Anetcom Oy

Anetcomin toimitusjohtajaksi Juha Alén

Monipuolisiin mainosratkaisuihin ja suurkuvatuotantoihin erikoistuneen Anetcom Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on nimetty Juha Alén, joka aloittaa tehtävässään 2.5.2018.

Kuvassa vasemmalla Jarkko Hietala ja oikealla Juha Alén.

Myynnin ammattilainen Juha Alén on Anetcom Oy:n tuore vahvistus ja kokenut myynnin kenttäpelaaja. SolutionManager Oy:ssä myyntijohtajana toiminut Alén siirtyy Anetcomille ohjatakseen yritystä voimakkaaseen kasvuun. Hän on ollut kasvattamassa SolutionManager Oy:tä Suomen suurimmaksi Ricoh-jälleenmyyjäksi ja hänet on valittu mm. kaksi kertaa vuoden myyjäksi Ricoh-organisaatiossa.

– Hänen asiantuntijuutensa avulla pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin. On upeaa saada vetovastuuseen tällainen myyntityössä erityisen ansioitunut ja menestyksennälkäinen tekijä. Juha Alénilla on päteviä näyttöjä aiemmalta uraltaan ja odotamme menestyksen jatkuvan nyt Anetcomin parissa, toteaa hallituksen puheenjohtaja Jarmo Ojanen.

Uusi toimitusjohtaja odottaa tulevia haasteitaan päättäväisellä tarmolla.

– Kiitos Jarkolle ja Jarmolle tästä mahdollisuudesta. Astun uuden haasteen pariin intoa ja virtaa täynnä. Omat vahvuuteni ovat myynnin parissa ja uskon pystyväni auttamaan Anetcomia kasvamaan merkittävästi tulevien vuosien aikana. Jatkossakin Anetcom tullaan tuntemaan yrityksenä, josta saa alan parasta palvelua, kertoo Alén.

Toiminta laajenee pääkaupunkiseudulle

Anetcomin nykyinen toimitusjohtaja Jarkko Hietala siirtyy liiketoiminnan kehityksen johtoon, strategisen suunnittelun ja kehittämisen projekteihin. Hän lähtee luotsaamaan yrityksen laajentumista mm. Helsingin seudulle, jossa uusi toimipiste aukeaa kesän aikana.

– Helsingin alueen haltuunotto on looginen seuraava askel kasvussamme ja laajentaa maantieteellistä toiminta-aluettamme. Uudelta toimipisteeltämme käsin voimme palvella asiakkaita joustavasti koko pääkaupunkiseudun alueella. Olemme toki toimineet pääkaupunkiseudun markkinoilla jo vuosia, mutta toimipiste alueella takaa kuitenkin paremmat toimintaedellytykset, nopeammat toimitukset ja sujuvamman palvelun asiakkaillemme, toteaa Hietala.

Lisätiedot:

Juha Alén, toimitusjohtaja Anetcom Oy
puh. +358 400 432 977, juha.alen@anetcom.fi

Jarmo Ojanen, hallituksen puheenjohtaja Anetcom Oy
puh. +358 40 578 6540, jarmo.ojanen@anetcom.fi

Jarkko Hietala, liiketoimintajohtaja, Anetcom Oy
puh. +358 40 587 6633, jarkko.hietala@anetcom.fi

Kuvassa vasemmalla Jarkko Hietala ja oikealla Juha Alén.

Anetcom Oy
Tuottotie 3
33960 Pirkkala

010 440 6600http://www.anetcom.fi

Anetcom Oy on vuonna 2001 perustettu suurkuvatuotantoihin ja mainosratkaisuihin erikoistunut yritys. Vuoden 2014 joulukuussa yritys yhdistyi Mainos Hietala Oy:n kanssa. Anetcom Oy:n liikevaihto vuonna 2017 oli 2,35 miljoonaa euroa, ja se työllistää 16 henkilöä. Yrityksen pääkonttori ja tuotantotilat sijaitsevat Pirkkalassa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Anetcom Oy