Alkemia -automaattipelistä useita voittoja ympäri Suomea - Kempeleeseen 21 000 euroa

Veikkauksen pelisaleissa ja peliklubeilla pelattavissa olevasta Alkemia -automaattipelistä voitettiin viime viikolla useita suuria voittoja. Suurin potti, 21 171,30 euroa, meni Kempeleessä Zeppelinin Pelaamon pelaajalle maanantai-iltana 25.6. Jyväskylässä onnisti samalla viikolla kaksi kertaa, kun Palokan Prisman Pelaamossa voitettiin keskiviikkona iltapäivällä 18 897,20 euroa ja Seppälän Pelaamossa perjantaina keskipäivällä 13 074,90 euroa. Lisäksi Helsingissä päärautatieaseman Pelaamossa voitettiin perjantai-iltana 13 371,90 euroa, Turun Eerikinkadun Pelaamossa torstai-iltana 11 868,40 euroa ja vielä Kuusamon Pelaamossa iltapäivällä 14 432,70 euroa.

Alkemia on Veikkauksen monilinjainen peli. Sen jackpot eli suurvoitto laukeaa, kun pelaaja saa arvontakiekoille yhteensä 8 komeettakuviota. Kasvavan suurvoiton voi voittaa vain pelatessa kahden euron panoksella.

Jackpot lähtee kasvamaan 10 000 eurosta, ja se voi kasvaa 100 000 euroon. Keskimääräinen jackpot-voitto on noin 24 500 euroa.

Suurin Alkemia-pelistä tähän mennessä voitettu summa on 88 531 euroa, ja sen nappasi pelaaja Tampereella 29. tammikuuta 2017.

Alkemian kasvavan jackpotin voi voittaa ainoastaan Veikkauksen omissa pelisaleissa ja peliklubeilla. Peli on pelattavissa myös esimerkiksi kaupoissa, huoltoasemilla ja ravintoloissa, joissa Alkemian päävoitto on liiketilasta riippuen joko 250 tai 500 euroa.

Voittaminen Veikkauksen automaattipeleissä perustuu yksinomaan sattumaan.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.