Alepa Perämiehenkatu uudistuu – myymälä sulkeutuu kuukaudeksi

Helsingin Perämiehenkatu 10:ssä sijaitseva, vuorokauden ympäri palveleva Alepa sulkeutuu syyskuun alussa myymäläremontin vuoksi. Uudistettu Alepa avaa ovensa jälleen lokakuun alkupuolella.

Alepa Perämiehenkatu suljetaan myytävien tuotteiden loppuessa, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 4.9. Noin kuukauden kestävän remontin aikana myymälä uudistetaan kokonaan.

Remontin ajan lähimmät palvelevat HOK-Elannon ruokakaupat ovat Alepa Viiskulma (Pursimiehenkatu 4) ja S-market Bulevardi (Hietalahdenranta 7). Lähin 24 h -myymälä on Alepa Jätkäsaari (Välimerenkatu 6). Lisäksi ruoan verkkokauppa palvelee osoitteessa s-kaupat.fi.

Perämiehenkadun myymälän henkilökunta siirtyy lähialueen muihin myymälöihin remontin ajaksi ja palaa palvelemaan asiakkaita jälleen lokakuussa remontin valmistuttua.

Alepa Perämiehenkatu

• Osoite: Perämiehenkatu 10, 00150 Helsinki
  • Viimeinen aukiolopäivä on sunnuntai 4.9. Tuotteiden loppuessa myymälä voidaan sulkea aikaisemmin.
  • Uudistettu myymälä avataan lokakuun alkupuolella 2022.
  • www.alepakorttelitoive.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 650 000 asiakasomistajataloutta. Vuosittainen liikevaihtomme on yli 2 miljardia euroa ja meillä työskentelee noin 6 500 hok-elantolaista.

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikenneasemia ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 360.

Puurakenteinen Alepa Backas palvelee kartanomiljöössä – poikkeuksellinen kauppa lämmittää itse itsensä30.11.2022 07:00:00 EET | Tiedote

Historiaa huokuvan Backaksen kartanon pihapiiriin Vantaalle 1. joulukuuta avattava Alepa Backas on HOK-Elannon ensimmäinen myymälä, jossa kaukolämpö on korvattu poikkeuksellisella ratkaisulla: kaupan kylmäkoneista syntyvä lauhdelämpö voidaan varastoida maan alle ja käyttää sieltä rakennuksen ja sen käyttöveden lämmitykseen. Jatkossa vastaavia energiaratkaisuja tullaan näkemään Alepa-myymälöissä enemmänkin.

Ravintola Salve uudistui. Merimieshenkisessä kortteliravintolassa viihdytään porukalla ja usein.7.11.2022 09:00:00 EET | Tiedote

Merimiesten kantapaikkana Helsingin Hietalahdenrannassa 125 vuotta sitten avautunut ravintola Salve raikasti sisustustaan ja ruokalistaansa. Uskollisen kanta-asiakaskunnan omaava ravintola keräsi myös asiakkaiden toiveita uudistuksen alla. Isot pyöreät pöydät, käsinojalliset tuolit, merimiesravintolan sielu sekä ruokalistalta silakat, lihapullat, lohikeitto ja wieninleike haluttiin säilyttää. Uudistettu ravintola on nyt auki.

Prisma Hyvinkään uudistus valmistui: Ruokatorille tarjolle ravintolatason annoksia ja myymälän energiankulutus puolittui1.11.2022 07:00:00 EET | Tiedote

Prisma Hyvinkään laaja uudistushanke on valmistunut lokakuun lopussa. Hyvinkääläisten toiveisiin on vastattu muun muassa Kerää & Skannaa -palvelulla sekä tuomalla Ruokatorin valikoimaan sushia, kanansiipiä ja paikan päällä savustettua kalaa. Usean miljoonan investoinnissa myymälämiljöö päivittyi modernimmaksi ja myymälässä tehtiin merkittäviä energiansäästötoimia.