Apple Pay täydentää OmaSp:n maksamisen tapoja

Olemme kuunnelleet asiakkaidemme toiveita ja nyt meillä on käytössä kaikki nykyaikaiset maksamisen tavat. Viimeisimpänä niistä lanseerasimme Apple Payn.

Asiakkaillamme on mahdollisuus ottaa Apple Pay käyttöön OmaMobiilissa tai Apple Walletissa. Se toimii kuten lähimaksu kortilla ja sillä voi maksaa ostoksia sekä kaupassa että verkossa. Sovellukseen voi ladata Oma Säästöpankin kaikki kortit.

Apple Pay on käytettävissä siihen yhteensoveltuvissa Apple-laitteissa. Sen käyttö on turvallista ja helppoa. Asiakkaan ei tarvitse käyttää maksupäätettä tai käteistä käyttäessään Apple Payta.

Näin maksat Apple Paylla

Kaupassa:

1. Pidä iPhone-puhelimesi tai Apple Watch-kellosi maksupäätteen lähellä ja hyväksy maksu joko kasvo- tai sormenjälkitunnistuksella.

2. Maksu on valmis, kun näytölle ilmestyy valintamerkki ja sana "Valmis"

Verkossa ja sovelluksissa:

1. Katso onko vaihtoehtona ”Maksa Apple Paylla”.

2. Napauta painiketta.

3. Tarkista toimitustietosi.

4. Vahvista maksu.

Lue lisää Apple Paysta tuotesivultamme ja katso maksamisen ohjeet.

Oma Säästöpankki Oyj on suomalainen Suomen suurin säästöpankki. Palvelemme ympäri maan 32 konttorissa ja digitaalisten kanavien kautta 140 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin. Vakavaraisen pankin kannattavuus on koko toimialan parhaimmistoa. Taseemme on 4,4 miljardia euroa. Oma Säästöpankki on listattu Nasdaq Helsingissä. Merkittävä osa henkilöstöä omistaa yhtiön osakkeita. Lupaamme tarjota paikkakunnan parasta pankkipalvelua kaikissa arjen raha-asioissa sekä konttoreissa että digitaalisissa palvelukanavissa. Lähellä ja läsnä omasp.fi

Kuortaneen, Parkanon ja Töysän Säästöpankkisäätiöiltä 112 500 euroa avustuksia 207 joukkueelle30.10.2020 08:35:08 EET | Tiedote

Kolme OmaSp Säätiötä päättivät yhdistää voimansa ja jakaa avustuksia toimialueidensa nuorten ja lasten urheiluseurojen joukkueille. Tempauksella haluttiin tehdä hyvää ja tukea talkootyöllä toimivia urheiluseurojen joukkueita sekä edistää lasten ja nuorten hyvinvointia ja terveellisiä elämäntapoja mahdollistamalla heille liikunnallisen lapsuuden ja nuoruuden. Avustuksia joukkueilla oli mahdollisuus hakea esimerkiksi kisamatkoihin, peliasuihin ja varusteisiin.