Alepa Roihuvuori uudistuu – myymälä suljetaan reiluksi kuukaudeksi

Helsingissä Roihuvuorentie 26:ssa sijaitseva Alepa-myymälä sulkee ovensa reilun kuukauden mittaisen uudistuksen ajaksi. Myymälän viimeinen aukiolopäivä on lauantai 21. tammikuuta, mutta tuotteiden loppuessa myymälä voidaan sulkea jo aikaisemmin. Uudistettu ja entistä energiatehokkaampi myymälä palvelee asiakkaita vuorokauden ympäri jälleen maaliskuun alkupuolella.

Alepa Roihuvuori uudistuu, uudistettu myymälä avataan maaliskuun alkupuolella.

Alepa Roihuvuoren uudistuksessa myymälä kokee merkittäviä muutoksia niin ulkonäöllisesti kuin taustalla hyrräävän tekniikankin osalta. Myymälän myynti-pinta-alaa kasvatetaan reilusti, jotta valikoimalla pystytään vastaamaan entistäkin paremmin asiakkaiden esittämiin Korttelitoiveisiin. Samalla myymälän kiertosuunta ja kassa-alue muuttuvat. Myymälämiljöön päivityksen yhteydessä myös kaupan kylmätekniikka uusitaan kokonaisuudessaan, ja jatkossa kylmäkoneiston tuottamaa lauhdelämpöä voidaan hyödyntää osana myymälän lämmitystä.

Uudistuksen ajan lähimmät HOK-Elannon 24 h palvelevat ruokakaupat ovat Alepa Erätori (Kettutie 2), S-market Herttoniemi (Hitsaajankatu 16) sekä Prisma Itäkeskus (Vanhanlinnantie 1). Myös ruoan verkkokauppa palvelee osoitteessa s-kaupat.fi.

Alepa Roihuvuori

• Osoite: Roihuvuorentie 26, 00820 Helsinki
  • Viimeinen aukiolopäivä on lauantai 21.1.2023 Myytävien tuotteiden loppuessa myymälä voidaan sulkea jo aikaisempana ajankohtana.
  • Uudistettu myymälä avataan maaliskuun alkupuolella 2023.
  • alepakorttelitoive.fi

Alepa Roihuvuori uudistuu, uudistettu myymälä avataan maaliskuun alkupuolella.

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 650 000 asiakasomistajataloutta. Vuosittainen liikevaihtomme on yli 2 miljardia euroa ja meillä työskentelee noin 6 500 hok-elantolaista.

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikenneasemia ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 360.

Kohta kuumenevat blinipannut, talven odotettu ruokasesonki käynnistyy helsinkiläisravintoloissa 10. tammikuuta3.1.2023 09:00:00 EET | Tiedote

Ruokavuosi käynnistyy perinteisesti talven klassikkoherkuilla; valurautapannuissa paistetuilla blineillä. Helsinkiläisravintoloissa Kappeli, Salve, Vltava ja Zetor blinejä nautitaan 10. tammikuuta 2023 alkaen. Lisukevalikoima siianmäteineen ja sienisalaatteineen koostuu asiakkaiden suosikeista, erikoisuutena esiin nousee tsekkiläisravintola Vltavan tarjoilema villisikamousse. Pöytävarauksia blini-illallisille aletaan ravintoloiden mukaan tehdä heti vuoden alusta.