Antiloopin aina sopiva POOL-toimitilaratkaisu vastaa asiakastarpeiden muutokseen

Kiinteistöyhtiö Antilooppi laajentaa POOL-joustotilakonseptiaan merkittävästi eri puolilla pääkaupunkiseutua. Tavoitteena on tarjota fiksumpi tapa luoda toimitilaratkaisu, joka tukee työntekijöiden hyvinvointia ja yrityksiä muuttuvassa toimintaympäristössä.

Työelämän muutosvauhti on kiihtynyt. Tulevaisuutta on entistä haastavampi ennustaa, ja työn tekemisen tavat ja paikat menevät pitkälti uusiksi työelämän uudessa muodossa. Yrityksissä mietitään, mikä on uusi tasapaino nykyisen ja tulevan keskellä. Samanaikaisesti pohditaan, miten minimoidaan riskit ja maksimoidaan uudet mahdollisuudet.

Tarve työtiloihin, joissa ihmiset ja yritykset voivat hyvin ei ole kuitenkaan kadonnut mihinkään.

”Nykypäivän työelämään tarvitaan fiksumpaa tilaa, joka elää muutoksen tahtiin – ei sen sanelemana”, Antiloopin POOL-konseptista ja sen jalkauttamisesta vastaava Johanna Sarekoski kertoo.

”Hybridityö on tullut jäädäkseen ja me Antiloopilla pohdimme, millainen olisi uuden ajan tilaratkaisu. Syntyi ajatus yrityksen muutostarpeita ja ihmisten hyvinvointia tukevasta, aina sopivasta mallista. Mallista, jossa asiakas päättää, mistä palasista toimitila koostuu ja miten pitkään niissä viihtyy”, Sarekoski jatkaa.

”Antiloopin strategia on tukea asiakkaiden liiketoimintaa ja ihmisten hyvinvointia tuottamalla asiakkaille joustavuutta ja palveluita vastuullisesti. POOL on merkittävä osa strategiamme toteuttamista”, toteaa Antiloopin toimitusjohtaja Tuomas Sahi.

Toimitiloilta vaaditaan enemmän joustavuutta kuin koskaan aikaisemmin

POOL-konsepti vastaa asiakastarpeiden muutoksiin kokoamalla kaikki Antiloopin joustavat työympäristöratkaisut yhteen. Ensimmäinen POOL avautui Kiila-korttelissa Helsingin Kampissa alkuvuonna 2020.

”POOL-tilat ovat tarjolla niin Antiloopin nykyisille kuin uusille asiakkaille nopeasti käyttöönotettavaksi. POOL antaa mahdollisuuden myös rakentaa kokonaisratkaisu yhdistämällä päätila POOLin erilaisiin joustaviin tilavaihtoehtoihin ja lokaatioihin. Meillä on halu olla asiakkaillemme aina sopiva. Tärkeintä on, että yritykset ja työntekijät löytävät juuri itselleen sopivat ratkaisut uudessa työelämässä”, Sarekoski toteaa.

Vuoden 2021 aikana POOL-kohteita avataan Hakaniemen Siltasaarenkatu 10 ja 12-osoitteisiin, Valillaan Elimäenkatu 5:een ja Kalasatamaan Sörnäistenkatu 1:een. POOLista löytyy kalustettuja ja kalustamattomia pientoimistoja, projekti- ja ideointityötä tukevia tiloja, muuttovalmiita toimistotiloja sekä neuvottelutiloja.

Lisätietoja:

Johanna Sarekoski