Alkon Helsingin Kasarmitorin myymälä suljettu 6.—26.4.

Alkon Kasarmitorin myymälä Helsingissä on suljettuna kolme viikkoa kiinteistössä tehtävän remontin vuoksi. Myymälä on kiinni 6.—26.4.2021. Lähimmät palvelevat myymälät löytyvät Helsingin Kauppatorin kauppahallista, Ullanlinnasta sekä Etelä-Esplanadilta.

”Myymälä sijaitsee Fabianinkatu 9 kiinteistössä. Nyt alkavassa remontissa uudistetaan kiinteistössä muun muassa ylemmät kerrokset ja tehdään terassien palkkivahvistuksia, kertoo palvelupäällikkö Päivi Aarnio.

”Alkon myymälä Kasarmitorilla avattiin 2.9.1963. Myymälämme on remontoitu vuonna 2016 raikkaampaan ilmeeseen - lisäsimme selkeyttä ja asioinnin vaivattomuutta asiakkaillemme. Näin ollen kiinteistön remontin yhteydessä meillä ei ole isoja remonttitarpeita, vaan avaamme myymälän tutussa ulkoasussaan 27. huhtikuuta.”

Aarnion mukaan Kasarmitorin myymälä on alueen oma erikoisliike ja asiakkaille tärkeä asiointipaikka.

”Henkilöstö ja asiakkaat ovat tuttuja keskenään, ja asioinnin lomassa vaihdetaan myös kuulumisia. Kolmen viikon jälkeen tuttu henkilöstö palvelee taas asiakkaita totuttuun tapaan vastuullisesti ja maailmanluokan otteella.”

Lisätiedot

Pääkaupunkiseudun aluepäällikkö Tatu Vanninen, p 020 711 6101, Tatu.Vanninen@alko.fi

Alko haluaa tarjota asiakkailleen maailmanluokan palvelua. Monipuolinen ja uudistuva noin 11 000 tuotteen valikoima mahdollistaa nojatuolimatkat ympäri maailmaa asiakkaan omassa olohuoneessa. Asiakkaitamme palvelee monikanavainen palveluverkosto: 366 myymälää, yli 130 noutopistettä, verkkokauppa ja mobiilisovellus. Vuosittain meillä asioi reilut 54 miljoonaa asiakasta. Vuonna 2019 Alkon liikevaihto oli 1,14 miljardia euroa.