Alko vastaa asiakastoiveisiin ja avaa myymälän Vantaan Hakunilaan

Alko avaa asiakkaiden pitkään toivoman myymälän Vantaan Hakunilaan. Uusi myymälä avataan perjantaina 7. lokakuuta klo 10 keskeiselle paikalle Hakunilan ostoskeskukseen.

Hakunilaan avataan 7. lokakuuta uusi Alkon myymälä. Se avaa ovensa Hakunilan ostoskeskuksessa, jossa sijaitsee myös K-Supermarket sekä useita muita palveluita.

”Alkon myymälää on toivottu alueelle jo pitkään. Pääsemme nyt täyttämään asiakkaiden toiveet, ja Hakunilan sekä lähialueiden asiakkaat pääsevät asioimaan kompaktissa lähimyymälässä tutulla ostarilla”, palvelujohtaja Tatu Vanninen kertoo.

Uusien myymälöiden perustaminen pohjautuu Alkossa kokonaisarviointiin. Liikepaikkojen muutostarpeita tarkastellaan kysynnän ja asiakasvirtojen pohjalta.

Valikoimaa säädetään paikalliseen makuun

Hakunilan myymälän kompakti koko, sijainti hyvien kulkuyhteyksien varrella sekä asiantunteva ja reipas palvelu takaavat mukavan asioinnin. Valikoimassa on noin 500 tuotetta.

”Asiakkaiden toivomia tuotteita mahtuu hyvin mukaan hyllyille ja otamme mielihyvin vastaan toiveita. Valikoimamme elääkin toiveiden ja sesonkien mukaan jatkuvasti”, palvelupäällikkö Ralf Winkler kertoo.

Winkler toivottaa asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi uuteen myymälään: ”Myyjämme Hakunilassa auttavat tuotevalinnoissa mielellään. Reippaasti siis kysymään ja hyödyntämään meidän osaamistamme!”

Alkon myymälät, verkkokauppa, Alko-äppi sekä asiakaspalvelu niin verkossa, puhelimitse kuin sähköpostilla monikanavaisesti. Alko-äpin ja verkkokaupan kautta koko 11 000 tuotteen valikoima on tilattavissa omaan lähi-Alkoon.

”Autamme myös myymälässä verkkokauppatilauksen tekemisessä”, Winkler lupaa.

Alko on aiemmin tänä vuonna avannut uudet myymälät Helsingin Katajanokalle, Hämeenlinnan Tiiriöön, Vaasan Liisanlehtoon, Kuopion Kolmisoppeen ja Porvoon vanhaankaupunkiin.

Palveluja kehitetään yhdessä asiakkaiden kanssa

Kehitämme palveluita yhdessä asiakkaidemme kanssa ja asiakasta varten, oli kyse sitten myymälästä tai verkkokaupasta. Alkon Neuvonantajat on asiakasyhteisö, jossa ideoidaan yhdessä asiakkaiden kanssa Alkon palveluihin, valikoimaan ja vastuullisuuteen liittyviä teemoja.

Alko järjestää Vantaalla Neuvonantajat-tilaisuuden 25. elokuuta klo 17.30–20.00, jossa asiakkaiden toiveita kysytään muun muassa valikoimasta ja verkkosivujemme tuotetiedoista. Lue lisätietoa ja ilmoittaudu mukaan.

Palvelujohtaja Tatu Vanninen, p. 040 838 9694, tatu.vanninen@alko.fi
Alkon viestintä: mediapuhelin 020 711 5123 (arkisin klo 8–16), viestinta@alko.fi

Alko haluaa tarjota asiakkailleen maailmanluokan palvelua. Monipuolinen ja uudistuva noin 11 000 tuotteen valikoima mahdollistaa nojatuolimatkat ympäri maailmaa asiakkaan omassa olohuoneessa. Asiakkaitamme palvelee monikanavainen palveluverkosto: 372 myymälää, yli 140 noutopistettä, verkkokauppa ja mobiilisovellus. Vuonna 2021 Alkon liikevaihto oli 1,3 miljardia euroa ja asiakaskäyntejä reilut 55 miljoonaa.