Alepa Riihikallion remontti valmistui – alueen upein ruokakauppa jatkaa laajoilla aukioloajoilla

Alepa Riihikallion laaja myymäläuudistus valmistui, ja myymälä avaa ovet torstaina 24.3.2022 klo 10. Näkyvässä miljööuudistuksessa koko myymälä uudistettiin lattiasta kattoon, ja myymälän kylmälaitteet ja -laitos vaihdettiin energiatehokkaampiin laitteisiin.

Tuusulassa sijaitseva Alepa Riihikallio suljettiin laajan myymäläremontin vuoksi 19.2.2022. Viisi viikkoa kestäneen uudistuksen aikana myymälä päivitettiin Alepan nykyilmeeseen, kylmälaitteet vaihdettiin ovellisiin ja myymälään palveluita laajennettiin. Uudistetusta Alepasta löytyy itsepalvelukassat, appelsiinimehukone, laaja paistopiste, kahvipiste, jossa tarjolla myös edullisia puuroa ja nuudeliannoksia, pakettiautomaatti ja pankkiautomaatti.

Alepa Riihikallio palvelee jatkossakin alueen laajimmilla aukioloajoilla, myymälä on avoinna 24/7 vuoden jokaisena päivänä.

– Myymälä uudistettiin lattiasta kattoon, ja kaupasta tuli alueen upein. Saamme uudistuksen myötä myös uusia palveluita, ja valikoimamme kehittyy. Näkyvän miljööuudistuksen lisäksi myös myymälän energiatehokkuus parani uudistuksessa, myymäläpäällikkö Toni Niemi summaa.

Alepan valikoimaa on räätälöity asiakkaiden Korttelitoiveiden avulla osuvammaksi, ja Niemi kannustaa asiakkaita jatkamaan toiveiden lähettämistä.

– Myymälän hyllyt notkuvat toinen toistaan ihanampia herkkuja, meiltä löydät kaiken tarpeellisen nopeista eväistä aina viikonlopun brunssitarvikkeisiin. Valikoiman kehitys on jatkuvaa työtä, ja tavoitteenamme on viilata valikoimastamme alueen osuvin. Tässä asiakkaiden Korttelitoiveet ovat avainasemassa. Mikäli kaipailet jotain tuotetta hyllyillemme, laita Korttelitoivetta tulemaan, Niemi kertoo.

Kylmälaiteuudistukset tukemassa kunnianhimoisia ilmastotavoitteita

Näkyvän miljööuudistuksen lisäksi myös myymälän kylmälaitteet ja -laitos vaihdettiin. Hiilidioksidia kylmäaineena käyttävä kylmälaitos on entistä energiatehokkaampi, ja samalla myös ympäristöystävällisempi.

Kylmäainevuotojen aiheuttamien päästöjen osuus HOK-Elannon kokonaispäästöistä oli vuonna 2020 lähes 70 %. Tähän mennessä kylmälaitosten kylmäaineista on vaihdettu yli puoleen myymäläverkostosta ja sen myötä voidaan laskea saavutetun 7000-kertainen päästövähennys.

Alepa Riihikallio

• Haukantie 2, 04320 Tuusula
  • Myymälä on avoinna 24/7 vuoden jokaisena päivänä.
  • Uudistetusta Alepasta löytyy itsepalvelukassat, appelsiinimehukone, laaja paistopiste, kahvipiste, jossa tarjolla myös edullisia puuroa ja nuudeliannoksia, pakettiautomaatti ja pankkiautomaatti.

Anniina KorpelaViestintäpäällikkö

Autan mielelläni, kun tarvitset tietoa HOK-Elannon kaupoista, ravintoloista, muista liiketoiminnoista, kuluttajatrendeistä, vastuullisuudesta tai organisaatiosta yleisesti.

Puh:010 766 0593anniina.korpela@sok.fi

Pääkaupunkiseudulla grillataan tänä kesänä hummeria chimichurrivoilla – HOK-Elanto lanseeraa yhdessä Tomi Björckin kanssa kehitetyn ruokatuotesarjan17.5.2022 07:00:00 EEST | Tiedote

HOK-Elannon uusi, yhdessä huippukokki Tomi Björckin kanssa luoma HERKKU Premium Edition by Tomi Björck -ruokatuotesarja tuo helposti valmistettavia ravintolatason makuelämyksiä koteihin.​ Eri puolilta maailmaa inspiraationsa saaneet grillaustuotteet ja valmiit ateriat rantautuvat pääkaupunkiseudun Prisma-, S-market-, Alepa- ja Food Market Herkku -myymälöihin toukokuun lopussa.

Uudistettu Kappeli-ravintola avautui. Tyylikkäät tilat ja arvotaide kutsuvat sisään Espan helmeen.28.4.2022 14:00:00 EEST | Tiedote

Helsingin Esplanadin yli 150-vuotias ravintolaklassikko Kappeli avautui uudistettuna 27.4.2022. Suunnittelutoimisto Fyra on herättänyt Kappelin entiseen loistoonsa rakennuksen alkuperää kunnioittaen. Pronssinen Muusa on muuttanut ravintolasaliin, kahvilaan tuotu talvipuutarhamaista ilmettä, kellariin rakennettu leipomo ja baariin saatu laatucocktailien teon hallitsevat mestarit. Kappeli on myös kaikille avoinna oleva arvotaiteen näyttely, ja taide on nyt tuotu entistä paremmin esille.