Alko avaa elokuussa myymälän Helsingin Myllypuron ostoskeskukseen

Alko avaa uuden myymälän Myllypuron ostoskeskukseen 19.8.2020.

Alko avaa uuden 115 neliöisen myymälän Helsingin Myllypuron Ostarille 19. elokuuta 2020. Aiemmin tänä vuonna Alko on avannut uudet myymälät Jyväskylän kauppakeskus Seppään sekä Hyvinkään Willa-kauppakeskukseen. Vantaan kauppakeskus Jumbon Stockmannin yhteydessä oleva Alkon myymälä suljettiin alkuvuodesta.

Alkossa tarkastellaan liiketilojen muutostarpeita säännöllisesti kysynnän ja asiakasvirtojen muutosten pohjalta. Aluepäällikkö Tatu Vannisen mukaan myymälää on toivottu alueelle jo vuosia.

”Myllypuro on yksi Helsingin kehittyvistä asuinalueista. Myllypuron Ostari on itähelsinkiläisten arjessa ja kaupunginosan elämänrytmissä elävä ja kehittyvä ostoskeskus. Ostari on luonteva asiointipaikka niin alueen asukkaille kuin alueella töissä käyville. Kauppakeskus on hyvien liikenneyhteyksien varrella aivan Kehä I tuntumassa ja metroaseman läheisyydessä.”

Myymälään noin 500 tuotteen monipuolinen valikoima

Myllypuron myymälään tulee noin 500 tuotteen valikoima. Alkon koko 10 000 tuotteen valikoima on saatavilla verkkokaupasta ja tilauksen voi noutaa myymälästä. Verkkokauppatilauksen voi tehdä myös myymälässä yhdessä henkilöstön avustuksella.

”Myymälän valikoimaan tulee viinejä 275, panimotuotteita 50, väkeviä 150 ja alkoholittomia 25. Myymälähenkilöstöllemme kannattaa kertoa omia tuotetoiveita ja pyytää apua ja vinkkejä matalalla kynnyksellä. Autamme mielellämme toimivien makuparien löytämisessä”, kertoo Vanninen.

aluepäällikkö Tatu Vanninen, p. 040 838 9694
Alkon mediapuhelin 020 711 5123 (arkisin klo 8–17), viestinta@alko.fi

Alko haluaa tarjota asiakkailleen maailmanluokan palvelua. Monipuolinen ja uudistuva yli 9 500 tuotteen valikoima mahdollistaa nojatuolimatkat ympäri maailmaa asiakkaan omassa olohuoneessa. Asiakkaitamme palvelee monikanavainen palveluverkosto: 362 myymälää, 100 noutopistettä, verkkokauppa ja mobiilisovellus. Vuosittain meillä asioi reilut 54 miljoonaa asiakasta. Vuonna 2019 Alkon liikevaihto oli 1,14 miljardia euroa.