The Good Cartel

Amanda Cassatt saapuu Tampereelle avartamaan Web3-mahdollisuuksia: Bridg3 Summit Nokia Arenalla

Bridg3 Summit, vuoden odotetuin Web3 ja Metaverse -tapahtuma järjestetään Tampereella Nokia Arenalla 6.6.2023. Kansainväliset huippuasiantuntijat, mukaan lukien Amanda Cassatt, Dr. Marwan Alzarouni ja Lamar Eitow, keskustelevat digitaalisen evoluution mahdollisuuksista yrityksille ja brändeille.
Bridg3 Summit Nokia Arenalla kesäkuussa 2023

Web3 ja Metaverse tulevat mullistamaan yritystoimintaa, markkinointia ja ihmisten välisiä vuorovaikutuksia ennennäkemättömällä tavalla. Aivan kuten sosiaalinen media muutti tapaamme kommunikoida ja tehdä liiketoimintaa vuosia sitten, Web3 tarjoaa uusia, innovatiivisia mahdollisuuksia yritysten kasvuun. Bridg3 Summit tuo yrityspäättäjille ainutlaatuisen tilaisuuden saada syvällistä tietoa siitä kuinka yritykset voivat ottaa täyden hyödyn irti näistä uusista teknologioista.

Sijoita tulevaisuuteesi - Tapaa Amanda Cassatt ja Web3-eliitti Nokia Arenalla

Amanda Cassatt toi Ethereumin markkinoille ConsenSysin markkinointijohtajana vuosina 2016-2019, jonka jälkeen hän perusti maailman johtavan Web3-markkinoinnin toimiston Serotonin. Hänen tuore teoksensa "Web3 Marketing: A Handbook for the Next Internet Revolution" on juuri julkaistu, ja se tarjoaa ainutlaatuisia oivalluksia digitaalisen vallankumouksen aikakaudelle.

Cassat on päässyt sekä Forbesin että Inc. -lehden 30 alle 30-vuotiasta listalle vuonna 2016, ja hän on puhunut tapahtumissa kuten TechCrunch Disrupt, WEF, ja Web Summit. Hänen työnsä on saanut huomiota muun muassa Voguessa, The New York Timesissa, The New Yorkerissa ja Rolling Stonessa. Bridg3 Summitissa Amanda puhuu Web3:n mahdollisuuksista yrityksille ja brändeille.

- On todella jännittävää nähdä web3-markkinoinnin johtava ammattilainen Amanda Cassett puhumassa Suomessa. Hän on ollut pitkään mukana lohkoketjujen ja metaversumien lanseeraamisessa, ja uskon, että brändit saavat tästä puheesta paljon uutta tekemiseensä, sanoo Marja Konttinen, markkinointijohtaja ja Suomen johtava Metaverse asiantuntija.

Opi kuinka Dubaista kehittyi maailman johtava Web3 keskittymä

Tampereen Bridg3 Summitissa nähdään myös muita kansainvälisiä puhujia, kuten Dr. Marwan Alzarouni Dubaista, joka on erittäin arvostettu kansainvälinen puhuja, hallitusten ja yritysten neuvonantaja, sekä CoinTelegraphin mukaan yksi vuoden 2022 maailman vaikutusvaltaisimmista henkilöistä lohkoketjujen saralla. Dr Marwan avaa yleisölle Dubain Metaverse ja lohkoketjustrategioiden opit Suomen tulevan Metaverse strategian tueksi, jonka työstämistä johtaa Business Finland.

Lisäksi ohjelmassa on Lamar Eitow, joka työskentelee maailman johtavien innovatiivisten projektien parissa ja on entinen Cool Cats NFT -kokoelman tekninen johtaja. Kotimaisia tähtiä ovat mm. Yle:n Metaverse Lead Wesa Aapro sekä Heli Harrikari, ECIU - innovatiivisten eurooppalaisten yliopistojen verkoston strateginen johtaja.

Liput nyt myynnissä osana Tampere Smart City Expo & Conference tapahtumaa

Tapahtuman järjestää The Good Cartel, Web3 alaan erikoistunut non profit toimija sekä TampereES. Bridg3 Summit järjestetään osana Tampere Smart City Expo & Conference tapahtumaa. Vuonna 2022 tapahtuma keräsi lähes 3 000 kansainvälistä vierasta 28 eri maasta.

Lippuja voi ostaa tapahtuman verkkosivuilta bridg3.co/summit

Bridg3 Summit Nokia Arenalla kesäkuussa 2023
Bridg3 Nokia Arenalla
Birdg3 pääpuhujat

The Good Cartel
Hatanpään puistokuja 20 a 13

The Good Cartel:

The Good Cartel on Web3 toimijoiden verkosto, jonka tavoitteena on kehittää alan koulutusta ja  tiedon jakamista kaikille avoimen ja ilmaisen Web3 verkkokurssin myötä, sekä edistää innovaatioiden ja startup-yritysten syntymistä Bridg3 hackahonin avulla.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta The Good Cartel