Alko lanseeraa Väliveden: muistuttaa suomalaisia vedenjuonnin tärkeydestä

Alko tuo kesäkuun alussa myymälöihinsä kevyesti hiilihapotetun Välivesi-pulloveden. Välivedellä Alko haluaa muistuttaa suomalaisia vedenjuonnin tärkeydestä. Myös silloin, kun käytetään alkoholia.

Alko lanseeraa kesäkuussa Väliveden – matalahiilihappoisen suomalaisen pulloveden, jota myydään Alkon myymälöissä ja verkkokaupassa kautta maan. Vesi tulee Kurikan Kangasahteen lähteestä ja se on pullotettu tuulivoimalla tuotetulla sähköllä. Välivesi myydään pantillisessa, 100 % kierrätysmuovista valmistetussa 0,33 litran pullossa. Alko tukee Väliveden myyntituotoilla Pidä Saaristo Siistinä ry:tä, joka työskentelee meren, järvien ja rantojen roskaantumista vastaan mm. Saaristomerellä ja Järvi-Suomessa.

– Vesi on välttämätön ihmisen hyvinvoinnille. Omalla Välivesi-tuotteellamme haluamme ylipäätään muistuttaa vedenjuonnin tärkeydestä. Myös silloin, kun käytetään alkoholia: ota vettä väliin. Toki maailman paras suomalainen kraanavesi on aivan yhtä mainio juoma, kertoo viestintäjohtaja Maritta Iso-Aho.

– Välivesi on vastuullisuutta alkoholin käytössä ja siten luonteva tuote täydentämään valikoimaamme. Vesihän on mainio vaihtoehto myös ainoaksi ruokajuomaksi.

Jokaiselle ruokalajille löytyy nykypäivänä mitä erilaisempia juomavaihtoehtoja täydentämään makuelämystä. Aterioiden yhteyteen kannattaa kuitenkin varata aina myös raikasta vettä. Vesi tasapainottaa makuja ja huuhtelee niitä, tehden tilaa seuraaville makuelämyksille. Vesi pitää kehomme tasapainossa, mielemme virkeämpänä ja aineenvaihduntamme liikkeessä. Vesi myös ehkäisee alkoholipitoisten ruokajuomien aiheuttamaa nestehukkaa.

Väliveden myynti alkaa 3.6.2019 kaikissa Alkon myymälöissä ja verkkokaupassa osoitteessa alko.fi.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Ota vettä väliin - Alko lanseeraa Väliveden 3.6.

viestintäjohtaja Maritta Iso-Aho, p. 040 544 3123
viestintäpäällikkö Varpu Göös, p. 050 3413 053