liiketoimintaan. Muutosneuvotteluilla haettiin Alepalle yhtenäisempää ja tehokkaampaa jo