Antilooppi lanseeraa uuden joustavien toimitilojen konseptin – työelämä vaatii tiloilta uudenlaisia ominaisuuksia

Antilooppi on kehittänyt uuden joustavan POOL-toimistokonseptin. Ensimmäinen POOL avataan Kiila-korttelissa Helsingin Kampissa alkuvuodesta 2020.

Työn tekemisen muutos vaikuttaa nykyajan työympäristölle asetettuihin vaatimuksiin. Toimistotilojen joustavuudella on iso merkitys yritysten kasvaessa, mukautuessa ja muuttuessa nopeammin kuin koskaan ennen. Perinteinen toimisto ei aina riitä – ei yksilölle eikä yritykselle.

Antilooppi on kehittänyt uuden POOL-toimistokonseptin nykyisille asiakkailleen ja joustavuutta etsiville yrityksille. Vaikka varsinainen toimisto säilyykin tukikohtana, työtilan on voitava ulottua tarpeen vaatiessa sen ulkopuolelle.

POOL on räätälöity palvelumalli, joka tarjoaa joustavasti työ-, kokous- ja projektitiloja sekä palveluja täydentämään perinteistä toimistoa. POOL laajentaa Antiloopin palvelutarjoamaa kiinteistä vuokratoimistoista joustaviin vuokrasopimuksiin.

Ensimmäinen POOL avataan alkuvuodesta 2020 hiljattain kunnostetussa Kiila-korttelissa Helsingin Ruoholahdenkatu 21:ssä. Tavoitteena on avata viidestä seitsemään POOLia tulevina vuosina.

POOL yhdistää yksityiset toimistot kalustettuihin studioihin, kokoushuoneisiin, projektitiloihin ja yhteisiin tiloihin. POOL-kiinteistöstä löytyvät aina myös laadukkaat ravintola-, kahvila- ja hyvinvointipalvelut. Näin Antilooppi voi tarjota parasta mahdollista palvelua asiakkailleen sekä rakennuksessa työskenteleville ja vieraileville ihmisille.

”Työelämä vaatii myös tiloilta uudenlaisia ominaisuuksia”, kertoo Antiloopin toimitusjohtaja Tuomas Sahi.

”POOLin kaltaiset joustavat tilat tarjoavat asiakkaille parhaan mahdollisen toimintaympäristön ja auttavat heitä menestymään muuttuvissa tilanteissa.”

Lisätietoja:

Tuomas Sahi, toimitusjohtaja
tuomas.sahi@antilooppi.fi

Tero Nyström, Director Business Development
tero.nystrom@antilooppi.fi

Antilooppi on pääkaupunkiseudun toimistokiinteistöihin keskittynyt kiinteistöyhtiö. Kehitämme omistamiamme kohteita vastuullisesti ja pitkäjänteisesti yhdessä asiakkaiden kanssa. Tunnetuimpia Antiloopin kiinteistöistä ovat Ympyrätalo ja muut Hakaniemen ja Hämeentien maamerkkirakennukset, Nokian nykyinen pääkonttori Espoon Karaportissa sekä Finnairin pääkonttori Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Kaikkiaan meillä on vuokrattavaa tilaa noin 338 000 m2. Antiloopin omistavat suomalainen eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen ja ruotsalainen eläkevakuutusyhtiö AMF Pensionsförsäkring.